• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Overganger Vinteren 21/22

Started by Kagain, September 01, 2021, 15:12:04 PM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

Lasaron

Tja. Vi kan godt selge Holmen billig til Tromsø.
Tren på langskudd


krakra

Lurer litt på hva som er tanken med Børsting nå.

ostraume

Castro inn som backup for Heggebø? Merkelig.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Gulløl

Quote from: krakra on March 28, 2022, 18:43:04 PMLurer litt på hva som er tanken med Børsting nå.
God bredde, han er også en fleksibel spiller.

Er nok en stor sjanse for at Delaveris enten blir solgt eller går på utlån, han er langt bak i køen nå. For hans del bør han finne en løsning før overgangsvinduet stenger på torsdag.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Lasaron

Enda en voksen spiller fra en for lav hylle. Dette ligner veldig på 2016-strategien og utover. Vi fyller opp med middels spillere på 25+. Det er ikke bærekraftig. Dårlig klubbdrift og kjipt. Synd.
Tren på langskudd

krakra

Quote from: Gulløl on March 28, 2022, 18:48:44 PM
Quote from: krakra on March 28, 2022, 18:43:04 PMLurer litt på hva som er tanken med Børsting nå.
God bredde, han er også en fleksibel spiller.

Høres uklokt ut. 27-åringer skal styrke førsteelveren, ikke bredden. Forsvinner jo fort hvis han ikke blir fast i førsteelveren også. Dårlig klubbdrift.

1908

Har en som følger aafk tett. Han skriver dette: For å si det sånn... Han skulle slitt med å få fast plass på laget, men på sitt beste er det høyt ES-nivå på ham. OBOS 2019 ble han årets spiller. Dessverre har han ikke levert etter 2019, annet enn glimtvis i enkeltkamper

Pete05

Kolskogen på vei til Jerv... ?


fortune

Castro inn, Kolskogen ut. Håper chileneren er tenkt som ving, ellers har ungdomssatsingen i Brann nok en gang fått seg et kraftig skudd for baugen. Kols er også vår eneste stopper med fart, så igjen et tegn på at vi ikke tenker å spille særlig progressiv fotball.
First is first, second is nothing


Spelaren

Gå av.

krakra

Vi leier altså ut en spiller fra vår svakeste lagdel, til nivået over oss, så han kan få mer spilletid.


Larsendos

Hva har vi å tape?
Enten gjør han det ok+ og vi henter ham tilbake (Palle)
Eller ok- og ender opp med å legge opp som 27-åring (Grønner)

krakra


Gulløl

Låneavtale ut sesongen for Kolskogen mener BT. Trenger spilletid, utlån ut året kan være gunstig for hans utvikling. Har vi nok med tre midtstoppere ? Tipper Horneland planlegger med Kristiansen som et fjerdevalg, kan være en god plan det.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann


Pete05

Quote from: Gulløl on March 28, 2022, 19:01:45 PMLåneavtale ut sesongen for Kolskogen mener BT. Trenger spilletid, utlån ut året kan være gunstig for hans utvikling. Har vi nok med tre midtstoppere ? Tipper Horneland planlegger med Kristiansen som et fjerdevalg, kan være en god plan det.

Han er vel i kategori ung spiller som kan hentes tilbake på relativt kort varsel... ?

Superjack

Nå skjer iallefall det jeg fryktet. Horneland kjører safe. Inn med spillere i "sin beste alder" Ut med alt som kan virke risikabelt og ungt.

Hvordan blir dette når Brann i runde 3 stiller med følgende lag:
Dyngeland
Crone - Pallesen - Skogen - Kristiansen
Rasmussen - Nilsen - Moberg
Finne - Castro - Børsting

Brann vinner - holder nullen og det blir nok opprykk.
Men det er NULL å utvikle klubben på videre....

Alibiet blir at Heggebø og Wassberg får komme innpå mange ganger i det 70ende minutt når Brann leder komfortabelt.


Jeg ser spøkelser på høylys dag, og leser dette som fanden leser bibelen, men jeg er skremt.
Brannsupporter.

fortune

Jerv er også et veldig merkelig sted å leie ut Kolskogen.

Raske spillere er aller viktigst i lag som står høyt, presser og forsøker å styre kampene. Altså slik vi skulle ønske at Brann opptrådte i årets OBOS, i det minste dersom vi ikke hadde ligaens tregeste stopperpar. Istedet sendes Kols på utlån til et Jerv som fort ender med å parkeres innenfor egen sekstenmeter og som da egentlig trenger en annen type stopper.

