• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

TV kamper tippeligastarten

Started by The Boss, February 01, 2010, 17:42:13 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

osoerli

March 19, 2013, 10:37:51 AM #100 Last Edit: March 19, 2013, 10:39:41 AM by osoerli
Produktet har no vore litt overpusha dei siste åra, med "før kampen", "hovedkampen", "mandagskampen", "etter kampen", "stang inn" og "stang ut" eller kva det heitte alt saman.  Akkurat passeleg med 2 kampar, og høgdepunkt i fotballstudio og sportsrevyen, på riksdekkande.  Fint at det er dyrare å sitja heime i sofaen enn å gå på kamp.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Kjell249

Quote from: krøvel vellevold on March 18, 2013, 22:38:06 PM
Det ideelle for interessen er vel at noen kamper (f.eks. to hver runde) vises på riksfjernsyn - slik at man får god PR for serien, mens de fleste kamper (f.eks. de andre seks) vises på nett/betal-tv, slik at man ikke får alt gratis inn i stuen.

I motsetning til hvordan det faktisk er i dag... :) ?  Synd når det ideelle ikke er ideelt nok...
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

Lasaron

Jeg tipper den godeste Krøvel var fullstendig klar over hva han skrev.
Tren på langskudd

Xminator

Quote from: osoerli on March 19, 2013, 10:37:51 AM
Produktet har no vore litt overpusha dei siste åra, med "før kampen", "hovedkampen", "mandagskampen", "etter kampen", "stang inn" og "stang ut" eller kva det heitte alt saman.  Akkurat passeleg med 2 kampar, og høgdepunkt i fotballstudio og sportsrevyen, på riksdekkande.  Fint at det er dyrare å sitja heime i sofaen enn å gå på kamp.


To kamper i uken på "gratis"fjernsyn. Ja. Resten må på riksdekkende betal-tv. Og det gjør ingenting at det koster en del. En del av avtalen burde være at klubbene får en % av seertall eller kampbillett ved nett-tv.

Utmedsnolken

Quote from: Xminator on March 21, 2013, 15:45:45 PM
Quote from: osoerli on March 19, 2013, 10:37:51 AM
Produktet har no vore litt overpusha dei siste åra, med "før kampen", "hovedkampen", "mandagskampen", "etter kampen", "stang inn" og "stang ut" eller kva det heitte alt saman.  Akkurat passeleg med 2 kampar, og høgdepunkt i fotballstudio og sportsrevyen, på riksdekkande.  Fint at det er dyrare å sitja heime i sofaen enn å gå på kamp.


To kamper i uken på "gratis"fjernsyn. Ja. Resten må på riksdekkende betal-tv. Og det gjør ingenting at det koster en del. En del av avtalen burde være at klubbene får en % av seertall eller kampbillett ved nett-tv.


selvsagt gjør det noe at det koster en del. Hvordan skal vi få sett bortekampene da? Høy pris betyr at engelsk fotball blir prioritert fremfor norsk og det er iallefall ikke positivt
"og der snubler Sæternes igjen"

osoerli

March 21, 2013, 21:07:35 PM #105 Last Edit: March 21, 2013, 21:09:32 PM by osoerli
Quote from: Utmedsnolken on March 21, 2013, 16:12:11 PM
Quote from: Xminator on March 21, 2013, 15:45:45 PM
Quote from: osoerli on March 19, 2013, 10:37:51 AM
Produktet har no vore litt overpusha dei siste åra, med "før kampen", "hovedkampen", "mandagskampen", "etter kampen", "stang inn" og "stang ut" eller kva det heitte alt saman.  Akkurat passeleg med 2 kampar, og høgdepunkt i fotballstudio og sportsrevyen, på riksdekkande.  Fint at det er dyrare å sitja heime i sofaen enn å gå på kamp.


To kamper i uken på "gratis"fjernsyn. Ja. Resten må på riksdekkende betal-tv. Og det gjør ingenting at det koster en del. En del av avtalen burde være at klubbene får en % av seertall eller kampbillett ved nett-tv.


selvsagt gjør det noe at det koster en del. Hvordan skal vi få sett bortekampene da? Høy pris betyr at engelsk fotball blir prioritert fremfor norsk og det er iallefall ikke positivt


Burde jo vore ekstra avgift på engelsk fotball.  Straffetoll som på importerte landbruksvarer for å beskytte norsk landbruk.  Kor er Lundteigen når du treng han?
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Straffe!!!

