• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann sine kamp-, trenings- og anleggsfasiliteter

Started by Gulløl, April 26, 2010, 20:31:50 PM

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Go Down

Sindre32

Quote from: Brann_ruler86 on March 07, 2014, 18:55:27 PM


- Kanarifansen gir oss fantastisk støtte gjennom hele kampen, mens menigmann på tribunen stort sett bare sitter og gulper, mener Nordlie.

- Gutta på banen blir ikke tryggere på seg selv når de får mer eller mindre gjennomtenkte kommentarer slengt etter seg.


Joda, dette må spillere takle. Men det er noe helt annet.

Sindre32

Quote from: krakra on March 07, 2014, 18:43:51 PM
Dette med piping på Stadion er overdrevet. Det pipes ikke så mye som folk skal ha det til. I fjor ble det pepet endel, men det hadde mye med forholdet mellom trener/klubb og supporterne å gjøre. Ellers pipes det når spillerne dasser rundt, og det gjøres det de fleste steder hvor det er et visst forventningspress. De som ikke takler det kan sikkert få seg jobb hos Sandnes Ulf.


krakra

Det er veldig overdrevet. Det pipes på alle arenaer og Brann Stadion er ikke spesielt utsatt. Det blir bare blåst opp hver eneste gang noen piper eller er misfornøyd, mens de i andre klubber blir forbigått i stillhet.

Spillere som dasser rundt fortjener å bli pepet på. Det er ingenting galt med at publikum klager på spillere når de ikke yter i nærheten av maks. Isåfall må man jo også gå etter de trenerne som står på sidelinjen og pisker spillere som dasser rundt. Men disse trenerne blir gjerne skrytt av.

At spillere bare blir knekt og dårligere av å høre at innsatsen deres er god nok er en ganske sterk og neppe veldig korrekt påstand. Slike spillere skal vi uansett ikke ha i Brann. De kan spille for Sandnes Ulf eller Sogndal hvor lønnen gir rom for slappe holdninger og halvveis innsats.

krakra

Quote from: Sindre32 on March 07, 2014, 19:16:16 PM
Quote from: dragn on March 07, 2014, 18:06:59 PM
Da har ikke du vært på Premier League kamper!
Skal ikke lengre tilbake enn til Norges landskamp mot Tjekkia før du finner supportere som piper mot egne spillere. I en treningskamp, mens de ledet.

Sindre32

March 07, 2014, 19:35:57 PM #1105 Last Edit: March 07, 2014, 19:38:48 PM by Sindre32
Quote from: krakra on March 07, 2014, 19:18:44 PM
Det er veldig overdrevet. Det pipes på alle arenaer og Brann Stadion er ikke spesielt utsatt. Det blir bare blåst opp hver eneste gang noen piper eller er misfornøyd, mens de i andre klubber blir forbigått i stillhet.

Spillere som dasser rundt fortjener å bli pepet på. Det er ingenting galt med at publikum klager på spillere når de ikke yter i nærheten av maks. Isåfall må man jo også gå etter de trenerne som står på sidelinjen og pisker spillere som dasser rundt. Men disse trenerne blir gjerne skrytt av.

At spillere bare blir knekt og dårligere av å høre at innsatsen deres er god nok er en ganske sterk og neppe veldig korrekt påstand. Slike spillere skal vi uansett ikke ha i Brann. De kan spille for Sandnes Ulf eller Sogndal hvor lønnen gir rom for slappe holdninger og halvveis innsats.


Hvem har påstått at spillere blir knekt? At laget presterer like godt når de blir pepet på som når de har hele stadion i ryggen, er som å si at psykologi har overhodet null betydning for spillere eller i fotball i sin helhet. Utelukker du at noen påvirkes av det?

Videre, tror du faktisk at det har noen som helst positiv effekt å pipe på laget, annet enn at man selv får en følelse av å ha sagt fra? I så fall er jeg meget interessert i å høre hva den positive effekten i så fall skal være. Ukultur er ukultur, uavhengig av om det er verre eller bedre enn andre lag. Den aller største forskjellen er at jeg på dette forumet,og blant Brann-supportere generelt, ser en bred aksept for noe som er utelukkende negativt.