Men er det ikke fornuftig å sende Kols et sted hvor han får øvd på det han ikke behersker da? Jo kanskje, men om han er god nok til å få spille i eliteserien for et lag ikke spiller på hans styrker, burde han definitivt også være god nok for et OBOS-lag som med litt bedre coaching burde stå høyt..
First is first, second is nothing

Superjack

Quote from: Gulløl on March 28, 2022, 19:01:45 PMLåneavtale ut sesongen for Kolskogen mener BT. Trenger spilletid, utlån ut året kan være gunstig for hans utvikling. Har vi nok med tre midtstoppere ? Tipper Horneland planlegger med Kristiansen som et fjerdevalg, kan være en god plan det.

Må være såpass at jeg forstår om Branns unge nå - igjen - ser hvordan dette går. Og heller ser seg om etter andre arbeidsgivere.
Brannsupporter.

Superjack

Quote from: fortune on March 28, 2022, 19:11:18 PMJerv er også et veldig merkelig sted å leie ut Kolskogen.

Raske spillere er aller viktigst i lag som står høyt, presser og forsøker å styre kampene. Altså slik vi skulle ønske at Brann opptrådte i årets OBOS, i det minste dersom vi ikke hadde ligaens tregeste stopperpar. Istedet sendes Kols på utlån til et Jerv som fort ender med å parkeres innenfor egen sekstenmeter og som da egentlig trenger en annen type stopper.

Men er det ikke fornuftig å sende Kols et sted hvor han får øvd på det han ikke behersker da? Jo kanskje, men om han er god nok til å få spille i eliteserien for et lag ikke spiller på hans styrker, burde han definitivt også være god nok for et OBOS-lag som med litt bedre coaching burde stå høyt..

Fart er vel den egenskapen etter høyde som er vanskeligst å gjøre noe med.
Det meste annet som duellkraft, timing, erfaring?? er noe han blir bedre på på treningsrom og å spille.

Brann har igjen vist at de har en sportsplan og en plan som ikke er tuftet på annet enn glansbilder og sikkert litt dyrt papir.....
Brannsupporter.

krakra

Quote from: fortune on March 28, 2022, 19:11:18 PMJerv er også et veldig merkelig sted å leie ut Kolskogen.

Raske spillere er aller viktigst i lag som står høyt, presser og forsøker å styre kampene. Altså slik vi skulle ønske at Brann opptrådte i årets OBOS, i det minste dersom vi ikke hadde ligaens tregeste stopperpar. Istedet sendes Kols på utlån til et Jerv som fort ender med å parkeres innenfor egen sekstenmeter og som da egentlig trenger en annen type stopper.

Men er det ikke fornuftig å sende Kols et sted hvor han får øvd på det han ikke behersker da? Jo kanskje, men om han er god nok til å få spille i eliteserien for et lag ikke spiller på hans styrker, burde han definitivt også være god nok for et OBOS-lag som med litt bedre coaching burde stå høyt..
Brann vil ikke leie ut til OBOS-lag. Hadde de vært åpne for det hadde Åsane vært et åpenbart sted å låne ut til.

krakra

Quote from: Superjack on March 28, 2022, 19:11:00 PMNå skjer iallefall det jeg fryktet. Horneland kjører safe. Inn med spillere i "sin beste alder" Ut med alt som kan virke risikabelt og ungt.

Hvordan blir dette når Brann i runde 3 stiller med følgende lag:
Dyngeland
Crone - Pallesen - Skogen - Kristiansen
Rasmussen - Nilsen - Moberg
Finne - Castro - Børsting

Brann vinner - holder nullen og det blir nok opprykk.
Men det er NULL å utvikle klubben på videre....

Alibiet blir at Heggebø og Wassberg får komme innpå mange ganger i det 70ende minutt når Brann leder komfortabelt.


Jeg ser spøkelser på høylys dag, og leser dette som fanden leser bibelen, men jeg er skremt.
Hvis Castro går inn på spissplass og vi får det laget du setter opp må det nye styret ut på både trener- og sportssjefsjakt ganske kjapt.

esp123

Leier man ut Kolskogen så forventer jeg en stopper inn. Hove er så skadeutsatt at vi har maks 2,5 stoppere tilgjengelig. Kristiansen er ikke god nok.

Alternativet er evt. SHN som stopper.


Superjack

Quote from: krakra on March 28, 2022, 19:15:51 PM
Quote from: Superjack on March 28, 2022, 19:11:00 PMNå skjer iallefall det jeg fryktet. Horneland kjører safe. Inn med spillere i "sin beste alder" Ut med alt som kan virke risikabelt og ungt.

