• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

tenk så greit

Started by millermania, February 19, 2010, 19:14:12 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

millermania

noen som kan hjelpe meg med hvem som synger den engelske versjonen(orginalen tror jeg)?

Takker for hjelp

kabelmann

Hvis jeg ikke er helt ute her så er det muligens Tenk så leit med Radiofantomene du mener? Den er så vidt meg bekjent ikke noe cover/remix/omskrivning av noen engelsk låt.

Om du har Spotify så finner du den her.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Oppreist

Tenk så greit eller demokratisk om faktisk hele landet fikk stemme over OL i Oslo ettersom det ser ut som om noen mener at hele landet skal betale for gildet. 

Her kan dere ihvertfall stemme NEIIIII

http://www.tv2.no/sport/leder-i-troms-idrettskrets-de-loeftet-ikke-en-finger-for-tromsoe-4118574.html
Stein på stein blir Steinar.

apop

Quote from: Oppreist on September 11, 2013, 12:28:17 PM
Tenk så greit eller demokratisk om faktisk hele landet fikk stemme over OL i Oslo ettersom det ser ut som om noen mener at hele landet skal betale for gildet. 

Her kan dere ihvertfall stemme NEIIIII

http://www.tv2.no/sport/leder-i-troms-idrettskrets-de-loeftet-ikke-en-finger-for-tromsoe-4118574.html



Du fikk stemme over det ved å avgi din stemme i stortingsvalget, eller har du glemt at det er STORTINGET som skal avgjøre om det blir vedtatt en statsgaranti for oslos ol-søknad. Mistenker den skal slite med å komme igjenom der.

Lasaron

Jeg er både for og imot OL i Norge.
Tren på langskudd

krøvel vellevold

OL i Oslo = alt av statlige investeringer frem til 2022 kommer til å tilfalle Oslo-området. Da skal jo Oslo ha nytt og bedre av alt: Veier, idrettsanlegg, kollektivnett, osv. Og det som ikke blir nytt, må pusses opp. For Oslo skal jo ha OL, må man skjønne, så da må jo de prioriteres enda mer enn de allerede gjør.
Legg ned hele klubben!

Spelaren

OL har blitt et langt større sirkus enn tilfellet var i 1994. Rungende nei frå mi side.
Gå av.

Klaus_Brann

I utgangspunktet er jeg for et OL i Norge, men ikke i Oslo.
De forfordeles altfor mye allerede, og de trenger virkelig ikke å bli prioritert mer.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

krøvel vellevold

Quote from: Klaus_Brann on September 12, 2013, 02:08:10 AM
I utgangspunktet er jeg for et OL i Norge, men ikke i Oslo.
De forfordeles altfor mye allerede, og de trenger virkelig ikke å bli prioritert mer.


Enda en som ikke vet hva ordet "forfordele" betyr...
Legg ned hele klubben!

dudo

Quote from: krøvel vellevold on September 12, 2013, 02:19:16 AM
Quote from: Klaus_Brann on September 12, 2013, 02:08:10 AM
I utgangspunktet er jeg for et OL i Norge, men ikke i Oslo.
De forfordeles altfor mye allerede, og de trenger virkelig ikke å bli prioritert mer.


Enda en som ikke vet hva ordet "forfordele" betyr...


Er sikkert bare et tidsspørsmål før ordet blir godkjent til å bety begge deler ...
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

kabelmann

Quote from: krøvel vellevold on September 12, 2013, 02:19:16 AM
Quote from: Klaus_Brann on September 12, 2013, 02:08:10 AM
I utgangspunktet er jeg for et OL i Norge, men ikke i Oslo.
De forfordeles altfor mye allerede, og de trenger virkelig ikke å bli prioritert mer.


Enda en som ikke vet hva ordet "forfordele" betyr...


Vel, det kan nå brukes i den forstand Klaus mente. Ordet har blitt misbrukt såpass mye at begge betydninger av ordet kan brukes. Forstå det den som kan.
http://www.nob-ordbok.uio.no/perl/ordbok.cgi?OPP=forfordele&bokmaal=+&ordbok=bokmaal
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Spelaren

Quote from: dudo on September 12, 2013, 07:25:30 AM
Quote from: krøvel vellevold on September 12, 2013, 02:19:16 AM
Quote from: Klaus_Brann on September 12, 2013, 02:08:10 AM
I utgangspunktet er jeg for et OL i Norge, men ikke i Oslo.
De forfordeles altfor mye allerede, og de trenger virkelig ikke å bli prioritert mer.


Enda en som ikke vet hva ordet "forfordele" betyr...


Er sikkert bare et tidsspørsmål før ordet blir godkjent til å bety begge deler ...


Jepp, er godt på vei.
Gå av.

Utmedsnolken

"og der snubler Sæternes igjen"

Northside

Et eventuelt OL kan hjelpe VIF med å få seg stadion:
http://www.osloby.no/nyheter/Nytt-Valerenga-Stadion-kan-sta-klart-om-tre-ar-7308323.html#.UjIhFX-XPjb

"Men Christiansen har et håp om at Oslo skal få OL:

- Det kan redusere våre utgifter fordi en skøytehall da skal bygges i tilknytning til stadion. Dermed vil vi kunne dele på utgiftene til infrastruktur, sier Christiansen."

Så da sponser hele Norge på VIF sin stadion, supert!

Klaus_Brann

Quote from: kabelmann on September 12, 2013, 07:46:51 AM
Quote from: krøvel vellevold on September 12, 2013, 02:19:16 AM
Quote from: Klaus_Brann on September 12, 2013, 02:08:10 AM
I utgangspunktet er jeg for et OL i Norge, men ikke i Oslo.
De forfordeles altfor mye allerede, og de trenger virkelig ikke å bli prioritert mer.


Enda en som ikke vet hva ordet "forfordele" betyr...


Vel, det kan nå brukes i den forstand Klaus mente. Ordet har blitt misbrukt såpass mye at begge betydninger av ordet kan brukes. Forstå det den som kan.
http://www.nob-ordbok.uio.no/perl/ordbok.cgi?OPP=forfordele&bokmaal=+&ordbok=bokmaal


Hehe, jeg skal innrømme at jeg var usikker når jeg skrev det, men orket ikke google. Dessuten er det et ord som det kanskje ikke er så rart at folk tror betyr noe annet enn det gjør.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Quote from: Utmedsnolken on September 12, 2013, 15:59:12 PM
Off topic-rekord?


Hæ? Dette er da ingenting i forhold til hva dette forumet har vært gjennom på off topic-fronten;)
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Utmedsnolken

Quote from: Klaus_Brann on September 12, 2013, 22:57:27 PM
Quote from: Utmedsnolken on September 12, 2013, 15:59:12 PM
Off topic-rekord?


Hæ? Dette er da ingenting i forhold til hva dette forumet har vært gjennom på off topic-fronten;)


første svaret var jo både on topic og utfyllende, så litt rom for forbedring er det jo
"og der snubler Sæternes igjen"

Go Up