Sindre32

Quote from: krakra on March 07, 2014, 19:19:21 PM
Quote from: Sindre32 on March 07, 2014, 19:16:16 PM
Quote from: dragn on March 07, 2014, 18:06:59 PM
Da har ikke du vært på Premier League kamper!
Skal ikke lengre tilbake enn til Norges landskamp mot Tjekkia før du finner supportere som piper mot egne spillere. I en treningskamp, mens de ledet.


Uten at det er poenget, så ledet vi aldri mot Tsjekkia.

krakra

Pipingen kom fra tjekkiske supportere. Det har forøvirg ikke manglet på piping fra Norges fans heller.

krakra

Quote from: Sindre32 on March 07, 2014, 19:35:57 PM
Quote from: krakra on March 07, 2014, 19:18:44 PM
Det er veldig overdrevet. Det pipes på alle arenaer og Brann Stadion er ikke spesielt utsatt. Det blir bare blåst opp hver eneste gang noen piper eller er misfornøyd, mens de i andre klubber blir forbigått i stillhet.

Spillere som dasser rundt fortjener å bli pepet på. Det er ingenting galt med at publikum klager på spillere når de ikke yter i nærheten av maks. Isåfall må man jo også gå etter de trenerne som står på sidelinjen og pisker spillere som dasser rundt. Men disse trenerne blir gjerne skrytt av.

At spillere bare blir knekt og dårligere av å høre at innsatsen deres er god nok er en ganske sterk og neppe veldig korrekt påstand. Slike spillere skal vi uansett ikke ha i Brann. De kan spille for Sandnes Ulf eller Sogndal hvor lønnen gir rom for slappe holdninger og halvveis innsats.


Hvem har påstått at spillere blir knekt? At laget presterer like godt når de blir pepet på som når de har hele stadion i ryggen, er som å si at psykologi har overhodet null betydning for spillere eller i fotball i sin helhet. Utelukker du at noen påvirkes av det?

Videre, tror du faktisk at det har noen som helst positiv effekt å pipe på laget, annet enn at man selv får en følelse av å ha sagt fra? I så fall er jeg meget interessert i å høre hva den positive effekten i så fall skal være. Ukultur er ukultur, uavhengig av om det er verre eller bedre enn andre lag. Den aller største forskjellen er at jeg på dette forumet,og blant Brann-supportere generelt, ser en bred aksept for noe som er utelukkende negativt.
Jeg tror det kan ha en like positiv effekt av å pipe på et lag som spiller i 2. gir som det har når treneren står på sidelinjen og kjefter på det samme laget. Har de en proffesjonell vinnerskalle så fører det til at de tar seg sammen, ikke at de bryter sammen. Det er ikke Brann J13 vi heier på.

Sindre32

March 07, 2014, 19:52:46 PM #1109 Last Edit: March 07, 2014, 19:54:45 PM by Sindre32
Quote from: krakra on March 07, 2014, 19:41:26 PM
Quote from: Sindre32 on March 07, 2014, 19:35:57 PM
Quote from: krakra on March 07, 2014, 19:18:44 PM
Det er veldig overdrevet. Det pipes på alle arenaer og Brann Stadion er ikke spesielt utsatt. Det blir bare blåst opp hver eneste gang noen piper eller er misfornøyd, mens de i andre klubber blir forbigått i stillhet.

Spillere som dasser rundt fortjener å bli pepet på. Det er ingenting galt med at publikum klager på spillere når de ikke yter i nærheten av maks. Isåfall må man jo også gå etter de trenerne som står på sidelinjen og pisker spillere som dasser rundt. Men disse trenerne blir gjerne skrytt av.

At spillere bare blir knekt og dårligere av å høre at innsatsen deres er god nok er en ganske sterk og neppe veldig korrekt påstand. Slike spillere skal vi uansett ikke ha i Brann. De kan spille for Sandnes Ulf eller Sogndal hvor lønnen gir rom for slappe holdninger og halvveis innsats.


Hvem har påstått at spillere blir knekt? At laget presterer like godt når de blir pepet på som når de har hele stadion i ryggen, er som å si at psykologi har overhodet null betydning for spillere eller i fotball i sin helhet. Utelukker du at noen påvirkes av det?

