• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Rosenborg-Brann 14.04 20:00

Started by Super Hasund, April 08, 2010, 22:27:59 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

krøvel vellevold

Quote from: Kai-Olai on April 15, 2010, 10:23:48 AM
Da må det jo være kjedelig å i ettertid få vite at det stod et ekstra togsett ingen visste om, på Oslo S, klar til å frakte Bergensere hjem. Og ikke minst at dette akkurat nå reiser så godt som tomt fra Oslo til Bergen..


Kommer bare en time seinere hjem, og prisen er omtrent den samme.
Legg ned hele klubben!

Tore Larsen

Quote from: Kai-Olai on April 15, 2010, 10:23:48 AM
Da må det jo være kjedelig å i ettertid få vite at det stod et ekstra togsett ingen visste om, på Oslo S, klar til å frakte Bergensere hjem. Og ikke minst at dette akkurat nå reiser så godt som tomt fra Oslo til Bergen..


Men dette "glemte" NSB å gi beskjed om. Herlig...
Mvh

Tore

stig

Meget interessant at NSB har ekstra togsett for tiden,for en av grunnen til at Bataljonen ikke har fått til en avtale med de på togreiser, er at de ikke har hatt ekstra togvogner de kan settte inn.
Nettsideansvarlig

Tom C

Quote from: SKBMiller on April 15, 2010, 09:02:37 AM
Quote from: Tom C on April 15, 2010, 06:15:54 AM
Quote from: SKBMiller on April 14, 2010, 23:21:02 PM
Bra 1. omgang! Synd det ikke holdt inn, men tapet er ikke akkurat noe værre enn hva vi kunne håpe på.

Vi rykker ikke ned, er ikke så katastrofe. Jeg kaster meg ikke på krisemaksimeringsbølgen før vi har tre strake tap til. Lag som Hønefoss, Kongsvinger, Haugesund og Kongsvinger havner alle bak oss uansett hvor ille det skulle gå.


Dersom du slenger på Hønefoss og Haugesund, så har vi jo plutselig 6 lag bak oss på tabellen, og da ser det jo ikke lenger så ille ut...  ;)


Hadde blitt seks lag da ja, men hjelper lite når det bare er fire forskjellige :p

Kan selvsagt ikke garantere at alle de kommer bak oss, men om en av dem kommer over oss kan like godt et annet komme under oss. Poenget er at vi ikke rykker ned. Ikke på grunn av navn størrelse, men fordi vi har vist for gode takter og har et greit lag.


Ser vel det at spøken min ikke kom helt klart fram ja... Du skrev opprinnelig at vi fikk Hønefoss, Kongsvinger, Haugesund og Kongsvinger bak oss...  Er det fire forskjellige? Tar du den nå?  ;)
Aldri mer Obos....

bma


Jeg vet ikke hvor de har vert de siste 15 måneder de som kunne tro at Brann
skulle vinne over RBK på Lerkendal ut fra Brann sitt prestasjonsgrunnlag pr.dags dato.
Det er jo veldig viktig å se realitetene i et lag,og ikke bare danne seg et drømmelag både
på treningsfeltet og i lagoppsett. Så lenge det IKKE skjer noe i trenertimet får vi kamper
med tap.
Er meget trist det som skjer med oppløsningen av laget Brann.

Kai-Olai

Quote from: krøvel vellevold on April 15, 2010, 10:29:59 AM
Quote from: Kai-Olai on April 15, 2010, 10:23:48 AM
Da må det jo være kjedelig å i ettertid få vite at det stod et ekstra togsett ingen visste om, på Oslo S, klar til å frakte Bergensere hjem. Og ikke minst at dette akkurat nå reiser så godt som tomt fra Oslo til Bergen..


Kommer bare en time seinere hjem, og prisen er omtrent den samme.


Joa, men nå mener ihvertfall jeg at det er ca 100 ganger bedre å sitte på et tog, enn i en trang buss.. Men som du indirekte sier; det viktigste er jo egentlig å komme seg fortest mulig tilbake til Bergen..