Hvordan blir dette når Brann i runde 3 stiller med følgende lag:
Dyngeland
Crone - Pallesen - Skogen - Kristiansen
Rasmussen - Nilsen - Moberg
Finne - Castro - Børsting

Brann vinner - holder nullen og det blir nok opprykk.
Men det er NULL å utvikle klubben på videre....

Alibiet blir at Heggebø og Wassberg får komme innpå mange ganger i det 70ende minutt når Brann leder komfortabelt.


Jeg ser spøkelser på høylys dag, og leser dette som fanden leser bibelen, men jeg er skremt.
Hvis Castro går inn på spissplass og vi får det laget du setter opp må det nye styret ut på både trener- og sportssjefsjakt ganske kjapt.

Om Brann vinner kamper og rykker opp, hvorfor må styret på jakt da? Da får vi nok en utsettelse i 2-3 sesonger på det, og så får vi sikkert Huseklepp som rykker opp i køen. Og rykker ned med eventyrlig naiv spillestil....
Brannsupporter.

Superjack

Quote from: stigh on March 28, 2022, 19:19:38 PMSimba lånes ut  til Sverige ser det ut som

https://www.bt.no/fotball/i/oWGq0m/moonga-simba-kan-bli-laant-ut-i-samtaler-med-svensk-klubb

Og vipps var snittalderen i Brann sin første 11ver opp mot de vante 27-28 år.... 
Brannsupporter.

Lasaron

Simba også er på vei på lån. Nå er ikke jeg så fan av ham, men her skal det eldes!
Tren på langskudd

esp123

Simba ut og Castro inn er ihvertfall en solid forsterkning av stallen.

Pete05

Vi manglet kanter var det mange som sa... Nå er både Børsting (som i all hovedsak spilt kant/vingback) og Castro kommet inn. Da blir veien veldig lang for yngre som ikke har vist noe særlig. At Simba går på lån tror jeg er greit. Han har noen spennende ferdigheter men den totale pakka er langt unna nivået. Så han trenger spilletid på et bedre nivå enn der han kom fra. Regner med at Delaveris er neste mann ut portene. Også for han begynner veien frem å bli for lang. Om det blir lån eller salg på han gjenstår å se.

Kagain

Quote from: Superjack on March 28, 2022, 19:20:56 PM
Quote from: stigh on March 28, 2022, 19:19:38 PMSimba lånes ut  til Sverige ser det ut som

https://www.bt.no/fotball/i/oWGq0m/moonga-simba-kan-bli-laant-ut-i-samtaler-med-svensk-klubb

Og vipps var snittalderen i Brann sin første 11ver opp mot de vante 27-28 år....  

Ja, enig med deg at dette har vi sett før. Skarsfjord, LAN og den gjengen der. Det er bare så sørgelig at det skjer litt under et år etter at Brann sa de skulle satse ungt. Allerede da var noen av oss skeptisk til hvor lenge det varte. Det så ut som det var litt holdt i det når LAN fikk fyken, men så begynte KI og de og bygge ned... I beste fall er dette kortsiktige forsterkninger som får Brann opp i tippeligaen igjen, men gi dem 5 år etter det så rykker de ned igjen. Gjerne rett etter at klubben har sagt de skal satse ungt. Igjen. Det er den samme sørgmodige salmen vi har hørt før.

krakra

Quote from: Superjack on March 28, 2022, 19:20:10 PM
Quote from: krakra on March 28, 2022, 19:15:51 PM
Quote from: Superjack on March 28, 2022, 19:11:00 PMNå skjer iallefall det jeg fryktet. Horneland kjører safe. Inn med spillere i "sin beste alder" Ut med alt som kan virke risikabelt og ungt.

Hvordan blir dette når Brann i runde 3 stiller med følgende lag:
Dyngeland
Crone - Pallesen - Skogen - Kristiansen
Rasmussen - Nilsen - Moberg
Finne - Castro - Børsting

Brann vinner - holder nullen og det blir nok opprykk.
Men det er NULL å utvikle klubben på videre....

Alibiet blir at Heggebø og Wassberg får komme innpå mange ganger i det 70ende minutt når Brann leder komfortabelt.


Jeg ser spøkelser på høylys dag, og leser dette som fanden leser bibelen, men jeg er skremt.
Hvis Castro går inn på spissplass og vi får det laget du setter opp må det nye styret ut på både trener- og sportssjefsjakt ganske kjapt.