Videre, tror du faktisk at det har noen som helst positiv effekt å pipe på laget, annet enn at man selv får en følelse av å ha sagt fra? I så fall er jeg meget interessert i å høre hva den positive effekten i så fall skal være. Ukultur er ukultur, uavhengig av om det er verre eller bedre enn andre lag. Den aller største forskjellen er at jeg på dette forumet,og blant Brann-supportere generelt, ser en bred aksept for noe som er utelukkende negativt.
Jeg tror det kan ha en like positiv effekt av å pipe på et lag som spiller i 2. gir som det har når treneren står på sidelinjen og kjefter på det samme laget. Har de en proffesjonell vinnerskalle så fører det til at de tar seg sammen, ikke at de bryter sammen. Det er ikke Brann J13 vi heier på.


Hva har hvorvidt treneren kjefter med saken å gjøre? Ikke at jeg mener det har noen spesielt positiv effekt om treneren kjefter dem huden full, men det er jo fullstendig "apples and oranges" vi snakker om her. Jeg er ingen fan av noen av delene.

Dette med at det ikke er Brann J13 vi heier på faller også på sin egen urimelighet innenfor emnet psykologi og positive kontra negative tilbakemeldinger. Jeg tror du innerst inne vet, like godt som meg, at det ikke gir spillerne noen god opplevelse å bli pepet på.

Poenget mitt er ikke hvorvidt de fortjener det eller ei; men tror du virkelig at det hjelper? Tror du noen som helst, uansett yrke, vil prestere bedre hvis de får huden full av kjeft hver gang de ikke presterer godt nok? Eller må du på død og liv forsvare det, uansett perspektiv, fordi du gjør det selv?

krakra

Nei, jeg skulle jo forventet med at du nok engang ikke så sammenhengen. Det er ikke epler og pærer. Det er kanskje grønne og røde epler. Når treneren kjefter på spillere som yter halvveis er det neppe fordi han har et behov for å si ifra, men fordi han mener at pisken vil fungere. Den samme pisken kan fungere like godt fra tribunen. Noen ganger trenger faktisk spillerne å høre at de ikke yter godt nok. Det kan få dem til å skjerpe seg.

Voksne toppidrettsutøver tåler å høre at det de leverer ikke er bra nok. Har de den rette vinnerskallen blir de til og med ekstra tent av det. I motsetning til 13 år gamle jenter som får nerveproblemer bare du sier at håret ser litt rotete ut.

Ja, jeg tror virkelig at det kan hjelpe å få litt kjeft når du dasser rundt. Det er ikke bare noe jeg tror. Det er noe jeg vet. 100% sikkert. Det er noe tidenes beste norske trener brukte aktivt og du ser ingen topptrenere som ikke kjefter på spillerne sine når det trengs. Du ser heller ingen topplag med supportere som ikke sier ifra når laget leverer piss og ikke engang prøver.

BBB-mod

Tåler gresset piping eller begynner det å visne?

Dersom ikke gress har en naturlig plass i pipedebatten foreslår jeg at den blir tatt i en annen tråd.

BBB-mod

Corran

Det er jo litt ironi at i år når gresset virker å kunne takle piping bedre en de siste sesongene så har vi fått en trener og forhåpentligvis en innstilling i laget som gjør at det blir mindre piping
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Gulløl

Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Gulløl

March 13, 2014, 11:00:03 AM #1114 Last Edit: March 13, 2014, 11:09:53 AM by Gulløl
Bildet i denne artikkelen fra noen dager siden viser at banen begynner å se bra ut og at fargeforskjellen fra midtpartiet begynner å bli mindre. Men hvorfor bare vekstduk i keeperområdene ? Burde forlengst hatt vekstduk over hele banen.

http://www.nrk.no/hordaland/brann-fjerner-500-sitteplasser-1.11595168

Sammenligner en dette bildet med bildet fra Haugesund sin bane i linken i innlegget mitt over ser en likevel at banen til FKH ser langt bedre ut, mer tett gress og bedre grønnfarge. Så Brann, jobbe jobbe ! Det er fremdeles 24 dager til seriestart da bør banen se like bra ut som i småbyen sør for oss !!
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann


aleksanderhjelleseth

http://www.brann.no/news/article/1d8ojnl8mknktzmlfpcbn28fb/title/slik-ser-stadion-gresset-ut-etter-forste-klipp

Ser virkelig ut til at stadionmatten begynner å ta form. Tenk hvordan den ser ut i mai. Og tenk hvordan den ser ut etter at Roald har arrangert 24timers danseband konsert i juni.
Men det ser lovende ut :D

Spelaren

GÃ¥ av.

