• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Arna/Bjørnar â?? Brann, 13 mai kl.18.00 (1 runde i cupen)

Started by Gulløl, May 09, 2010, 22:19:01 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Gulløl

Neste kamp på torsdag. Endelig møter Brann et lag på samme ferdighetsnivå som de selv.

Men personlig er jeg ganske sikker på at A/B viser langt større innsats og vinner denne kampen.

Nei bunnen er absolutt ikke nÃ¥dd, den møter Brann pÃ¥ Kristihimmelsfarsdag. Da gÃ¥r det ikke til himmels,  
men rett til ..............  

SÃ¥ det er bare Ã¥ glede seg folkens  :'(
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

dudo

And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Northside

Taper vi denne kampen skal jeg personlig jogge raskt ut på banen å klabbe til samtlige spillere.

Gulløl

Er det satt opp ekstratog til Arna i forbindelse med kampen ?  ;D
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Dan Inge

total katastrofe hvis vi taper denne kampen... men skal jo innrømme at eg ikke blir veldig overrasket hvis brann-gutta klarer å tape.. men i teorien skal dette være grei skuring..
kjør over pakket!!

Gulløl

Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

krøvel vellevold

Jeg pleier aldri å være redd for tap før disse kampene mot lokale lag fra lavere divisjoner. Men jeg drømte forleden natt at vi røk ut. Og nå har jeg en ekkel følelse, selv om jeg aldri er sanndrømt. Vi har ikke tapt i 1.runde siden 1939 - noe som er suveren norgesrekord. Hadde vært klassisk at all elendigheten hadde toppet seg på torsdag.
Legg ned hele klubben!

Hatleking

Arna/Bjørnar - Brann 13. mai 2013 kl.18.00 (Ligakamp)

krakra

Det er ingen grunn til å føle seg sikre på seier her nei. Et tap hadde vært typisk.
Ser for meg at Steinar Nilsen sender et fullstendig toppet mannskap på banen(kanskje får de lovende reservene Gylfi Einarsson og Bjarnason prøve seg) fordi han ikke vil ta noen sjanser. Disse rutinerte spillerne blir fullstendig sjokkerte over innsatsviljen til Arna og taper.

Jeg vil se juniorer mot Arna. De spiller til daglig på dette nivået, så det burde ikke være for høyt og de vil bidra med en voldsom innsatsvilje. Vi burde ikke starte med et rent juniorlag selvsagt, men de 2-4 beste bør sitte på benken og Haugsdal og Hansen(som ikke er juniorer dog) bør starte.

Her gjelder det ikke å sende utpå de som er best på papiret, men de man tror vil jobbe hardest. Dermed bør kanskje spillere som Bakke, Gustav, Solli osv. sitte på benken.

Nixon

Noen juniorer på benken er vel og bra. Men slik situasjonen er nå bør kanskje Brann bruke denne kampen til å tenke litt nytt i forhold til den vanskelige kampen på søndag? Etter min mening først og fremst å bruke Guastavino i en mer hensiktsmessig rolle, eller rett og slett begynne å spille uten han.
Rød makt på Hansa

krakra

Jeg nevnte jo å vrake Gustav da, som jeg tviler på vil bidra noe særlig uansett. Da er vel Hansen det nærmeste alternativet på topp og jeg håper han får starte. Haugsdal kan starte på kanten og vise at han fortjener mer tillitt, for det er jeg overbevist om at han gjør. Det blir vel ungdomskvoten fra start. Sammen med Yaw selvsagt. Så får juniorene på benken komme innpå hvis det er trygt.

branngirl85

Noen som vet korleis det er med billetter til denne kampen?

Læreren

Quote from: branngirl85 on May 10, 2010, 15:37:38 PM
Noen som vet korleis det er med billetter til denne kampen?


Tviler på at du får tak i billett før på kampdag når en ankommer kampen.

Klaus_Brann

Quote from: Læreren on May 10, 2010, 16:33:27 PM
Quote from: branngirl85 on May 10, 2010, 15:37:38 PM
Noen som vet korleis det er med billetter til denne kampen?


Tviler på at du får tak i billett før på kampdag når en ankommer kampen.


Og jeg tviler på at det blir noe problem å få tak i det der. Interessen er sikkert større for Arna/Bjørnar enn for Brann i disse dager.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Onside !!!

Noen som har peiling på om det blir slått ned på bruk av bluss ??

Northside

Quote from: Onside !!! on May 10, 2010, 18:49:16 PM
Noen som har peiling på om det blir slått ned på bruk av bluss ??


Kjør på! :)

vebo

Fikk vi ikke smekk etter kampen på Husnes for noen år siden?
Tiocfaidh ár lá

Brannmann!

Blir det satt opp buss fra fotballpuben til denne kampen?

krakra

Hvem er det som viser kampen? Er det ikke NRK som har rettighetene. Gjelder det nett og?

JørnAE

Hvordan kommer en seg raskest til stadion i arna av buss eller tog ? Hvor ligger denne banen ?