Om Brann vinner kamper og rykker opp, hvorfor må styret på jakt da? Da får vi nok en utsettelse i 2-3 sesonger på det, og så får vi sikkert Huseklepp som rykker opp i køen. Og rykker ned med eventyrlig naiv spillestil....
Fordi man har en strategi, som sportssjef og trener i så fall bryter med.

Lasaron

Jeg liker dette dårlig, men her skal jeg forsøke på formilde det litt.

Om nå Simba og Delaveris forsvinner, som jeg egentlig ikke har særlig tro på, så er veien for de som er enda yngre, faktisk ikke blitt særlig lengre.

Men det er noe med signalet som sendes ut.
Tren på langskudd

Lasaron

Nå har vi en hel haug med spillere som har kontrakt ut 2024, og som kommer til å være rundt 30 år da. Om Brann nå klarer opprykk helt fint, og neste år oppnår en respektabel 11. plass, der mange av disse spillerne er "bærebjelker," så vedder jeg en tier på at mange av de får forlenget kontrakten. Det er en slik linje vi er inne på nå. Dessverre. Igjen gjør vi samme feil.
Tren på langskudd

Superjack

Quote from: Lasaron on March 28, 2022, 19:38:14 PMNå har vi en hel haug med spillere som har kontrakt ut 2024, og som kommer til å være rundt 30 år da. Om Brann nå klarer opprykk helt fint, og neste år oppnår en respektabel 11. plass, der mange av disse spillerne er "bærebjelker," så vedder jeg en tier på at mange av de får forlenget kontrakten. Det er en slik linje vi er inne på nå. Dessverre. Igjen gjør vi samme feil.

Akkurat dette. Enda «verre» om Brann klarer å overprestere med denne gjengen og klokker inn til en 3. eller 4. plass f.eks og disse da 30 åringene får nye 3 års kontrakter.

Det surrer en gammel Eggum låt i bakhodet mitt nå....

«Så var det på'an igjen....»
Brannsupporter.

krakra

Det er ingenting i veien for at Heggebø, Kniklas og Wolfe starter til sammen rundt 60-70 kamper i år. Samtidig har man, hvis Castro skal spille på venstrekanten, en offensiv trio som det lukter helt vilt med målpoeng av. Så dette er et lag som skal kunne rykke opp med flott angrepsfotball og en god del unge spillere på laget. Det må være lista for Horneland også.

Superjack

Quote from: krakra on March 28, 2022, 19:52:23 PMDet er ingenting i veien for at Heggebø, Kniklas og Wolfe starter til sammen rundt 60-70 kamper i år. Samtidig har man, hvis Castro skal spille på venstrekanten, en offensiv trio som det lukter helt vilt med målpoeng av. Så dette er et lag som skal kunne rykke opp med flott angrepsfotball og en god del unge spillere på laget. Det må være lista for Horneland også.

Håper på denne utgaven.
Og jeg er positiv til Castro inn. Isolert sett. Også forståelse for at en Simba går ut på lån.
Ikke fått ut i nærheten av det jeg i allefall hadde håpet på, og det virker ikke å være bedring.

Bare 34 års historie som brannsupporter som spiller inn og gjør noe med forventningene til det å bygge klubben med lenger horisont enn neste kamp...
Brannsupporter.

nero

Så om «disse 30-åringene» greier å ta oss til opptykk, så er det katastrofe? Skal man kanskje håpe på et ekstra år eller to i OBOS for å gi de lokale unge heltene mulighet til å utvikle seg?
Lions led by donkeys.

Superjack

March 28, 2022, 20:14:47 PM #1490 Last Edit: March 28, 2022, 20:20:12 PM by Superjack
Quote from: nero on March 28, 2022, 20:09:22 PMSå om «disse 30-åringene» greier å ta oss til opptykk, så er det katastrofe? Skal man kanskje håpe på et ekstra år eller to i OBOS for å gi de lokale unge heltene mulighet til å utvikle seg?

Ja, det er katastrofe. For da har man ikke lært noe av tidligere fadeser.
Solid hjemover, Spillere i «rett» alder.
Opprykk

Lite underholdning
Lite til ingen videresalgspotensiale
Lite attraktiv for gode talenter å bli, for ikke snakke om å gå til Brann fra utenfor innerste krets i Bergen

Alt er jo balanse. Om Horneland klarer å utvikle spillet, spillere som Wassberg, Wolfe og Heggebø.
Fase inn Kolskogen neste år, nye unge ++ så er jo det jeg håper på.
Jeg er nok farget av 34 år dårlige erfaringer om kortsiktig sattsing på lokale unge, som endres ved første store nedtur.