SKBMiller

Quote from: Tom C on April 15, 2010, 10:52:13 AM
Quote from: SKBMiller on April 15, 2010, 09:02:37 AM
Quote from: Tom C on April 15, 2010, 06:15:54 AM
Quote from: SKBMiller on April 14, 2010, 23:21:02 PM
Bra 1. omgang! Synd det ikke holdt inn, men tapet er ikke akkurat noe værre enn hva vi kunne håpe på.

Vi rykker ikke ned, er ikke så katastrofe. Jeg kaster meg ikke på krisemaksimeringsbølgen før vi har tre strake tap til. Lag som Hønefoss, Kongsvinger, Haugesund og Kongsvinger havner alle bak oss uansett hvor ille det skulle gå.


Dersom du slenger på Hønefoss og Haugesund, så har vi jo plutselig 6 lag bak oss på tabellen, og da ser det jo ikke lenger så ille ut...  ;)


Hadde blitt seks lag da ja, men hjelper lite når det bare er fire forskjellige :p

Kan selvsagt ikke garantere at alle de kommer bak oss, men om en av dem kommer over oss kan like godt et annet komme under oss. Poenget er at vi ikke rykker ned. Ikke på grunn av navn størrelse, men fordi vi har vist for gode takter og har et greit lag.


Ser vel det at spøken min ikke kom helt klart fram ja... Du skrev opprinnelig at vi fikk Hønefoss, Kongsvinger, Haugesund og Kongsvinger bak oss...  Er det fire forskjellige? Tar du den nå?  ;)


Etter litt tenking begynner det å falle på plass nå ja  :P

Christian

Quote from: krøvel vellevold on April 15, 2010, 10:12:16 AM
Herlige tider!

3) Tottenham slo Arsenal for første gang i en skikkelig turnering siden 1999.

Takk for påminnelsen. En fin opptur på tampen av kvelden ;-p

Tap i Barteland er ingen krise i seg sjøl. Synd at Brann falt tilbake til syndene fra tidligere serierunder i andre omgang. Første var faktisk godt gjennomført. Synd at Nilsen ikkje tør bytte Guastavino inn for Jaiteh i stedet for Guntveit. Guntveit har no over to omganger vist at han har lite å bidra med.

Seier mot VIF til helgen kan få opp tro og humør igjen. Et nytt tap da og Brann-depresjonen er komplett.

roaldinho

Tottenham seieren var fantastisk herlig, bare for å kommentere det :D

Tilbake til saken:

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/tippeligaen/article2883607.ece

Alle de hendelsene kunne gått andre veier om det var en annen dommer. Brann slapp billig unna ved de fleste hendelsene, men hva som skjer egentlig?
En ting er at de kommer sent inn i taklinger, som vil si at de er tregere enn motstanderen. Det kan også være frustrasjon, noe som ikke ville være rart med tanke på åpningen av sesongen og alt det som har vært i media.

Er det frustrasjon som fører til disse hendelsene?  Som kunne påført både gule og røde kort og sansynligvis utestengelse mot Engen og andre lag fremover.

Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

krakra

Vi skal være sjeleglad for at Yaw ikke engang fikk et gult kort iallefall. Burde kanskje fått 1 rødt og to gule i går. Vår klart beste forsvarsspiller likeså.

Markmus

Man må være jævlig dum om man i første kamp etter karantene gjør akkurat det "samme" en gang til, så jeg tviler på at Austin treffer Skjelbred med vilje. Mest sannsynlig er det bare et uhell når han prøver å holde Skjelbred bak seg. Kunne fint blåst frispark og kanskje gult for farlig spill, men rødt kort er det selvsagt ikke snakk om siden det vanskelig kan sies at Austin slår Skjelbred i trynet med vilje.

Amankwah kunne lett hatt rødt kort. I situasjonen med Prica burde han definitivt hatt et. I situasjonen med Olsen er det bare et uhell, men han feller like fullt Olsen som dermed skal ha straffe. Husker ikke om Olsen ble fratatt en åpenbar målsjanse her, så jeg vet ikke om det skulle vært rødt.
Ka du ve?

Go Up