Nixon

Quote from: JørnAE on May 11, 2010, 15:12:58 PM
Hvordan kommer en seg raskest til stadion i arna av buss eller tog ? Hvor ligger denne banen ?


Ligger ikke banen på Gaupås? I så fall er ikke tog noe særlig bra alternativ.
Rød makt på Hansa


BBB-Tony

Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

osoerli

Greit at ungdomen fÃ¥r prøva seg.  Dei gamle etablerte har jo løpt sinnsjukt mykje dei siste kampane.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Nixon

Tidligere Brann-medarbeider Hans Lokøy jobber nå med marked og arrangement hos arrangørklubben.

Det vil med andre ord bli god mulighet til å kjøpe Arna-Bjørnar-effekter...
Rød makt på Hansa

Torvanger

Jeg ser heller maling tørke, sakte, enn å kaste bort tiden på å se denne kampen, enten live eller via nett.

nero

Lions led by donkeys.

Torvanger

Quote from: nero on May 12, 2010, 12:16:35 PM
Er det mulig å se denne på nett?


De pleier å kjøre et opplegg på TV Sumo, et opplegg jeg ikke vil vite av imorgen, selv om jeg har et, grunnet min latskap vedrørende det å si opp skiten, løpende abbonement der.


Nixon

Ja, her snakker vi skikkelig B-lag. Men det er kanskje det som skal til for å få litt innsats...
Rød makt på Hansa

Markmus

Gleder meg til å se Kalve. Noen som så målene han scoret (ligger på Brann.no nå) i unghylernes cupkamp?
Ka du ve?

krakra

Veldig spent på å se Grønner i midtforsvaret. Han har spilt fast for Brann 2 og faktisk hatt mer spilletid enn Kalve som har blitt byttet ut noen ganger. Han er jo også 94, duellsterk for alderen og en veldig god pasningsfot. Kalve blir selvfølgelig også veldig spennende å se, men det blir jo ikke første gangen. Det er et b-preget lag, men de skal være mer enn gode nok til å slå Arna.

Spennende at vi starter med to guttespillere iallefall. Verdt å se kampen bare av den grunn. Neste runde(hvis vi ikke taper) håper jeg Anders Næs og Møvik kan være med og.

Vi får også se om Bjarnason holder 3. divisjonsnivå.

krakra

Quote from: Torvanger on May 12, 2010, 09:06:33 AM
Jeg ser heller maling tørke, sakte, enn å kaste bort tiden på å se denne kampen, enten live eller via nett.
SÃ¥ interessant.

esp123

Litt spesielt at gutter som Møvik og Pluemjai ikke er med. Skader?

krakra

SÃ¥ ikke sist Brann2-kamp, men har sett de andre tre og Grønner var bedre enn bÃ¥de Møvik og Phong i alle. Jeg vil ogsÃ¥ anta at Steinar setter et litt strengere krav til 93-erne enn til 94-erne.  Det stÃ¥r jo ogsÃ¥ pÃ¥ Brann.no at det kan komme inn en til pÃ¥ benken, mulig Møvik fÃ¥r denne.

Huff

Litt skuffet over at en ikke har denne chitti clitti plomme på benken, og skuffet over at Gylfen foretrekkes fra start foran Møvik eller Nes. Ellers ser det greit ut.

krakra

Mulig Phong eller Møvik kommer inn i troppen da. Det er jo en plass ledig. Næs bør nok konsentrere seg med å bygge seg opp igjen etter en vinter ødelagt av sykdom. Forhåpentligvis er han klar til neste cupkamp. Han er den beste spilleren på Brann2.

Huff

Quote from: krakra on May 12, 2010, 15:35:23 PM
Mulig Phong eller Møvik kommer inn i troppen da. Det er jo en plass ledig. Næs bør nok konsentrere seg med å bygge seg opp igjen etter en vinter ødelagt av sykdom. Forhåpentligvis er han klar til neste cupkamp. Han er den beste spilleren på Brann2.


Vet Nes ikke er 100 prosent, men spilte han ikke hele forrige kamp for andrelaget? De spiller jo i 3.div.

krakra

Joda, han kunne sikkert klart å starte, men jeg tviler på at han er i nærheten av toppnivå for øyeblikket. Selv om han scorte to mot Odda.

dudo

Dette er latterlig fett. Om de to guttene hadde visst at det sitter en voksen mann på Nordnes og er så glad i dem, og på deres vegne som jeg er nå hadde de rømt byen for lengst.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

skuteviken

Quote from: dudo on May 12, 2010, 16:36:29 PM
Dette er latterlig fett. Om de to guttene hadde visst at det sitter en voksen mann på Nordnes og er så glad i dem, og på deres vegne som jeg er nå hadde de rømt byen for lengst.


