• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Spillerbørs 2019

Started by Jose Arrogantio, March 29, 2019, 03:48:27 AM

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Go Down

Danny1

November 10, 2019, 14:50:06 PM #250 Last Edit: November 10, 2019, 14:53:56 PM by Danny1
Quote from: krakra on November 10, 2019, 11:32:43 AMNja, for meg virker det lite genuint. Som at du egentlig bare vil forsvare LAN, vet at han får kritikk for sin manglende satsing på talenter og derfor trekker fram symbolske innbytter uten verdi som å "slippe til talenter".
Jeg forsvarer LAN ja. Og jeg registrerer at han får mye pes for talentbruk, ja. Men her har jeg bare kalt en spade for en spade. Aune og Sander slapp til på gresset. Ikke Eggen, ikke Karadas, ikke Gilli, men ungguttene. Ja det var liten tid, men de slapp til.
"It's important to win home... Home is our Garden" Ali Ahamada

krakra

November 10, 2019, 15:26:25 PM #251 Last Edit: November 10, 2019, 15:30:07 PM by krakra
Men det var jo verdiløst og uten betydning. Forutenom for de som vil forsvare Lan.

Sander fikk oppleve at Odd tok et innkast, spilte ballen til keeper som slo den opp. Så blåste dommeren av. Det var alt som skjedde de 15 sekundene han var på banen.

Hva slags nytte tror du han får av en slik erfaring? Tror du han vokser på det? Tror du det hadde hatt noe som helst å si hvis han ikke hatt blitt satt innpå?

Heggebø rakk å være med i duellen i forkant av innkastet. Tror du det var en lærerik opplevelse?

Lar man slike ting trekke opp og bruker det som bevis på at LAN «slipper til ungguttene» så blir det bare komisk. Da er man sultefôret på reelle ting å gi LAN kred for.

Danny1

November 10, 2019, 15:44:49 PM #252 Last Edit: November 10, 2019, 15:48:29 PM by Danny1
Quote from: krakra on November 10, 2019, 15:26:25 PMLar man slike ting trekke opp og bruker det som bevis på at LAN «slipper til ungguttene» så blir det bare komisk. Da er man sultefôret på reelle ting å gi LAN kred for.
Det er bare fakta at de slapp til. Jeg bruker det ikke som bevis på at LAN er en utmerket trener for unge talenter, om det er det du er redd for, og det er ikke på grunn av talentbruken jeg forsvarer LAN, der kan han bli bedre. Jeg bare lot det telle at de var foran de slapp til foran de andre etablerte i går. Det er nok av ting å gi LAN credit for, men det er nevnt i andre tråder.
"It's important to win home... Home is our Garden" Ali Ahamada

krakra

Du trekker det da fram som noe som trekker opp LANs "prestasjoner" mot Odd, og det sier noe om hvor lavt lista ligger. Om han gir 15 sekunder til en unggutt eller en etablert har da ingen verdens ting å si. Når han setter innpå en unggutt er det nok bare for syns skyld, og noen biter utrolig nok på.

Legger man talentbruk som vurderingskriterium for LAN er det noe som bør trekke ned i kampen mot Odd.

Jose Arrogantio

Quote from: Danny1 on November 10, 2019, 15:44:49 PM
Quote from: krakra on November 10, 2019, 15:26:25 PMLar man slike ting trekke opp og bruker det som bevis på at LAN «slipper til ungguttene» så blir det bare komisk. Da er man sultefôret på reelle ting å gi LAN kred for.
Det er bare fakta at de slapp til. Jeg bruker det ikke som bevis på at LAN er en utmerket trener for unge talenter, om det er det du er redd for, og det er ikke på grunn av talentbruken jeg forsvarer LAN, der kan han bli bedre. Jeg bare lot det telle at de var foran de slapp til foran de andre etablerte i går. Det er nok av ting å gi LAN credit for, men det er nevnt i andre tråder.

