• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Merkelig med svart flagg?

Started by Larsi Ã?en, February 20, 2010, 18:30:17 PM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

Larsi Ã?en

Heisann ^.^  Ville det verdt merkelig med svart,rødt og hvit flagg(stort) ? Tenker pÃ¥ bortekamper, som kongsvinger, tromsø osv... FFK hvis de kommer seg opp igjen > : D 
Opp med det flagget!

1908

Hvem bryr seg om andre klubber? Brann har 2 farger... Rødt og hvit ;)

Larsi Ã?en

Du skjønte det ikkehelt du, gjorde du?  Bortekamper, nÃ¥r Brann bruker de svarte og røde draktene... SÃ¥nne kamper som mot tromsø, ffk osv...
Opp med det flagget!

1908

For all del. Men vi er enda rødt og hvit.. Ser du andre supportere som kler seg i bortefarger? De kler seg som regel i klubbens farger =)

Larsi Ã?en

>.<    sÃ¥, ikke svart,rødt og hvit flagg?  synes de er uber kule jeg.. bare se pÃ¥ Frankfurt .. Der er det helt normalt med alle type farge.. de er rød hvite og svarte i draktene... Noen av flaggene er til og med orange.. Mener at man burde kunne hatt et svart rødt og hvit flag... de er ganske sÃ¥ kule ^.^
Opp med det flagget!

1908

Da få du gå etter din kule smak da.. Spiller jo ikke så mye rolle hva andre mener og hva klubbens farger er... Hva om Brann stiller i blå bortedrakter da, skal vi lage blå flagg? :P

Yes!wehavenobananas

Er ikke svart en del av klubbfargene til Brann? Selv har jeg alltid sett på svart som den tredje fargen, og det er vel ikke helt feil av meg når jeg påstår at Brann i sine tidligere år hadde svarte hjemmedrakter?

Yes!wehavenobananas

Quote from: 1908 on February 21, 2010, 15:32:08 PM
Da få du gå etter din kule smak da.. Spiller jo ikke så mye rolle hva andre mener og hva klubbens farger er... Hva om Brann stiller i blå bortedrakter da, skal vi lage blå flagg? :P


Nei, og du tok tydeligvis ikke poenget hans.

1908

Klart jeg tok poenget.. Men jeg bare mener at svart ikke har noe særlig med Brann å gjøre...

Yes!wehavenobananas

Quote from: 1908 on February 22, 2010, 11:21:46 AM
Klart jeg tok poenget.. Men jeg bare mener at svart ikke har noe særlig med Brann å gjøre...


Og han mente at fargene på flaggene ikke hadde noe særlig å si, uansett hvilken farge det dreier seg om.

crm

"Quantify your love for me!"
K. Jæger

bergensgutt95

jeg ser ikke noe galt i Ã¥ bruke ogsÃ¥ svarte flagg og farger i tillegg til rød og hvit , vist alle tifoene bare var rød og hvit hadde de nok blitt litt kjedelige 
Brann alternative

Kararay

No om dagene burde vi droppet de røde og hvite flaggene og investert i noen sorte flagg...
et var fortjent at han fikk sitt andre gule kort for kampen, men det var unødvendig av dommeren og gi han det røde. Slik dømming må vi få slippe å se flere ganger.
Ivar Hoff

bergensgutt95

hehe, ja du har ett poeng der ja..
Brann alternative

Larsi Ã?en

:>       SÃ¥ det svarte, røde og hvite flagget her, er bra? :> http://www.youtube.com/watch?v=e2ytGSvSe6A

Hvis ikke.... kom med forslag?  Tenkte Ã¥ kjøpe et.
Opp med det flagget!

AndreasNV

Svart er en av Frankfurts farger. Brann er bare røde og hvite. I 2005 og 2006 brukte vi røde og svarte drakter, men etter mange eposter (jeg sendte en av de), beskjeder og notiser overalt om at Brann er røde og HVITE, ikke svarte, ble det tatt opp på årsmøtet i 2006. Da ble Brann enig om å bytte tilbake til rødt og hvitt for 2007. Som man kan se på Brann.no, begynte Brann med røde og hvite striper, likt som på jubileumsdrakten fra 2008.

Personlig hadde jeg likt å se hvite borte-drakter og svarte tredje-drakter, men nå har Brann gått tilbake til å bare ha to drakt-sett, og da må borte-drakten være svart, for ellers ville det blitt problemer mot Tromsø. Det er i alle fall det jeg trøster meg med, hehe.
Fotball er vårt medium. Vi representerer Bergen! VI E' BRANN!

krøvel vellevold

Svart er en av klubbens offisielle farger, visstnok. Rødt, hvitt og svart.
Legg ned hele klubben!

Henki

Quote from: krøvel vellevold on March 24, 2010, 02:01:00 AM
Svart er en av klubbens offisielle farger, visstnok. Rødt, hvitt og svart.


