• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Stand utenfor Brannbutikken!

Started by BBB-Tony, April 11, 2010, 10:37:53 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

BBB-Tony

I forbindelse med kveldens kamp mot IK Start arrangerer Bataljonen stand utenfor Brannbutikken.

Vi vil ha stand fra rundt 15:30 og frem til kampstart. Her blir det anledning til å kjøpe alle våre produkter som er blant annet tøffe hettegensere, T-skjorter og ikke minst live-CDen fra konserten på Ole Bulls scene, samt den nyeste Brann-boken, Fortellingen om Brann - Klubben hele Bergen brenner for, en lettlest bok som passer for både liten og stor, som du KUN får tak i hos Bataljonen.

I tillegg får du anledning til å enten fornye eller tegne nytt medlemsskap i Bataljonen.
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

laxn

Er det bare meg som synes det er rart at Bataljonen konkurerer med Brann butikken om salg av supporter effekter? Brann trenger alt salg de kan få.

Yes!wehavenobananas

Quote from: laxn on April 11, 2010, 12:55:10 PM
Er det bare meg som synes det er rart at Bataljonen konkurerer med Brann butikken om salg av supporter effekter? Brann trenger alt salg de kan få.


Bataljonen trenger sikkert litt penger de også.

thesevs

Quote from: laxn on April 11, 2010, 12:55:10 PM
Er det bare meg som synes det er rart at Bataljonen konkurerer med Brann butikken om salg av supporter effekter? Brann trenger alt salg de kan få.


Hvis du har sett utvalget i Brannbutikken i det siste så gjør vi klubbens supportere en stor tjeneste ved å ha salg utenfor butikken.
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

laxn

Jeg mener Bataljonen burde skaffet seg penger på annen måte..de kunne jo solgt ostepop ;-)

Enig i at utvalget er dårlig i Brann butikken men det lille jeg har sett fra Bataljonen er ikke mye å skryte av det heller.

BBB-Tony

Bataljonen har på ingen måte noe mål om å utkonkurrere Brann på salg av effekter. Bataljonen og Brann har et godt samarbeid når det gjelder å selge effekter der vi blant annet selger en del av sortementet til Brann når vi har stand.

At vi har stand utenfor Brannbutikken har nok ingen innvirkninger på Brann sitt salg i butikken. At vi ønsker å ha stand utenfor Stadion på kampdag, går like mye på at vi som supporterklubb ønsker å promotere oss blant den jevne Brannsupporter, og i og rundt Brannbutikken ferdes veldig mange Brannsupportere i forkant av kamp.
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

vebo

Quote from: laxn on April 11, 2010, 12:55:10 PM
Er det bare meg som synes det er rart at Bataljonen konkurerer med Brann butikken om salg av supporter effekter?


Ja.
Tiocfaidh ár lá

Go Up