• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Isak Tomar Hjorteseth

Started by Kagain, April 28, 2022, 16:40:43 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Kagain

Siden han er tatt opp som fast medlem av A-stallen er det kanskje på sitt rette med en tråd for han også?

https://www.brann.no/nyheter/har-fatt-ny-kontrakt--blir-fast-medlem-i-a-stallen

Ung midtbanespiller som Brann sier de har troen på. Jimmien beskriver han på følgende måte i denne saken:

"Han er teknisk, klok, har et godt blikk for spillet og en god fysikk. Han er enda veldig ung, og kan utvikle seg til å bli enda bedre. Han er også ydmyk og har en god innstilling, sier Nagel Jacobsen."

Det høres jo ut som en spiller som har mye da. God fysikk er litt vagt for meg. Er det styrke og spenst de tenker på? I så fall, hvordan stiller han med tanke på hurtighet og "motor"?

esp123

Finfin debut. Bra dødball, og virker å ha en enorm fysikk kombinert med gode ballferdigheter. Han er vel kaptein for Brann 2 også. Føler han her er litt underhypet!

Lasaron

Fint tidspunkt å få sin debut i, når seieren allerede er i boks.
Tren på langskudd

ostraume

Hype!

Noen som ser mye Brann2 som vil våge seg ut på en beskrivelse av spilleren?
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

krakra

May 10, 2022, 11:40:27 AM #4 Last Edit: May 10, 2022, 14:46:20 PM by krakra
Tror det er Trengereid eller Stenseide som er kaptein på Brann2, men ingen av dem var vel med sist.

Minner meg mest om en mer teknisk begavet Kristoffer Barmen. Litt på samme måte som at Kniklas ligner på Skaanes. Beskrivelsene minner mer om en Ole Kristian Selnæs, men jeg ikke sett det helt ennå. Denne voldsomme teknikken og pasningsfoten. Det er bra, men det er ikke dominerende. Får se i kveld da. Da kan jo alle som vil se ham på direktesport.no når Brann møter Bremnes.

Lasaron

Har sett ham lite selv, men det er mulig han er en total type.
Tren på langskudd

Nixon

Quote from: esp123 on May 10, 2022, 11:23:29 AMvirker å ha en enorm fysikk kombinert med gode ballferdigheter.

Ja, veldig ofte er det spillere med bare det ene eller det andre som kommer opp. Han har en fin kombinasjon.
Rød makt på Hansa

Lasaron

Quiz: Hjorteseth skal være den første Brannspilleren fra Loddefjord siden......
Tren på langskudd

Belfort

Quote from: Lasaron on May 10, 2022, 17:13:53 PMQuiz: Hjorteseth skal være den første Brannspilleren fra Loddefjord siden......

Petter «syden» Andreassen?

Lasaron

Quote from: Belfort on May 10, 2022, 18:55:28 PM
Quote from: Lasaron on May 10, 2022, 17:13:53 PMQuiz: Hjorteseth skal være den første Brannspilleren fra Loddefjord siden......

Petter «syden» Andreassen?

Riktig!
Tren på langskudd

Go Up