• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Turtråd: Odd Grenland - SK Brann 2. mai 2010 kl. 18:00

Started by BBBTore, April 26, 2010, 08:14:14 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

BBBTore

Da er det ikke lenge igjen til neste bortekamp, og denne gangen garanteres det at en stor buss blir sendt fra Bergen.

Så hvis du ikke føler at du fikk ut all aggresjonen din som trengtes mot dette laget i fjor høst er muligheten nå tilbake igjen. Våren nærmer seg, Kovacs og Fagermo stiller! Stiller du?

For informasjon rundt påmelding, og generell turinfo, gå inn på:
http://www.bataljonen.no/?page=26&news=415
Mvh
Tore Veiby
Bataljonen

Demba

Jeg stiller med ett følge på 3. Lurer litt på hva man skal gjøre når en av de ikke husker passordet/brukernavnet til å få logget seg inn å finne ut hva medl.nr er.

BBB-Tony

Quote from: Demba on April 26, 2010, 17:15:56 PM
Jeg stiller med ett følge på 3. Lurer litt på hva man skal gjøre når en av de ikke husker passordet/brukernavnet til å få logget seg inn å finne ut hva medl.nr er.


Send meg en PM med fullt navn, så skal jeg sjekke.
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

OA

Hei. Jeg bor i Porsgrunn, og lurer på om det er avtalt et møtested før kampen.
OA

stig

Metz er vårt faste møtested. Turansvarlig legger ut info om den puben om kun kort tid.
Nettsideansvarlig

BBBTore

Quote from: BBB-Tony on April 26, 2010, 17:29:16 PM
Quote from: Demba on April 26, 2010, 17:15:56 PM
Jeg stiller med ett følge på 3. Lurer litt på hva man skal gjøre når en av de ikke husker passordet/brukernavnet til å få logget seg inn å finne ut hva medl.nr er.


Send meg en PM med fullt navn, så skal jeg sjekke.


På generelt grunnlag, så er det ikke det største problemet om man ikke husker medlemsnummeret sitt når man bestiller. Vi setter selvsagt pris på at det kommer med i bestillingen, men om du er usikker, er det bare å skrive det, så sjekker vi opp i medlemsdatabasen. Og skulle vi da ha blitt usikker, får du nok beskjed om dette i svarmailen.

Når det gjelder Metz, så stemmer dette. Legger ut dette på forsiden i løpet av morgendagen.
Mvh
Tore Veiby
Bataljonen

Demba


revert


stig

Blir nok ikke salg på puben,men det selges i døren på stadion
Nettsideansvarlig

Gulløl

Fagermo irritert på spillerne
Skien (NTB): Det butter kraftig for Dag-Eilev Fagermo og Odd Grenland. - Jeg er forferdelig skuffet og overrasket over mentaliteten til spillerne, sier han.

http://www.fvn.no/sport/sport_i_dag/article758478.ece
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann



BBBTore

Quote from: branngirl85 on April 28, 2010, 18:54:39 PM
Mange som er påmeldt?


Fortsatt rikelig med plass, men det blir tur så bare å henge seg på!
Mvh
Tore Veiby
Bataljonen

branngirl85

Quote from: BBBTore on April 28, 2010, 19:09:11 PM
Quote from: branngirl85 on April 28, 2010, 18:54:39 PM
Mange som er påmeldt?


Fortsatt rikelig med plass, men det blir tur så bare å henge seg på!

Melde meg på igår, og betalte idag..
Men har ikke fått noe tilbakemelding på mail at det er bekrefta at eg er påmeldt.

Larsi Ã?en

sendte mail for noen uker siden, ik fÃ¥tt no svar..  Er det planlagt noen tifo?     jeg tar med flagget mitt ihvertfall..  satser pÃ¥ at jeg fÃ¥r brukt det mye etter mÃ¥lene > : D
Opp med det flagget!

BBBTore

Quote from: branngirl85 on April 28, 2010, 19:11:37 PM
Quote from: BBBTore on April 28, 2010, 19:09:11 PM
Quote from: branngirl85 on April 28, 2010, 18:54:39 PM
Mange som er påmeldt?


Fortsatt rikelig med plass, men det blir tur så bare å henge seg på!

Melde meg på igår, og betalte idag..
Men har ikke fått noe tilbakemelding på mail at det er bekrefta at eg er påmeldt.


Da har jeg tatt en gjennomgang over de mailene som kom i går, så tror du skal ha mottat svar nå.


Quote from: Larsi Ã?en on April 28, 2010, 20:07:41 PM
sendte mail for noen uker siden, ik fÃ¥tt no svar..  Er det planlagt noen tifo?     jeg tar med flagget mitt ihvertfall..  satser pÃ¥ at jeg fÃ¥r brukt det mye etter mÃ¥lene > : D


Hei, kan ikke se at vi har mottat mail fra deg i det heletatt, hvor sendte du den, og når?
Send meg gjerne en PM, så kan jeg se på det.
Mvh
Tore Veiby
Bataljonen

Demba

SpørsmÃ¥l til de kyndige: Meldte pÃ¥ meg og min søster for noen dager siden, men hun ligger hjemme med høy feber, og det er tvilsomt om hun blir med.  Er det da mulig at en annen overtar hennes plass?

Selvsagt er han medlem osv.osv

Litt kjipt om 700 kr skal gå rett i dass

branngirl85

Bare et generelt spm..
Er det plass til at vi kan ta me en liten kjøleboks sånn at vi kan holde ølen kald?

roaldinho

Quote from: branngirl85 on April 29, 2010, 20:29:56 PM
Bare et generelt spm..
Er det plass til at vi kan ta me en liten kjøleboks sånn at vi kan holde ølen kald?


Klart, om du har nok øl til resten av folkene på bussen og attpåtil betaler full pris for kjølebagen

/ironisk bataljonsmedlem
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

BBB-Tony

Quote from: Demba on April 29, 2010, 20:21:10 PM
SpørsmÃ¥l til de kyndige: Meldte pÃ¥ meg og min søster for noen dager siden, men hun ligger hjemme med høy feber, og det er tvilsomt om hun blir med.  Er det da mulig at en annen overtar hennes plass?

Selvsagt er han medlem osv.osv

Litt kjipt om 700 kr skal gå rett i dass


Ja, det er mulig. Bare send en mail til Bataljonens turansvarlig på veiby@bataljonen.no.

Quote from: branngirl85 on April 29, 2010, 20:29:56 PM
Bare et generelt spm..
Er det plass til at vi kan ta me en liten kjøleboks sånn at vi kan holde ølen kald?


Ja.

Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Go Up