Det burde da ikke være sensasjonelt å slippe til disse i første runde?
Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde

krakra

Quote from: skuteviken on May 12, 2010, 16:50:28 PM
Quote from: dudo on May 12, 2010, 16:36:29 PM
Dette er latterlig fett. Om de to guttene hadde visst at det sitter en voksen mann på Nordnes og er så glad i dem, og på deres vegne som jeg er nå hadde de rømt byen for lengst.


Det burde da ikke være sensasjonelt å slippe til disse i første runde?
Det er ganske spesielt å la dem starte iallefall. Når vi sist en guttespiller spilte fra start for Branns a-lag, treningskamper inkludert. Nå er det ikke bare en, men to. Tror ikke vi vil se mange andre TL-klubber har flere guttespillere fra start.
At Kalve, Grønner, Hansen og Haugsdal alle spiller fra start gjør at det frister å dra til Arna og se kampen live, men aner jeg ikke hvordan jeg kommer meg dit.

dudo

Quote from: skuteviken on May 12, 2010, 16:50:28 PM
Quote from: dudo on May 12, 2010, 16:36:29 PM
Dette er latterlig fett. Om de to guttene hadde visst at det sitter en voksen mann på Nordnes og er så glad i dem, og på deres vegne som jeg er nå hadde de rømt byen for lengst.


Det burde da ikke være sensasjonelt å slippe til disse i første runde?


Okke som, jeg danser krigsdans på altanen.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

skuteviken

Quote from: dudo on May 12, 2010, 17:12:06 PM
Quote from: skuteviken on May 12, 2010, 16:50:28 PM
Quote from: dudo on May 12, 2010, 16:36:29 PM
Dette er latterlig fett. Om de to guttene hadde visst at det sitter en voksen mann på Nordnes og er så glad i dem, og på deres vegne som jeg er nå hadde de rømt byen for lengst.


Det burde da ikke være sensasjonelt å slippe til disse i første runde?


Okke som, jeg danser krigsdans på altanen.


Aha, det var du som sto ut på altanen og danset da eg gikk ut til Nordnesparken i dag ;)
Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde

krakra


skuteviken

Quote from: krakra on May 12, 2010, 18:04:55 PM


Ta toget fra jernbanestasjonen, det tar 8 minutter og så er det skyttelbuss derifra. Vet ikke om det var dit du mente?
Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde

krakra

Og da er faen meg BÃ¥rd Finne med i troppen og! 95!

Litt merkelig er det at Finne er med og ikke flere av de som har prestert for Brann 2, hvor Finne ikke har spilt, men det er jo mulig at Nilsen og Skarsfjord vil bruke de yngste i denne kampen, som sannsyneligvis blir den letteste, og har planer om å la de eldre slippe til i de tøffere kampene.

Lilleheil

Quote from: krakra on May 12, 2010, 16:52:18 PM
Quote from: skuteviken on May 12, 2010, 16:50:28 PM
Quote from: dudo on May 12, 2010, 16:36:29 PM
Dette er latterlig fett. Om de to guttene hadde visst at det sitter en voksen mann på Nordnes og er så glad i dem, og på deres vegne som jeg er nå hadde de rømt byen for lengst.


Det burde da ikke være sensasjonelt å slippe til disse i første runde?
Det er ganske spesielt å la dem starte iallefall. Når vi sist en guttespiller spilte fra start for Branns a-lag, treningskamper inkludert. Nå er det ikke bare en, men to. Tror ikke vi vil se mange andre TL-klubber har flere guttespillere fra start.
At Kalve, Grønner, Hansen og Haugsdal alle spiller fra start gjør at det frister å dra til Arna og se kampen live, men aner jeg ikke hvordan jeg kommer meg dit.

Ja hvor er egentlig dette Arna. Har bataljonen satt opp fly?

Læreren

Quote from: Lilleheil on May 12, 2010, 21:33:27 PM
Quote from: krakra on May 12, 2010, 16:52:18 PM
Quote from: skuteviken on May 12, 2010, 16:50:28 PM
Quote from: dudo on May 12, 2010, 16:36:29 PM
Dette er latterlig fett. Om de to guttene hadde visst at det sitter en voksen mann på Nordnes og er så glad i dem, og på deres vegne som jeg er nå hadde de rømt byen for lengst.


Det burde da ikke være sensasjonelt å slippe til disse i første runde?
Det er ganske spesielt å la dem starte iallefall. Når vi sist en guttespiller spilte fra start for Branns a-lag, treningskamper inkludert. Nå er det ikke bare en, men to. Tror ikke vi vil se mange andre TL-klubber har flere guttespillere fra start.
At Kalve, Grønner, Hansen og Haugsdal alle spiller fra start gjør at det frister å dra til Arna og se kampen live, men aner jeg ikke hvordan jeg kommer meg dit.

Ja hvor er egentlig dette Arna. Har bataljonen satt opp fly?


Vil tro denne kampen er i nærmeste laget for at Bataljonen vurderer fly, men trekker vi et lag som Stord i andre runde av cupen, bør Bataljonen vurdere å sette opp fly. Trekker vi et lag som Voss, regner jeg med det blir satt opp helikopter.


Go Up