• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Billettsalgstall

Started by krøvel vellevold, April 17, 2006, 16:54:06 PM

0 Members and 8 Guests are viewing this topic.

Go Down

Spelaren

Quote from: Gulløl on October 07, 2018, 18:27:37 PMOg Rosenborg kampen selger som varmt hvetebrød. Flere felt er utsolgt.

Masochister som vil sjå trønderne ta goillet hjæm.
Gå av.

Gulløl

October 08, 2018, 00:32:21 AM #14751 Last Edit: October 08, 2018, 00:54:12 AM by Gulløl
Tok ikke mange timer før Rosenborg kampen ble utsolgt for sitteplasser. Men fremdeles mulighet til å få seg ståplass, men den muligheten varer neppe lenge.
Ganske vilt at denne kampen blir utsolgt så fort når det er tre uker til kampstart. Oppmøtet på LSK kampen i kveld var vel omtrent halvparten av det som foreløpig er solgt til Rosenborg kampen.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

ACHTUNG

Oppmøtet var faktisk over forventning igår, har sett glisnere tribuner.

Gulløl

Tilskuertallene hittil i år i rekkefølge etter solgte billetter:

16 mai mot FKH: 12 914
10 juni mot VIF: 12 004
19 august mot Sarpsborg: 11 103
01 juli mot Molde: 11 371
23 september mot Sandefjord:  10832
06 august mot Start: 9865
06 mai mot Tromsø: 9755
02 september mot Ranheim: 9764
21 april mot Stabæk: 9478
07 oktober mot Lillestrøm: 9282

18 mars mot Bodø Glimt: 8447
08 april mot Kristiansund: 8173


Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Gulløl

Rosenborg kampen. Det var kun 450 tilgjengelige ståplasser mandag formiddag melder Brann. Utsolgt før dagen er ferdig ?
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Optimist

Quote from: Gulløl on October 08, 2018, 13:27:02 PMRosenborg kampen. Det var kun 450 tilgjengelige ståplasser mandag formiddag melder Brann. Utsolgt før dagen er ferdig ?

Satser på det! Trenger at det er litt kamp om billettene igjen. Hvis Brann skulle vinne og Rosenborg gi fra seg poeng blir det vel en herlig stemning også.
Kokende idiot

Gulløl

Går ut fra at bortefeltet også er utsolgt siden det er flere som etterspør billetter også der på finn. Blir nok mange annonser på finn de neste tre ukene, disponible billetter dekker nok ikke etterspørselen i det hele tatt til denne kampen. Et ferdigbygd Brann Stadion med over
17 000 billetter hadde nok blitt utsolgt også, ikke hvert år Brann kniver med Rosenborg om gullet.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Gulløl

Selv om det fremdeles er ledige ståplasser å kjøpe til Rosenborg kampen er det likevel 10 annonser på finn.no fra folk som vil kjøpe billetter. Det sier vel at interessen for ståplasser på Stadion er ganske laber. Bra derfor at det neste år kan tilbys en helt ny langside med sitteplasser.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Optimist

Det er forsåvidt bra at de som uansett ikke synger dropper å kjøpe på store stå. Så kan heller billettene bli kjøpt av noen som i alle fall åpner munnen i løpet av kampen
Kokende idiot

Kagain

Ja, enig der. De som har dragning mot utøvende mannskorsvirksomhet bør få mulighet til å kjøpe billetter på Store stå. Men la oss samtidig håpe på at noen glade sangere kan samles i grupper forskjellige andre steder på tribunen også.

Optimist

Noen som har peiling på hvor mange billetter det er igjen på store stå?
Kokende idiot

Gulløl

Quote from: Optimist on October 10, 2018, 09:45:38 AMNoen som har peiling på hvor mange billetter det er igjen på store stå?
Kun noen ganske få ståbilletter igjen. Utsolgt før midnatt kanskje.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Erifos

Quote from: Gulløl on October 10, 2018, 22:13:41 PM
Quote from: Optimist on October 10, 2018, 09:45:38 AMNoen som har peiling på hvor mange billetter det er igjen på store stå?
Kun noen ganske få ståbilletter igjen. Utsolgt før midnatt kanskje.
UTSOLGT!

