• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Positivitets-tråden

Started by Tom C, February 04, 2010, 16:04:45 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Finfin respons

Quote from: Finfin respons on July 01, 2018, 18:57:28 PMFire null. Vi tar seriegull.

Forøvrig var 2018 et fint år i denne tråden...
Kanskje.

Spelaren

Me kommer til å ta like mange poeng i champions league som Manchester City de neste par sesongene.
Legg ned Kina.

Lasaron

Fysj, for eit kjøpelag City er. Heldigvis er ikkje vi det.
Heldigvis har vi skyhøye ambisjoner

Nixon

Vel, kunne klart fint å bli utestengt fra CL noen år dersom det faktisk hadde betydd at vi hadde vært der...
Rød makt på Hansa!

Gulløl

Styreleder Lunde:  - Jeg er livredd for å tape de tre første kampene neste sesong......

Gulløl

Jeg er happy med at nicket mitt ikke er Corona.
Styreleder Lunde:  - Jeg er livredd for å tape de tre første kampene neste sesong......

Spelaren

Me kommer til å være ubeseieret i serien lengre enn forventet.
Legg ned Kina.

kabelmann

Hybelbeboerne slipper å bli forstyrret av jubelbrus i eksamensforberedelsene.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Nixon

Quote from: kabelmann on March 13, 2020, 11:33:30 AMHybelbeboerne slipper å bli forstyrret av jubelbrus i eksamensforberedelsene.

I alle fall de som er nærmest bortefeltet.
Rød makt på Hansa!

Lasaron

Quote from: kabelmann on March 13, 2020, 11:33:30 AMHybelbeboerne slipper å bli forstyrret av jubelbrus i eksamensforberedelsene.

Kva for eksamensførebuingar? Viss du skjønar kva eg meiner....
Heldigvis har vi skyhøye ambisjoner

Superjack

Er ikke hybelboerne sendt hjem?
Brannsupporter.

krakra

Jeg tror det var klokt å avlyse treningsleiren

Er det noen lag utenlands for tiden?

Spelaren

March 15, 2020, 09:15:50 AM #1412 Last Edit: March 15, 2020, 22:50:13 PM by Spelaren
Quote from: krakra on March 15, 2020, 01:26:59 AMJeg tror det var klokt å avlyse treningsleiren

Er det noen lag utenlands for tiden?

Mjøndalen skal i løpet av dagen ha fått hele gjengen heim frå Tyrkia. Det er det eneste laget eg har sett sitte fast utenlands.

Kvelds-edit; Start sitter visst fast på Marbella.
Legg ned Kina.

Huff

Vi mister kanskje Fahrmann, men vi vinner Petter Strand. Så lenge han er i fysisk form mistenker jeg at det ikke gjør det spor at han er ute av kamptrening når/hvis sesongen begynner.
Flokken har talt med føttene, tribunene står nesten tomme, gå av.

Finfin respons

Quote from: Gulløl on March 12, 2020, 22:22:50 PMJeg er happy med at nicket mitt ikke er Corona.

Er Corran i forumkarantene?
Kanskje.

Corran

Quote from: Finfin respons on March 16, 2020, 20:27:52 PM
Quote from: Gulløl on March 12, 2020, 22:22:50 PMJeg er happy med at nicket mitt ikke er Corona.

Håper da ikke det ;-)
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Finfin respons

Quote from: Corran on March 16, 2020, 20:52:56 PM
Quote from: Finfin respons on March 16, 2020, 20:27:52 PM

Håper da ikke det ;-)

Det er bra 👍 Men med tanke på rundreisen til det ordet så kunne nesten hvem som helst av oss bli rammet - etymologisk vel og merke.
Dagens ord: Corona
https://youtu.be/wmOKESCVGwY
(Nb: Hel-Total nerdealarm!)
Kanskje.

Go Up