Brannsupporter.

Lasaron

Jaja. Det er kanskje like greit. Så lenge vi har Horneland som trener, vil de unge neppe utvikle seg særlig uansett.
Tren på langskudd

kabelmann

At Kolskogen blir leid ut og Pallesen/Hove blir er det eneste triste med denne dagens happenings. Om noen nå bare la noen kroner på bordet for Delaveris, så hadde alt vært tipp topp.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

nero

Quote from: Superjack on March 28, 2022, 20:14:47 PM
Quote from: nero on March 28, 2022, 20:09:22 PMSå om «disse 30-åringene» greier å ta oss til opptykk, så er det katastrofe? Skal man kanskje håpe på et ekstra år eller to i OBOS for å gi de lokale unge heltene mulighet til å utvikle seg?

Ja, det er katastrofe. For da har man ikke lært noe av tidligere fadeser.



En litt deterministisk holdning? Det kommer vel helt an på kvaliteten på dem man kjøper inn?

For all del, jeg er også dypt skeptisk til Branns spillerlogistikk generelt sett, men om dette nå mot all formodning skulle gi resultater, så må da det være en god ting? Eller er det bedre å padle rundt i OBOS for å gi de fantastiske lokale talentene en sjanse? Jeg regner med at de kjøper inn spillere som de tror er bedre enn det de har, og jeg foretrekker i hvert fall bedre spillere om det er mulig. Nå er selvfølgelig Brann så elendige på spillerkjøp, at det meget vel kan slå feil, men da kan dere jo glede dere over å ha hatt rett, og si at alt hadde vært bedre om vi hadde beholdt Kols og om Kniklas og Aune hadde fått spille mer. Det er jo en glede i det også.
Lions led by donkeys.

fortune

Simba er det forsåvidt ok at man lar fra. Han har utvilsomt et stort potensiale, men vanskeligheter for å få det ut og dagens trenerteam virker ikke kapable til å lære spillerne noe særlig.

Kolskogen har imidlertid tatt eliteserienivået tidligere, spiller for U-21 og er lokal. At Brann ikke kan nyttiggjøre seg en slik spiller er et ugjenkallelig bevis på den inkompetansen og kortsiktigheten som har fått råde på Kniksens plass i så lang tid. Kolskogen burde vært spilleren man bygget midtforsvaret rundt og så skulle man satset alt på å hente en ideell makker, som Forren var da osingen slo gjennom. Istedet har Brann hentet den ene høyrefotede og høyreiste stopperen etter den andre, før de tilslutt falt med på allerede kondemnerte Pallesen som vår nye krumtapp. Herre, for en ubrukelig gjeng
First is first, second is nothing

Nixon

Det virker som at folk glemmer litt hvor Brann er og hvordan situasjonen er. Vi har hatt en middels minus oppkjøring med dårlige resultater og sykdom. Vi har fått et oppsving i de to siste kampene, men selv i disse har vi ikke klart å holde på et godt nivå i to omganger. Det er ikke akkurat slik at laget er bunnsolid. Det kan lett rakne på søndag i den første av mange vanskelige bortekamper. Jeg bryr meg i alle fall ikke om de ekstra årene som Castro har på Filip og Moonga.

Men Kolskogen ut virker risikabelt. Knudsen er kanskje ikke så skadeutsatt som man har trodd nå som den kroniske greien hans er leget, men han har en spillestil som kan gjøre han utsatt. Nå sist oppe i Sogndal der han fikk en smell i ankelen etter en duell. Han var preget av den resten av kampen kunne det virke som. Ser lett for meg at han kan miste noen kamper i år.
Rød makt på Hansa

krakra

Quote from: nero on March 28, 2022, 20:09:22 PMSå om «disse 30-åringene» greier å ta oss til opptykk, så er det katastrofe? Skal man kanskje håpe på et ekstra år eller to i OBOS for å gi de lokale unge heltene mulighet til å utvikle seg?
Det er ikke enten opprykk med 30 åringer eller to år til i OBOS med "lokale unge helter".