Gulløl

Dreneringsystemet som er et av Norges beste pÃ¥ en fotballbane fÃ¥r ihvertfall testes seg for tiden  ;D

Og dette problemet unngåes.
http://www.nrk.no/hordaland/klager-pa-torr-gressmatte-1.6637230
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Gulløl

Og nå må Roald for helsiken holde seg unna konserter i år. Forhåpentlig lært av denne tabben ?

http://www.vg.no/sport/fotball/norsk/artikkel.php?artid=10112400
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Gulløl

March 21, 2014, 22:46:07 PM #1120 Last Edit: March 21, 2014, 22:52:05 PM by Gulløl
Ser at storskjermen i klokkesvingen er borte. Er den kaputt ?
Ny større og bedre skjerm klar til serieåpningen mot Stabæk, noen som vet ??
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Gulløl

March 26, 2014, 11:19:26 AM #1121 Last Edit: March 26, 2014, 11:21:01 AM by Gulløl
Stadiongresset ser strÃ¥lende ut(bilde fra et par dager siden). Stripene i gresset er allerede pÃ¥ plass  :)


Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Seeteufel

Quote from: Gulløl on March 21, 2014, 22:46:07 PM
Ser at storskjermen i klokkesvingen er borte. Er den kaputt ?
Ny større og bedre skjerm klar til serieåpningen mot Stabæk, noen som vet ??


Det er riktig! De har flyttet den som sto i klokkesvingen til andre siden, og så skal det komme en ny enda større i klokkesvingen.
Le jeu avant tout

Lasaron

http://www.dagbladet.no/2014/03/26/sport/tippeligaen/fotball/molde/magne_hoseth/32492375/

Hoseth med, for meg, et nytt argument mot kunstgress. De blir vant til for hurtig spill. Så hurtig at det ikke blir skikkelige dueller ut av det. Dermed blir de pingler når de kommer til utlandet der alt er på naturgress og spillet går sakte nok til saftige dueller.
Tren på langskudd

Spelaren

GÃ¥ av.

dragn

I forhold til den "virkelige" verden ja. Hva er så tøysete med det? :P

Spelaren

Quote from: dragn on March 26, 2014, 15:50:55 PM
I forhold til den "virkelige" verden ja. Hva er så tøysete med det? :P


De store ligaene i utlandet har vel både presisjon og fart, det er jo ein grunn til at me tidvis såg ut som kulisser mot større lag.
GÃ¥ av.

dragn

Quote from: Spelaren on March 26, 2014, 15:58:22 PM
Quote from: dragn on March 26, 2014, 15:50:55 PM
I forhold til den "virkelige" verden ja. Hva er så tøysete med det? :P


De store ligaene i utlandet har vel både presisjon og fart, det er jo ein grunn til at me tidvis såg ut som kulisser mot større lag.


Har du lest artikkelen?

Det Hoseth sier at gode kunstgress lag ikke opplever nærdueller pga. hurtigheten i forhold til naturgress som i hovedsak alle topplag har. Det betyr ikke at man mister presisjon og fart når man reiser ut til det store utland, men at man ikke er vant med de fysiske nærduellene du møter i f.eks Premier League.

Spelaren

Quote from: dragn on March 26, 2014, 18:29:52 PM
Quote from: Spelaren on March 26, 2014, 15:58:22 PM
Quote from: dragn on March 26, 2014, 15:50:55 PM
I forhold til den "virkelige" verden ja. Hva er så tøysete med det? :P


De store ligaene i utlandet har vel både presisjon og fart, det er jo ein grunn til at me tidvis såg ut som kulisser mot større lag.


Har du lest artikkelen?

Det Hoseth sier at gode kunstgress lag ikke opplever nærdueller pga. hurtigheten i forhold til naturgress som i hovedsak alle topplag har. Det betyr ikke at man mister presisjon og fart når man reiser ut til det store utland, men at man ikke er vant med de fysiske nærduellene du møter i f.eks Premier League.


Har du lest artikkelen? Ja, naturligvis. Ville jo være teit å ikkje ha lest den når eg først svarer.

Det Hoseth sier gir ingen mening. De fysiske nærduellene er der som vanlig, eg tipper han har bare funnet på at han måtte sei noke som gjekk heim hos kritikerne av det nye underlaget. Han misliker gjerne KG som mange andre, men argumentet om nærduellene tipper eg han tok på sparket. Knapt nærdueller? Finnes det statistikkmateriale han kan backe det opp med, eller skal vi bare ta alle bias-anekdoter for god fisk?
GÃ¥ av.

dragn

La oss legge som forutsetning at lag vi nå diskuterer spiller ok fotball langs bakken.