Om du ber sjefen din om en lønnsøkning, og han gir deg en femtilapp mer i året, så er det fakta at du har fått lønnsøkning, men tror neppe at du ville gitt sjefen noen pluss i boka for det.

Danny1

November 11, 2019, 12:11:25 PM #255 Last Edit: November 11, 2019, 12:16:31 PM by Danny1
Quote from: Jose Arrogantio on November 10, 2019, 21:03:21 PMOm du ber sjefen din om en lønnsøkning, og han gir deg en femtilapp mer i året, så er det fakta at du har fått lønnsøkning, men tror neppe at du ville gitt sjefen noen pluss i boka for det.
Tror jeg skjønner hvor du vil, men du kan ikke sammenligne en 50-lapps lønnsøkning med å slippe til på stadiongresset, uansett hvor kort tid. Det går bare ikke, å spille der teller mer enn som så.
"It's important to win home... Home is our Garden" Ali Ahamada

Danny1

Quote from: krakra on November 10, 2019, 15:51:18 PMLegger man talentbruk som vurderingskriterium for LAN er det noe som bør trekke ned i kampen mot Odd.
Her er jeg helt uenig. Det kan ikke trekke ned. Men det kan bli mye bedre.
"It's important to win home... Home is our Garden" Ali Ahamada

Lasaron

Jeg er 95% enig med Krakra i denne saken. De 5% jeg vil komme Dannyen i møte på er følgende: Å gjøre taktiske bytter på overtid er en del av spillet. Å være brikkene i dette taktiske spillet er kanskje en del, om enn en svært liten del, av fotballutdanningen. Når LAN først bestemte seg for å hale ut tiden med to taktiske overtidsbytter, noe som er helt innenfor (jeg etterlyste det fra tribunen), var det helt greit at han gjorde det med talentene.
Tren på langskudd

Yngve

Opdal          5
 
Teniste        5
Wormgoor   6
Acosta         6
Kristiansen  - (for lite tid)

Jenssen       6
Haugen        7
Barmen       3

Koomson    4
Bamba        6
Berisha       5

Grøgaard     5

Jose Arrogantio

Kristiansund - Brann







Branns beste var: Håkon Opdal!


Jose Arrogantio

Brann - Haugesund







Branns beste: Ruben Kristiansen!


Jose Arrogantio

Rosenborg - Brann








Branns beste: Håkon Opdal!


Jose Arrogantio

Brann - Molde







Branns beste (igjen og igjen): Håkon Opdal!


Jose Arrogantio

Sarpsborg 08 - Brann





Gidder knapt nevne Branns beste, siden det er så selvsagt:


Jose Arrogantio

Brann - Bodø/Glimt







Yadayada Opdal


Jose Arrogantio

VIF - Brann







Branns beste: Fredrik Haugen!


Jose Arrogantio

Brann - Odd







Branns beste: Fredrik Haugen!


Corran

Slår meg at folket (oss her inne) og BA stort sett er samstemte i børsene, mens VG varierer mye i forhold til oss og BA. Fra langt svakere børssnitt til 1,4 poeng høyere snitt.
 
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Lasaron

VG sine er gjerne folk som ser brann bare av og til, og ikke kjenner spillerne så godt.
Tren på langskudd

Jose Arrogantio

November 24, 2019, 20:30:50 PM #269 Last Edit: November 24, 2019, 20:37:11 PM by Jose Arrogantio
Godset - Brann

Opdal - 3

Gilli - 1
Acosta - 2
Eggen - 1
Kristiansen - 3

Barmen - 3
Jenssen - 2
Haugen - 3

Grøgaard - 3
Bamba - 5
Berisha - 4

krakra

Opdal 2

Gilli 2
Acosta 1
Eggen 1
Kristiansen 3

Haugen 3
RYJ 1
Barmen 3

Grøgaard 3
Bamba 3
Berisha 3


LAN 1

Jose Arrogantio

Quote from: krakra on November 24, 2019, 20:34:07 PMOpdal 2

Gilli 2
Acosta 1
Eggen 1
Kristiansen 3

Haugen 3
RYJ 1
Barmen 3

Grøgaard 3
Bamba 3
Berisha 3


LAN 1

Kan trekke LAN opp litt. Denne gangen slapp han faktisk til ungdommen ;)

