• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Positivitets-tråden

Started by Tom C, February 04, 2010, 16:04:45 PM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

Red Rabitt

No er jeg mokkalei av aa bli ledd av og pisset paa, av resten av norges fotball supportere. Er paa tide at vi Brann supportere samler oss og stotter laget maks fremover, er tross alt det vi er kjent for. Aa vaere norges beste supportere, er paa tide at folk henter frem entusiasmen og stoltheten igjen og kommer seg paa stadion for aa synge med full hals.
Brann er ikke verdt en dritt uten oss(Norges beste supportere med evne til aa inspirere Brann til aa vinne og skremme bortelaget til tap),det er naa vi maa vise hva som bor i oss!
Kom igjen folkens! Heia Brann! :D
ratulerer alle mann! Begynner å gå opp for meg no, ka vi har fått oppleve!:)Brann Seriemester i Norge!

Tom C

Positivt: Nå kan vi snart ikke komme lenger ned på tabellen...
Aldri mer Obos....

Spelaren

Positivt; Brannspelarane blir sammensveiset av 14 timer med "en bussjåfør, en bussjåfør"...
Gå av.

Tom C

Stabæk gikk på trynet mot Hønefoss. Dersom Brann hadde møtt Hønefoss før de hadde kapret et eneste poeng, er jeg bombesikker på at Brann hadde blitt det første laget som hadde donert tre poeng til dem. Nå er det ikke sikkert lenger...
Aldri mer Obos....

Spelaren

http://www.brann.no/nyheter/fikk-drommedag-pa-stadion/

Fire ungdomsskuleelever fekk drømmedag på Stadion, på bildet ser me tre av dei.
Gå av.

Klaus_Brann

Hehehe, han i midten så veldig glad ut ja!
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Gulløl

Siste fra Flesland:

- Nå gikk akkurat Norwegian ut på høyttaleren og sa at vi flyr som normalt. Det var akkurat som om Brann scoret mål. Folk jublet og løp til sikkerhetskontrollen, sier en ansatt på Flesland til bt.no i halv åtte-tiden i kveld.

;D
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Markmus

Jeg har i alle fall aldri løpt til sikkerthetskontrollen på Stadion når Brann scorer mål :P
Ka du ve?

olebrann3

Quote from: Markmus on April 22, 2010, 22:23:45 PM
Jeg har i alle fall aldri løpt til sikkerthetskontrollen på Stadion når Brann scorer mål :P

Aldri? da har du gått glipp av noe stort! Man løper alltid til sikkerhetskontrollen når Brann scorer mål :P

Nixon

Rød makt på Hansa

skuteviken

Quote from: Nixon on April 23, 2010, 15:13:30 PM
http://www.brann.no/nyheter/brann-etablerer-supporterforum/

Kan dette være positivt eller bare for syns skyld?


Jeg tenker to ting her; For det første så er de vel forståelig nok interessert i all trafikken som feks. dette forumet har. Ellers er jeg meget skeptisk til et slikt forum, blir fort til at det blir for ubehagelig og ha et slikt forum, men regner med de har tenkt over dette.
Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde

Per

Quote from: skuteviken on April 23, 2010, 16:04:47 PM
Quote from: Nixon on April 23, 2010, 15:13:30 PM
http://www.brann.no/nyheter/brann-etablerer-supporterforum/

Kan dette være positivt eller bare for syns skyld?


Jeg tenker to ting her; For det første så er de vel forståelig nok interessert i all trafikken som feks. dette forumet har. Ellers er jeg meget skeptisk til et slikt forum, blir fort til at det blir for ubehagelig og ha et slikt forum, men regner med de har tenkt over dette.


Hei - bare for å oppklare. Det er ikke snakk om et diskusjonforum på internett. Men et forum i "virkeligheten", slik vi hadde i Frydenbø Corner nylig. Det handler ikke om nettrafikk :)
mvh per/brann.no

skuteviken

Riktig ja, en bør da kanskje ta med at det ikke alltid er de som skriker høyest som er mest representativ ;)

God helg!
Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde

Gulløl

Brann.no mimrer. Dette gir vel positive vibrasjoner for oss som var der ;D
Tidenes borte tur uten tvil. Det største målet med turen var at vi 2000 bergensere skulle synge ut 40000 Evertonfans og det klarte vi til gangs  8)
http://www.brann.no/nyheter/klassiker_-imponerte-everton-fansen/
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Yngve

Berre så synd spelarane ikkje fulgte opp med innsats ute på banen..