Da gir det jo mening at dersom ballen triller raskere langs underlaget, spretter mindre(?), langs et perfekt underlag så er det mye lettere å ta imot ballen, for så sende den videre. Dersom det er lettere, er det også fornuftig å anta at man kan utføre dette på kortere tid. Strømsgodset har ganske mange lettvektere, og jeg tror dem hadde slitt veldig mot fysiske lag som Sogndal dersom de hadde måtte spilt på f.eks gamle fosshaugane.

Når det kommer til ligaer på høyere nivå, f.eks Premier League, så sies det at du får mye mindre tid med ballen. Det handler nok om en blanding mellom fotballforståelse, hvor godt trent, og hvor rask man er. Uansett er fysiske nærkamper en realitet man må forholde seg til. Selv Januzaj i United har store problemer når det kommer til kroppskontakt, faller lettere enn Suarez(!)

Ikke sikkert dette er et gedigent problem, men å kalle det tøv er beyond.

krakra

Det som er tøv er jo at man ikke får fysiske nærkamper på kunstgress i Norge. Det går virkelig ikke ann å mene at det er noe hold i det.

dudo

Det som er tøv er at fotballen ikke for lengst har flyttet innendørs til parkett.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

dragn

Det er sant, men tror du han mente at norsk TL er strippet for nærkamper på kunstgress? Jeg tror det er en realitet at det er mindre fysisk nå enn for 5-7 år siden. Jeg tror heller ikke en type spiller som Ola Kamara kunne prestert om det fysiske nivået var like tøft som da.

dudo

Kamara? Alanzinho klarte seg da bra nok?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Klaus_Brann

Det har lite å si når man har andre kvaliteter i spillet sitt. Nok av eksempler på det.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Spelaren

Quote from: dragn on March 26, 2014, 19:41:51 PM
Det er sant, men tror du han mente at norsk TL er strippet for nærkamper på kunstgress? Jeg tror det er en realitet at det er mindre fysisk nå enn for 5-7 år siden. Jeg tror heller ikke en type spiller som Ola Kamara kunne prestert om det fysiske nivået var like tøft som da.


Det har faktisk vært en ønsket prosess å få ned den fysiske delen av spillet, i det minste har det vært en ventet bieffekt av NFFs stadige krav om økt fokus på å straffe taklinger. Om det faktisk har vært noko effekt er vel heller usikkert. 5-7 år siden inkluderer jo gullåret vårt. Var det så mykje annerledes den gangen?
GÃ¥ av.

Tom C

Aldri mer Obos....

Corran

Personlig synes jeg det er blitt mer pinglete spill. Var mer fysisk før.
Nå er det jo nok at en har høy fart i taklingene for å få gult/rødt kort Trenger jo ikke treffe motspiller en gang.
Var vel rodolph eller Bakke som fikk et rødt kort for noen sesonger siden og han traff ball og ikke mann. Og kommentatorer og de i studio forsvarte kortet med at han hadde så stor fart i taklingen at OM han hadde truffet mannen kunne det vært farlig.
Så er ikke bare pga kunsgress det blir mindre taklinger men også for at listen for å få kort er mye lavere blitt. Snart er fotball en av de mest pinglete lagidrettene og med like lite kroppskontakt som volleyball
 
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

dokken

Quote from: Spelaren on March 26, 2014, 18:46:21 PM
Quote from: dragn on March 26, 2014, 18:29:52 PM
Quote from: Spelaren on March 26, 2014, 15:58:22 PM
Quote from: dragn on March 26, 2014, 15:50:55 PM
I forhold til den "virkelige" verden ja. Hva er så tøysete med det? :P


De store ligaene i utlandet har vel både presisjon og fart, det er jo ein grunn til at me tidvis såg ut som kulisser mot større lag.


Har du lest artikkelen?

Det Hoseth sier at gode kunstgress lag ikke opplever nærdueller pga. hurtigheten i forhold til naturgress som i hovedsak alle topplag har. Det betyr ikke at man mister presisjon og fart når man reiser ut til det store utland, men at man ikke er vant med de fysiske nærduellene du møter i f.eks Premier League.


