• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Bjarne Berg er død

Started by Ricky, May 09, 2010, 19:50:46 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Ricky

Melder BA.

Han har vært såpass tett knyttet til Brann de siste årene at han får få sin egen tråd her inne. Kanskje den viktigste enkeltpersonen utenfor selve Brann-organisasjonen de siste 5 årene?

RIP.

Hatleking

Nei! Dette er jo katastrofe på alle måtar!!


monzilla

May 09, 2010, 19:56:42 PM #3 Last Edit: May 09, 2010, 19:58:58 PM by monzilla
Det var ufattelig trist. Berg er en person som tiltross sine kontroverser utviltsomt har hatt et brennende engasjement for- og hjertet i Brann. Vil også påstå at han skal ha sin del av æren for seriegullet.

Tanker går til familie og kjente.

Hatleking

Tragisk, verkeleg tragisk.

Spelaren

I tillegg til å være en Brann-patriot med spanderbuksene på mange ganger, var han ein gründer og pionér. Vizrt var han med å starte, eit selskap hvis teknologi er spredd over heile verden. Han fekk Wathne til å bli sportsanker og han hadde ideen til "Gutta på tur". Flott fyr, hvil i fred...
Gå av.

Derabilo

Du har gjort ufattelig mye for Brann og dermed Bergen i de siste årene, og har hatt et brennende engasjement som har villet det beste for klubben. Takk for muligheten til seriegull. Hvil i fred.
Bergen ut av Norge -

The Boss

Utrolig tragisk!
Hvil i fred.
Kondolerer til venner og familie
RIP
:(

SKBMiller


vebo

Tiocfaidh ár lá

Onside !!!

Utrolig trist :(

Kondolerer!

Huff

Tragisk, takk for alt du gjorde for klubben.

C@Bøe_79

May 09, 2010, 20:33:40 PM #12 Last Edit: May 09, 2010, 20:54:27 PM by C@Bøe_79
En stor bergenser!!!
Hvil i fred, Bjarne Berg
Takk for alt du ga oss..
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

boven

Dette var sjokkerende og veldig trist å høre. Bjarne Berg var en ener og foregangsmann, og vil bli dypt savnet av mange. Hvil i fred.

Nixon

Hvil i fred.

Vi får satse på at familien ikke ønsker blomster ved graven, men i stedet en pengegave til SK Brann...
Rød makt på Hansa

dudo

And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

TCAC

Dette var veldig trist å høre. Bjarne Berg skal ha mye av æren for gullet vi fikk oppleve.

Hvil i fred.

Markmus

Utrolig trist og ikke minst sjokkerende. Altfor tidlig å takke av :(

Takk for alt du har gjort for klubben i vårt hjerte og jeg håper noen plukker opp ditt engasjement og viderefører det.

Håper han får den Stadion-hyllesten han fortjener 16. mai.
Ka du ve?

anita


nero

RIP. Tusen takk for gullet 07!
Lions led by donkeys.

Red Rabitt

Sjokkerende!

Hvil i fred.
ratulerer alle mann! Begynner å gå opp for meg no, ka vi har fått oppleve!:)Brann Seriemester i Norge!

kabelmann

Dette var lyn fra klar himmel. Hvil i fred.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

OmOssSjølOgHansaøl

Forferdelig trist.
Hvil i fred!
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

Xminator

Tapte fotballkamper blir så betydningsløst når slikt skjer. Tankene går til familien.

tintin

May 10, 2010, 07:35:34 AM #24 Last Edit: May 10, 2010, 11:52:03 AM by tintin
Kondolerer.

Torvanger

Et sjokk. Hvil i fred, Bjarne.

steinbygger

Hvil i fred.

Håper du minnes med ett minutts applaus 16 mai for å ære alt du har gjort for laget og byen.

pidre

Hvil i fred.

Takk for alt du har gjort for klubben og byen. Du vil ikke bli glemt.
Saludar a los monos!

krakra

Sjokkerende og veldig triste nyheter. Berg var en Brannpatriot og en svært viktig del av seriegullet.

Hvil i fred og takk for alt Bjarne Berg

BBB-Tony

Du var utvilsomt en fargeklatt som visste hva du ville. Det er ofte slik at de med mest pågangsmot og de klareste meningene, er de som oppnår noe her i livet. Ditt sterke engasjement og vilje til å oppnå noe var en av de største grunnene til at jeg, og andre, i 2007 fikk vår største opplevelse hittil i livet. En opplevelse som gjerne vil forbli den største i livene våre.

Gullet ville aldri havnet mellom de 7 fjell om det ikke var for Hardball, et prosjekt som ble startet av deg.

Takk for alt du har gjort for Brann og Bergen!

Tanker går til familie og venner.

Hvil i fred, Bjarne Berg.
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

BrannSupporter

Quote from: steinbygger on May 10, 2010, 09:01:42 AM
Hvil i fred.

Håper du minnes med ett minutts applaus 16 mai for å ære alt du har gjort for laget og byen.


Det ser slik ut.

Hvil i fred.

Brann er best

Trist melding å få  :'(
Hvil i fred Bjarne Berg.
Måtte du ha det bra der du er.
Mine tanker går til familier og venner.
Håper du blir hyllet med et minutts stillhet og applaus etterpå får alt du har gjort får Brann og gjorde sånn at de fikk gullet.
Takk får alt
Der har gått i arv ifra far og til sønn :)

Super Hasund

Hvil i fred Bjarne Berg. Nyheten kom som et stort sjokk og mine tanker går til hans nærmeste.

Tusen takk for det du har gjort for oss brann supportere.
La Folket Synge

*Feltz*

torkri

Hvil i fred. Mine tanker går til hans nærmeste familie. Støtter den med et minutts stillhet og deretter et minutt med applaus.
Takk for alt.

Go Up