SKBMiller

Quote from: Gulløl on April 27, 2010, 11:03:49 AM
Brann.no mimrer. Dette gir vel positive vibrasjoner for oss som var der ;D
Tidenes borte tur uten tvil. Det største målet med turen var at vi 2000 bergensere skulle synge ut 40000 Evertonfans og det klarte vi til gangs  8)
http://www.brann.no/nyheter/klassiker_-imponerte-everton-fansen/


Synes opptakene er mangelfulle. Skulle hatt lengre og flere opptak fra sangene. Men for oss som var der setter disse bildene uansett minnene i sving ja :D

Brann_ruler

Det var en kongetur :) Strålende stemning. Bringer tilbake gode minner. Nesten så man må tørke en lite tåre...

Spelaren

Gå av.

Markmus

Pen dame det der. Kunne gjerne vartet meg opp ;)
Ka du ve?

Brann_ruler

Dahl er borte, RBH er sparket oppover og ting tyder på at ledelsen har sett "skriften" på veggen.

Informasjonskampanjen har vært en suksess. Nå er det tid for å samle seg bak laget. Det ser ut til å bli en kamp med ryggen mot veggen og laget trenger støtte. Nyere historie i Brann har vist at kontinuitet er viktig på trenersiden, så Nilsen bør få arbeidsro.

Sommeren blir en slags tentamen for nye koster og styret. Klarer man å ha flere tanker i hodet samtidig. VI må forsterke laget med kvalitet som kommer utenfor hordaland og bergen og vi må forsatt tro på egen spillerutvikling. Hvem blir daglig leder, og hvilke visjoner og mål settes det. Er målene sportslig innrettet og gir håp for framtiden? Kommer man til å få reetablert et godt forhold til investorer.

Er kanskje tidlig å legge bort knivene, men personlig synes jeg at de kan få arbeide i fred fram til høstsesongen begynner. Blir resultatet av omstruktureringe RBH som dagligleder, Dahl som konsulent, ytterlige ensidig fokus på konstnadskutt og en nye halvgod lokal spiller så bør det bli fakkeltog rett til Brandtuns bopel med høygafler, tjære og fjær organiseres umiddelbart.


osoerli

Har bare sluppe inn 0,5 mål i snitt dei 4 siste.

Bakke er inne i sin siste sesong.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Spelaren

Kun ein 6-7 nye tap på rad før Nilsen får støvelen også...
Gå av.

Hatleking

Når ein er på bånn burde det berre gå ein veg, men eg veit no ikkje heilt med Brann.

Spelaren

Quote from: Hatleking on May 09, 2010, 21:08:46 PM
Når ein er på bånn burde det berre gå ein veg, men eg veit no ikkje heilt med Brann.


Adeccoen er vel også ein veg? Og deretter lokaloppgjør mot Fyllingen og Fana dersom reiseavstandene til Finnmark (Alta) blir for kjipe.
Gå av.

SKBrannfan

Jeg blir like overrasket hver gang det kommer innlegg i denne tråden i disse dagene...

storB

Dritt spill og dritt tap til tross, Opdal virker å være på vei mot formen etter noen solide redninger idag.
"Ojo er en stor mann, og idag spillte han mot to kvinnfolk" Mjelde etter RBK kampen.

Derabilo

Lokaloppgjør mot Løv-Ham kan være artige. Og det kan bli kjekt å vinne Adeccoen.
Bergen ut av Norge -

Tom C

Quote from: SKBrannfan on May 09, 2010, 21:13:03 PM
Jeg blir like overrasket hver gang det kommer innlegg i denne tråden i disse dagene...


Tror terskelen for hva som kan oppfattes positivt har blitt ultralav, og bare blir lavere for hvert nytt lavmål gutta på banen presterer. Vi har vel nå så lite å by på, at det egentlig er positivt bare det faktum at vi faktisk fremdeles bryr oss...

Pluss at bergensere er vel kjent for å være litt ironisk fra tid til annen.
Aldri mer Obos....

Dan Inge

en positiv sak kan jo være at opdal gikk ut i feltet og holdt ballen og hadde noen redninger som var ålreit gode...  ;) ellers ikke så mye annet å komme med..
kjør over pakket!!