Har forsøkt å finne ut av jungelen av kamptilbud på fjernsyn og nett, for å kunne se Brannkampene. Hjemmekampene er jo greit, da skal jeg fortrinnsvis være tilstede, men bortekamper er ikke alltid like enkelt.

Vet at det finnes streamingmuligheter av ymse slag på bettingsider etc., men om man ikke er interessert i å betale både for TV2 på nett og C-More: Hvordan kan man få sett bortekampene i år?

Ifjor fikk jeg kampene gratis på Comoyo, men den ser ut til å være avsluttet i år.

Noen som har funnet ut de gode triksene?


psv-hasund

Quote from: Straffe!!! on March 22, 2013, 08:21:28 AM
Har forsøkt å finne ut av jungelen av kamptilbud på fjernsyn og nett, for å kunne se Brannkampene. Hjemmekampene er jo greit, da skal jeg fortrinnsvis være tilstede, men bortekamper er ikke alltid like enkelt.

Vet at det finnes streamingmuligheter av ymse slag på bettingsider etc., men om man ikke er interessert i å betale både for TV2 på nett og C-More: Hvordan kan man få sett bortekampene i år?

Ifjor fikk jeg kampene gratis på Comoyo, men den ser ut til å være avsluttet i år.

Noen som har funnet ut de gode triksene?


C-sport sitt web tv koster 1 990 i året og skal sende alle kampene på web tv. Jeg krever litt mer enn en dårlig stream, så jeg kommer til å kjøpe denne pakken selvom jeg frykter kvaliteten.

http://www.csports.no/cmore/?progId=2173815&treeId=160146


C Sports sender over 3000 livekamper hvert år. Her ser du blant annet alle kampene fra Tippeligaen, Adeccoligaen og La Liga, samt en rekke kamper fra Europa League og Serie A.

C Sports sender fra C More sitt innholdsrike tilbud. Noen kamper er produsert eksklusivt for web, og er kun tilgjengelig på C Sports.

I tillegg til en innholdsrik fotballmeny byr C Sports også på tennis i verdensklasse med ATP-touren, WTA-touren og Wimbledon, kampsport fra UFC, ishockey fra svenske Elitserien, motorsport og ridesport.

nummer9

Noen som kan kommentere den tekniske kvaliteten til C-sports? Gjerne sammenlignet med TV 2 sitt? Lurer på selve streamingkvaliteten, og støtte for mobile enheter? Har til nå streamet via lugubre sider, men vil ha bedre kvalitet. Er dog lite lysten på å gå for noe til 299 i måneden om det knapt nok er bedre.

ostraume

Vet ikke hvordan kvaliteten, men ++ for produksjonen. Gode kommentatorer, god sending.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

krøvel vellevold

FKH - Viking og VIF - Brann bytter kampdag fordi det ellers hadde kollidert med et jubileumsarrangement for VIF... Er det mulig???

I tillegg ser jeg at Godset - MFK har blitt flyttet fra lørdag til søndag - på bare 12 dagers varsel. Grunnen er at disse skal spille e-cup torsdagen før. Men det visste man jo det var stor sannsynlighet for allerede da tv-oppsettet kom.

NFF lærer aldri!
Legg ned hele klubben!

Northside

Men man flytter faen ikke VIF-Brann fordi pakket skal feire i det uendelige. Alle i VIF visste før sesongstart at lørdagskamp er førsteprioritet i år, da burde de søkt om dette på forhånd. Kan ikke komme rekende etter nå som flere hundre Bergensere sitter med togbilletter og flybilletter. Faen meg utrolig!

Gulløl

Aldri om Brann hadde fått flyttet en kamp i forbindelse med sitt 100 års jubileum. Men slik er det vel når VIF og NFF deler lokaler og koblingene er tette, da ordner alt seg.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

1908

Fordel med søndagskamp i Oslo er at folk kan komme seg hjem... Lørdagskamp= ingen fly eller tog..

Nixon

http://www.brann.no/news/article/184qjvfnd4f9g1nxi61dwebiaw/title/lordagskamp-mot-stromsgodset

Nye kamper er satt opp:

Hjemmekampen mot Strømsgodset skal spilles lørdag 21. september klokken 18.00. Kampen vises på Cmore Fotball, og er hovedvalget i denne runden.

Bortekampen mot Aalesund på Color Line Stadion skal spilles lørdag 28. september klokken 18.00. Kampen vises på Cmore Fotball, og er hovedvalget også i denne runden.

Hjemmekampen mot FK Haugesund skal spilles fredag 4. oktober klokken 19.00. Kampen vises på TV 2 Zebra, og er tredjevalget i den 26. serierunden.
Rød makt på Hansa

Go Up