Har du lest artikkelen? Ja, naturligvis. Ville jo være teit å ikkje ha lest den når eg først svarer.

Det Hoseth sier gir ingen mening. De fysiske nærduellene er der som vanlig, eg tipper han har bare funnet på at han måtte sei noke som gjekk heim hos kritikerne av det nye underlaget. Han misliker gjerne KG som mange andre, men argumentet om nærduellene tipper eg han tok på sparket. Knapt nærdueller? Finnes det statistikkmateriale han kan backe det opp med, eller skal vi bare ta alle bias-anekdoter for god fisk?


Synes Hoseth har et godt poeng.

Jeg har ikke statistikk, men mitt klare inntrykk er at kamper på kunstgress har færre dueller, mindre fysisk spill og mer "tripping". Det kan selvsagt sees på både som positivt og negativt. For et lag som vil og klarer å spille finspill kan det være en fordel. Barcelona hadde stortrivdes på kunstgress, og forskjellen er liten fra det tørre, kortklipte Camp Nou-gresset.

Så er spørsmålet: Er det norsk fotball sin identitet? Tripping og kortpasninger? Skal vi gjøre det bra internasjonalt ved å bli mer tekniske enn de andre landene? Og i hvilket århundre når vi det målet?

Store e-cupkvelder i Norge (ja, det har vært noen - RBKs seire, Branns seire mot PSV, Deportivo, Dinamo Zagreb, Viking slo ut Chelsea etc) har skjedd pÃ¥ regnvÃ¥te/isete gressbaner, og vært preget av enorm innsats, sklitaklinger og kok pÃ¥ tribunen.  Finnes det noe vakrere enn Ã¥ se en forsvarsspiller pÃ¥ sitt lille, norske lag kaste seg ned i gjørmen for Ã¥ nÃ¥ frem i en avgjørende sklitakling og sikre seieren mot et storlag i sluttminuttene?

Slike øyeblikk er vanskeligere å få på kunstgress. Eksempel: Stabæk - Valencia i gymsalen for noen år siden. Norske aviser skrev masse om at Stabæk hadde hjemmefordel pga plastikken og taket. Valencia bare lo. De fikk jo garantert perfekte spilleforhold for sin fotball, slapp å bekymre seg for kulde eller regn (som spanjoler fort gjør), og rundspilte selvsagt Stabæk med Alanzinho og co rent teknisk.

Gulløl

Brann Stadion sitt gressteppe ser et par hakk bedre ut en på Lerkendal.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Klaus_Brann

Ja, den er brunere og løsere (forhåpentligvis) enn vår. Mye grønske på handleposene til RBK.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

dragn


Spelaren

Quote from: dragn on March 29, 2014, 21:20:04 PM
Noen som så gressmatten til Haugesund?


Sitter og kikker på csports stream i reprise, ser grei ut. Litt sår etterhvert, og langs sidelinjen på kamerasiden var det litt dårligere enn ellers - til dels humpete. Kommentator tok det opp tidlig i andre omgang, "noen tuer blir det jo".
GÃ¥ av.

Lasaron

Nå er tidenes varmeste vinter (som hadde et mildt novembervorspiel), fulgt opp med en av tidenes varmeste marsmåneder.
Tren på langskudd

Kagain


Gulløl

Sabotasje ja, alt kan skje. Spesielt bekymret for blussingen under treningen pÃ¥ lørdag skal sette svimerker i banen :P. Eller at noen Bærums gutter skal ha forspill natt til søndag og lage bÃ¥l pÃ¥ banen. Jeg foreslÃ¥r Stadion borgervern de neste dagene frem til kampstart  ;)

Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Kirk

Etter å ha sett kampen i Stavanger kan vi i det minste trøste oss med at vi har landets beste gressmatte.
SÃ¥ da er det bare for laget (og publikum) Ã¥ følge opp pÃ¥ søndag.  ;)

1908

Viking skal bytte gress no etter denne kampen..

ostraume

Gresset var da meget bra, forresten? Må da være det beste på mange, mange år?

Ser ut som Viking har dummet seg ut denne gangen: http://www.bt.no/100Sport/meninger/blogg/Viking-glemte-det-viktigste-429827_1.snd#.U0PRMxD4KXE
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Northside

Var en tur på Stadion i dag. Gresset så meget bra ut til tross for heftig regn sist søndag.

Tror dette svir litt for plastikkfanatikerne rundt klubben.

Go Up