Forventningene til Horneland må selvsagt være at han rykker opp med spillere som Wolfe, Heggebø og Kniklas som faste spillere.

krakra

Quote from: Nixon on March 28, 2022, 20:41:48 PMDet virker som at folk glemmer litt hvor Brann er og hvordan situasjonen er. Vi har hatt en middels minus oppkjøring med dårlige resultater og sykdom. Vi har fått et oppsving i de to siste kampene, men selv i disse har vi ikke klart å holde på et godt nivå i to omganger. Det er ikke akkurat slik at laget er bunnsolid. Det kan lett rakne på søndag i den første av mange vanskelige bortekamper. Jeg bryr meg i alle fall ikke om de ekstra årene som Castro har på Filip og Moonga.

Men Kolskogen ut virker risikabelt. Knudsen er kanskje ikke så skadeutsatt som man har trodd nå som den kroniske greien hans er leget, men han har en spillestil som kan gjøre han utsatt. Nå sist oppe i Sogndal der han fikk en smell i ankelen etter en duell. Han var preget av den resten av kampen kunne det virke som. Ser lett for meg at han kan miste noen kamper i år.
Så lenge Kniklas, Wolfe og Heggebø dyrkes så lever jeg helt fint med at Delaveris og Simba forsvinner. Lever til og med fint med at Kolskogen går på lån, så lenge vi ikke får en ny stopperkrise. Men hvis vi skal kjøre en ny sesong med et middelaldrende lag, som spiller middelalderende fotball så er det krise, selv om laget skulle rykke opp. Vi har mer enn sterk nok stall og mer enn store nok talenter til at det skal være plass til ungguttene, og god angrepsfotball.

Castro påvirker forhåpentligvis ikke ungdomslinjen, og kan løfte det offensive spillet. Men det er jo litt typisk hvis vi avslutter vinduet med å en signering som skyver et av vinduets første signeringer ut av laget.

Pete05

Quote from: krakra on March 28, 2022, 20:47:42 PM
Quote from: Nixon on March 28, 2022, 20:41:48 PMDet virker som at folk glemmer litt hvor Brann er og hvordan situasjonen er. Vi har hatt en middels minus oppkjøring med dårlige resultater og sykdom. Vi har fått et oppsving i de to siste kampene, men selv i disse har vi ikke klart å holde på et godt nivå i to omganger. Det er ikke akkurat slik at laget er bunnsolid. Det kan lett rakne på søndag i den første av mange vanskelige bortekamper. Jeg bryr meg i alle fall ikke om de ekstra årene som Castro har på Filip og Moonga.

Men Kolskogen ut virker risikabelt. Knudsen er kanskje ikke så skadeutsatt som man har trodd nå som den kroniske greien hans er leget, men han har en spillestil som kan gjøre han utsatt. Nå sist oppe i Sogndal der han fikk en smell i ankelen etter en duell. Han var preget av den resten av kampen kunne det virke som. Ser lett for meg at han kan miste noen kamper i år.
Så lenge Kniklas, Wolfe og Heggebø dyrkes så lever jeg helt fint med at Delaveris og Simba forsvinner. Lever til og med fint med at Kolskogen går på lån, så lenge vi ikke får en ny stopperkrise. Men hvis vi skal kjøre en ny sesong med et middelaldrende lag, som spiller middelalderende fotball så er det krise, selv om laget skulle rykke opp. Vi har mer enn sterk nok stall og mer enn store nok talenter til at det skal være plass til ungguttene, og god angrepsfotball.

Castro påvirker forhåpentligvis ikke ungdomslinjen, og kan løfte det offensive spillet. Men det er jo litt typisk hvis vi avslutter vinduet med å en signering som skyver et av vinduets første signeringer ut av laget.

Neida, nå går Børsting ned som indreløper igjen og FHM/Kniklas ut.

Corran

Castro kan bli en god signering
Å låne ut Simba er helt greit
Å låne ut Delvaris er helt greit +
Å låne ut Kolskogen er krise, skandale og det som verre er.
En kan ikke gå inn i en sesong med 2 midtstoppere
Kristiansen er ikke god nok og SHN stoler jeg ikke på i det hele tatt i en slik rolle.
Kolskogen er bedre enn de to og selv som tredje valg vil det bli noen kamper på ham utover. Nok til at han enten beviser at han ikke er god nok eller at han tar den ene stopper plassen.
Holdt ikke Hove og Kolskogen Palle ute noen kamper i fjor høst?
Det er litt sånn at eg ikkje tror på ryktene før jeg ser det skjer.

Eneste formidlende er at Kolskogen selv har spurt om å få bli lånt ut
Edit: Når jeg tenker meg om er det ikke formidlende De skulle klart å overbevise ham om at han satses på og vil få en del kamper i år uansett
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Go Up