• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Europa League 2019

Started by Nixon, December 09, 2018, 22:53:55 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Nixon

Quote from: Erifos on June 21, 2019, 18:44:42 PM
Quote from: Nixon on June 19, 2019, 13:20:44 PMDet blir det enten Litauen eller Kypros i en eventuell andre runde.

Brann trakk hjemmekamp først den 25. juli og borte 1. august, men det kan endre seg. I går ble det sen kveld før hjemme og borte ble endelig fastsatt.
Er hjemme/borte for 2. Runde endelig fastsatt?

Begge lagene fra Limassol står fortsatt oppført med hjemmekamp sist, og tviler vel på at det skal være to kamper i den byen samtidig. Så det er godt mulig at det fortsatt kan endre seg.
Rød makt på Hansa

Erifos

Quote from: Nixon on June 21, 2019, 23:22:42 PM
Quote from: Erifos on June 21, 2019, 18:44:42 PM
Quote from: Nixon on June 19, 2019, 13:20:44 PMDet blir det enten Litauen eller Kypros i en eventuell andre runde.

Brann trakk hjemmekamp først den 25. juli og borte 1. august, men det kan endre seg. I går ble det sen kveld før hjemme og borte ble endelig fastsatt.
Er hjemme/borte for 2. Runde endelig fastsatt?

Begge lagene fra Limassol står fortsatt oppført med hjemmekamp sist, og tviler vel på at det skal være to kamper i den byen samtidig. Så det er godt mulig at det fortsatt kan endre seg.
I fare for å foskuttere: Det er jo helt talentløst at de ikke klarer å fastsette det?

Kagain

Quote from: Chrisstah on June 21, 2019, 14:46:39 PMHvor er det folk har tenkt å bo i Dublin egentlig? Noen som ahr noe tips ?

Da jeg var i Dublin fikk jeg vite at det var en av de dyreste byene i Europa på hotell. Til og med dyrere enn London. Jeg er usikker på hvor Shamrock Rovers har banen sin, men om det er ønskelig med billigst mulig kan man jo se om det er mulig å få leie student accommodations for private. Vær bare klar over at det er shabby greier.

Hotellmessig overnattet jeg i Hotel Belvedere, men jeg ser at de er dyre med billigste hotellrom 18.7 til en pris av 1 646

Om man er villig til å bo 2-3 km vekke fra bykjernen kan man vurdere Egans guest house (https://www.eganshouse.com/). Veldig knotete bygg, men trivelig betjening. Fint strøk. Ser at de i følge booking tar 1 190 for natten

Quote from: Lasaron on June 21, 2019, 15:20:17 PMSvigerfar kaller byen for publin. Vet dere hvorfor? Jo, fordi det er så mange puber der :)

Hehe, det er jo noe som mange kan sette pris på. JEg var litt overrasket over Dublin, det virket som det var mange nedlagte puber der da jeg var der. Det var veldig overraskende da byen går mye bedre nå enn den gjorde for noen år siden.

Nixon

Hjemmekampen mot det irske laget er satt opp klokken 19.00, og forhåndssalget for de med partoutkort har allerede startet. Dog er det bare mulig å kjøpe på Fjordkraft og Hansa i dag før det ordinære salget starter i morgen. Hvorfor Brann gjør det slik er ikke godt å si.

Det er uansett førstemann til møllen, så man bør være kjapt ute dersom man vil sikre seg sitt faste sete. Hvis ikke man er så opptatt av det kan man ta livet med ro, for her blir det langt fra fullt.
Rød makt på Hansa

SKBCPH

Både Apollon Limassol og AEL limassol står fortsatt oppført med hjemmekamp sist i den andre kvalifiseringsrunden.

De to klubbene bruker samme stadion.

Apollon skal spille første kvalifiseringsrunde først, AEL er allerede klar for den andre runden. Vil det si at UEFA venter med å omrokere kampene til Apollon evt er klar for den andre kvalikrunden?

I så fall blir det svært kort frist til å fikse evt billetter til Kypros (andre kamp i 1. kvalikrunde er 18. juli, første kamp i 2. kvalikrunde er 25. juli...).
- Vi har den treneren vi har.

Nixon

https://www.bt.no/sport/i/JoLRbj/TV-2-og-BT-kjoper-rettigheter-til-flere-Brann-kamper-i-Europaligaen

De som ikke gidder eller har anledning til å gå på hjemmekampen mot Shamrock kan se kampen på TV. BT og TV2 har kjøpt rettighetene til kampen.
Rød makt på Hansa

Spelaren

Er nok bortreist så det passer fint. Huseklepp som ekspertkommentator?
Gå av.

Nixon

Billettsalget har ikke akkurat tatt av til hjemmekampen i neste uke. Det er en del som har benyttet sjansen til å sitte på midten på den nye Fjordkraft-tribunen, men totalt sett er det ikke veldig mange som har kjøpt.
Rød makt på Hansa

Chrisstah

Quote from: Nixon on July 02, 2019, 09:51:48 AMBillettsalget har ikke akkurat tatt av til hjemmekampen i neste uke. Det er en del som har benyttet sjansen til å sitte på midten på den nye Fjordkraft-tribunen, men totalt sett er det ikke veldig mange som har kjøpt.

Har vel aldri vært en publikums magnet disse første kampene i EL. Mtp underholdnings verdien de siste kampene så er det nok mange av de faste som dessverre står over.

Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

Gulløl

Må dessverre stå over selv. Bortreist på ferie. Gjelder nok ganske mange.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

KNUDSEN

Siden store stå er flyttet opp til "2.etg" på hansa tribunen, regner jeg med selv om man må velge et sete når man kjøper billetter der at det blir førstemann til møllen og at man står der det er ledig selv det ikke er den plassen man kjøpte
jøss meg i ræven
Ja no e vi der
Eg skuer utover den store røde hær
Som marsjerer opp te Ullevaal
Vi ska opp å ta finalen

Go Up