Men er det en farge man forbinder med Brann? Det er vel et mer betimelig spørsmål.
Ballen skal fremover!

1908

Jeg skjønner no ikke helt hvor denne svartfargen kommer ifra.. Var når Umbro draktene (grøsse) kom at det skulle vere svart.. Det var jo bare latterlig.. Brann er rødt og hvitt =)

skuteviken

Hehe, jeg skal ikke påberope meg å ha fasiten, men for meg er og blir Brann rødt. Hel-rødt hadde vært ypperlig, hvitt og svart er andre farger som kommer i tillegg.

Helt subjektiv syns jeg det var pent å se på da vi spilte i 09 med røde skjorter og sorte shorts mot engen. Helt røde drakter hadde sett bra ut som hjemmedrakt.
Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde

Larsi Ã?en

sÃ¥ ca.80% vl ikke ha svart flagg? Men Brann selger jo rød,hvit og svart rutete flagg ( med Brann logo)  ... Og det er flagg som kom i 2009? tror jeg da..
Opp med det flagget!

Northside

Quote from: Larsi Ã?en on March 24, 2010, 14:57:38 PM
sÃ¥ ca.80% vl ikke ha svart flagg? Men Brann selger jo rød,hvit og svart rutete flagg ( med Brann logo)  ... Og det er flagg som kom i 2009? tror jeg da..


Brann selger også ganske mye annet vi ikke liker, som gul ostepop.



mbersve

Nærmer vi oss en konklusjon?  ???

Larsi Ã?en

Ikke noe svart flagg :(        BuuuuuuuUUuUuU
Opp med det flagget!

Yes!wehavenobananas

Quote from: Larsi Ã?en on March 25, 2010, 21:42:30 PM
Ikke noe svart flagg :(        BuuuuuuuUUuUuU


Lag gjerne svart flagg. Det bryter litt i det vanlige rødt/hvit- opplegget.

Tullpip

"Keep the faith"-banneret hadde jo svart i seg, og det var jo helt knall!

Larsi Ã?en

Quote from: Yes!wehavenobananas on March 26, 2010, 02:51:02 AM
Quote from: Larsi Ã?en on March 25, 2010, 21:42:30 PM
Ikke noe svart flagg :(        BuuuuuuuUUuUuU


Lag gjerne svart flagg. Det bryter litt i det vanlige rødt/hvit- opplegget.


Lag?  tenkte Ã¥ kjøpe et nytt stort flagg...
Opp med det flagget!

Yes!wehavenobananas

Quote from: Larsi Ã?en on March 26, 2010, 14:48:48 PM
Quote from: Yes!wehavenobananas on March 26, 2010, 02:51:02 AM
Quote from: Larsi Ã?en on March 25, 2010, 21:42:30 PM
Ikke noe svart flagg :(        BuuuuuuuUUuUuU


Lag gjerne svart flagg. Det bryter litt i det vanlige rødt/hvit- opplegget.


Lag?  tenkte Ã¥ kjøpe et nytt stort flagg...


Sikkert ingen dum idé. Men noen liker å lage de også. De mener det er mer "ekte". Selv synes jeg de flaggene og bannerne som er kjøpt holder litt høyere kvalitet.

Larsi Ã?en

Såå.. da kaller jeg inn til avstemning.. De 5 neste som skriver,  stem ja eller nei, til svart, hvit og rødt flagg.
Jeg stemmer for.   1 av 6 er for svart og hvit og rødt flagg...  Stemm!
Opp med det flagget!

mbersve

Og jeg foreslår at du kjøper det svarte, hvite og røde flagget om du ønsker det. Ingen som kommer til å plage deg om du tar det i bruk...

Yes!wehavenobananas

Jeg foreslår at du slutter å plage deg selv med å tenke på hva alle andre synes. De fleste har sikkert ikke en formening i det heletatt. Flere flagg er uansett bra.

Larsi Ã?en

Opp med det flagget!

Nixon

Men det må jo være morsomt å ha sin egen tråd å holde liv i...
Rød makt på Hansa

Yes!wehavenobananas

Alltid kult å ha sin egen tråd.

Men flere flagg. Absolutt. Det gjør seg.

Larsi Ã?en

Har da kjøpt flagg med svart i.. Et stort ( 4x5) og bestillt et 3x4 m flagg nå..
Men 3x4 flagg, det må da folk kunne tåle at man flagger litt under kampen også? ikke bare etter scoringer osv.. right?
Opp med det flagget!

Yngve


1908

Skal aldri ha noe svart i flagget mitt.. Brann har ikke noe med svart å gjøre.. Latterlig!!

Spelaren

Brann har no hatt svart i draktene ved fleire tilfeller. Kanskje ikkje versjonen under cupfinalen i 2004 er noko å trakte etter men...
GÃ¥ av.

1908

Brann har gjort mye talentløst oppover årene.. Ha svart på draktene osv er en av de....

Go Up