Tom C

Vil kanskje legge til at Holmvik faktisk spilte meget solid i første omgang, selv om han dessverre falt litt tilbake til gamle synder i andre. Men han viste ihvertfall hva som bor i ham. Og synes Yaw fortsetter å spille som en ganske rutinert midtstopper til tross for at han er ganske fersk.
Aldri mer Obos....

Markmus

Holmvik var ok han, men han var vel ivrig. Fyrer av et skudd fra meget spiss vinkel utenfor boksen når han har 4 medspillere inne i boksen som står klare til å ta i mot en pasning :P
Ka du ve?

tskb

Positivitet ja... Følelsen da jeg så oss score i dag var helt fantastisk, hadde nesten glemt følelsen av at alt er bra, - for det er slik det føles det minuttet etter at vi har scoret. Da blir alt fryd og gammen. Litt publikumsstemning ble det også, varte vel i et par minutter etter målet...

fortune

First is first, second is nothing

Doffen85

Petter Vaagan Moen må kunne sies og ha hatt en meget god sesong så langt, med fem mål i tippeligaen og cupscoring sist. Får håpe vi klarer å fornye kontrakten hans!

Klaus_Brann

Klart vi klarer. Hvor skulle han ellers gå?
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Doffen85

Nei, ikke vet jeg. Håper bare han blir :)

Huff

PVM forsvinner sikkert til bedre jektmarker om fremgangen fortsetter, hvem vil blr her. I et korttidsperspektiv ser fremtiden mørk ut.

Legg ned denne ''positivitetstråden''.

Markmus

PVM har vært en av de beste kantspillerne i eliteserien i flere år nå, så hvis han ønsker seg ut tror jeg ikke det blir vanskelig å finne interesserte klubber. Dessverre.
Ka du ve?

Hatleking

Solli viste seg frå ei god side i går. Eg håpar denne trenda fortset. Mjelde var òg god.

Tom C

Og Opdal hadde jo et par gode igangsettinger, en som faktisk kunne blitt målgivende. Det veier jo litt opp for de 4-5 sleivsparkene han har ut over sidelinjen i hver kamp.
Aldri mer Obos....

nero

Det var tendenser til rimelig aggressivt press på ballfører, ihvertfall i perioder. Kjekt å se.
Lions led by donkeys.

Markmus

Quote from: Tom C on May 17, 2010, 12:18:21 PM
Og Opdal hadde jo et par gode igangsettinger, en som faktisk kunne blitt målgivende. Det veier jo litt opp for de 4-5 sleivsparkene han har ut over sidelinjen i hver kamp.


Jeg kan ikke fatte hvorfor han ikke kaster ballen i mye større grad. Han kaster jo nærmest like langt som han skyter uansett og presisjonen er mye større. Ved utspark (femmeter) kan han fint sentre til en forsvarsspiller.
Ka du ve?

TheRock

Enig med at han kan kaste ut mer, men å sentre baller til forsvarsspillere ved fem-metere er risikabelt nok i seg selv. At vi har den gressmatten vi har gjør det enda farligere.

dudo

Quote from: TheRock on May 17, 2010, 14:03:59 PM
Enig med at han kan kaste ut mer, men å sentre baller til forsvarsspillere ved fem-metere er risikabelt nok i seg selv. At vi har den gressmatten vi har gjør det enda farligere.


For ikke å snakke om at vi har de forsvarsspillerne vi har ... ;)
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Markmus

Det kan da ikke være så farlig å sentre en kort ball til en av backene som deretter kan få den fremover på forsvarlig vis.
Ka du ve?

dudo

Tja. Trefoten du tenker på da?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Markmus

Holmvik kan slå en pasning i alle fall, og Sævarsson kan gjøre det bedre enn Opdal :p Austin i midtforsvaret er ikke et dårlig alternativ heller.
Ka du ve?

Tom C

Synes omtrent hele backfireren vår, kanskje med unntak av Austin, virker svært ukomfortable med ballen i beina, spesielt når de blir satt under press. Så tror at igangsettinger fra forsvaret kan bli temmelig risky business... Synes egentlig det er ganske besynderlig hvor lite ballfølelse spillere på dette nivået kan ha og allikevel heve fete lønninger.
Aldri mer Obos....

Markmus

Nå mente jeg ikke at Opdal skulle slå pasninger til forsvarere som var under press, da....
Ka du ve?

TCAC

Det ble minst ett småorgasmisk fotballøyeblikk vi fikk oppleve i år også. Det var herlig.

Go Up