Spelaren

Opdal           2

Gilli               2
Acosta           1
Eggen            2
Kristiansen   4

Haugen         3
Jenssen         2
Barmen         3

Grøgaard       3
Bamba           4
Berisha          2
Gå av.

Corran

Opdal - 3

Gilli - 2
Acosta - 2
Eggen - 1
Kristiansen - 3

Barmen - 4
Jenssen - 2
Haugen - 2

Grøgaard - 3
Bamba - 4
Berisha - 3
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Danny1

Opdal - 2

Gilli - 2
Acosta - 1
Eggen - 1
Krsitiansen - 3

Barmen - 3
Jenssen - 2
Haugen - 3

Berisha - 2
Bamba - 3
Grøgård - 3
"It's important to win home... Home is our Garden" Ali Ahamada

krakra

Ingen karakter til LAN denne gangen?

Danny1

Quote from: krakra on November 24, 2019, 22:20:40 PMIngen karakter til LAN denne gangen?
Hadde gitt 2 eller 3 i så fall. Blir bare sporadisk karakter til treneren
"It's important to win home... Home is our Garden" Ali Ahamada

Lasaron

Opdal - 4

Gilli - 2
Acosta - 1
Eggen - 1
Kristiansen - 3

Barmen - 2
Jenssen - 1
Haugen - 3

Berisha - 2
Bamba - 5
Grøgård - 3
Tren på langskudd

SKBCPH

Opdal - 3

Gilli - 1
Acosta - 2
Eggen - 1
Kristiansen - 3

Barmen - 2
Jenssen - 2
Haugen - 3

Grøgaard - 2
Bamba - 4
Berisha - 3
- Vi har den treneren vi har.

Giles

Opdal 3
Gilli 2
Acosta 3
Eggen 1
Kristiansen 3
Haugen 2
RYJ 2
Barmen 2
Berisha 1
Bamba 4
Grøgård 2

Jose Arrogantio

Så ikke Viking-kampen, men tenker det ikke blir mange poengene på spillerne denne gangen heller?

Danny1

December 01, 2019, 20:49:47 PM #281 Last Edit: December 01, 2019, 20:55:24 PM by Danny1
Opdal - 3

Gilli - 2
Worm - 2
Eggen - 2
Kristiansen - 3
Yttergård - 2
Haugen - 3
Barmen - 2
Grøgård - 3
Bamba - 2
Koomson - 2

Karadas - 6
"It's important to win home... Home is our Garden" Ali Ahamada

krakra

Fortsatt ingen unggutter som spilte lenge nok til å få karakter, men Kvinge var vår beste utespiller i dag

Opdal 4

Grøgaard 2
Wormgoor 2
Eggen 1
Kristiansen 3

Haugen 2
RYJ 1
Barmen 2

Koomson 1
Bamba 3
Gilli 1

Karadas 4

Corran

Opdal 4

Gilli 1
Wormgoor 3
Eggen 2
Kristiansen 3

Haugen 3
RYJ 1
Barmen 3

Koomson 1
Bamba 3
Grøgaard 3

Karadas 10 (En takk for alt karakter om ikke 4)

Ellers enig i at Kvinge var dagens beste. Gjorde mer bra den lille stunden enn resten av laget hele kampen

In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Spelaren

Brann - Viking B

Opdal                3

Sørensen          2
Wormgoor        3
Eggen                3
Kristiansen       3

Haugen             3
Jenssen             2
Barmen             3

Koomson           3
Bamba               3
Grøgaard           3

Karadas             5
Gå av.

Go Up