Nixon

Hele Bergens Rosenborg!
Rød makt på Hansa

Optimist

Er visst nok en (kanskje flere) Rosenborg supportere som har tenkt å stå på store stå siden bortefeltet ble utsolgt så tidlig.
Jeg syntes at han/de som er der burde få høre det dersom vi ser han/de! Med Peking og sang!
Kokende idiot

1908

Tror ikke noe rbk supportere stiller seg på store stå akkurat. Hvis det skjer, så holde de nok kjeft i 90+ min..

Lidenskapen

Jeg har partoutkort selv, men dersom noen skulle ha en bill til overs på store stå så kjøper jeg gjerne. send gjerne en sms på 90538233 dersom du har!
Jeg er en tiger, jeg er en løve. For å bli konge må du jobbe som en slave. I dag jobbet jeg som en slave, derfor ble jeg konge.
Toni Nhleko: ^^Strandløve^^

Lasaron

Vinner vi de fire siste kampene, vinner vi serien. Siste kamp er hjemme, på en lørdag. Den kampen bør vel være utsolgt allerede, eller hur?
Tren på langskudd

Billy Elliott

Quote from: Lasaron on October 22, 2018, 18:40:58 PMVinner vi de fire siste kampene, vinner vi serien. Siste kamp er hjemme, på en lørdag. Den kampen bør vel være utsolgt allerede, eller hur?

Begynner å nærme seg, men om folk har lyst til å tjene penger på Grinemenn, er det fremdeles mulighet til å hamstre litt.
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

SKBCPH

Vi kan vel maks ende på et snitt på 10 750 ish, om alle de resterende kampene blir utsolgt. Meget skuffende om det viser seg å ende med gull, selv ved redusert kapasitet...
- Vi har den treneren vi har.

Optimist

Quote from: SKBCPH on October 23, 2018, 12:00:23 PMVi kan vel maks ende på et snitt på 10 750 ish, om alle de resterende kampene blir utsolgt. Meget skuffende om det viser seg å ende med gull, selv ved redusert kapasitet...

Får satse på det ikke blir gull da ;)
Eller bare se vekk fra tilskuertallene i år
Kokende idiot

Gulløl

October 23, 2018, 20:48:39 PM #14771 Last Edit: October 23, 2018, 20:50:12 PM by Gulløl
Like før det passerer 40 annonser på finn.no fra folk som vil kjøpe billetter til søndagen kamp. Og dette vil nok stige en god del de neste dagene. Dette blir et antall som er langt over cupfinale nivå på etterspørsel på finn om en sammenlikner med 2011. Sjanser for at en eller flere grinemenn dukker opp  i beste sendetid er absolutt til stede. TV2 kan jo ringe rundt til annonsørene og få den ene tåredryppende historien etter den andre om "trofast supporter" og de greiene der og så bare kjøre det rett ut på Nyhetskanalen : )
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Spelaren

Lol, det er en som ønsker billett til "nøytral" tribune.   ;D  ::)
Gå av.

Yngve

RBK-kampen seld ut tre veker før avspark. Kampen veka etterpå: Framleis 4900 ledige billettar. Det er tragisk.

Litt fleire som ser eit håp om at me kan sikra oss noko i siste kamp, for der var det seld 9000 billettar no.

Belfort

Quote from: Yngve on October 24, 2018, 18:21:50 PMRBK-kampen seld ut tre veker før avspark. Kampen veka etterpå: Framleis 4900 ledige billettar. Det er tragisk.

Litt fleire som ser eit håp om at me kan sikra oss noko i siste kamp, for der var det seld 9000 billettar no.

Husk at hvis en seriefinale var mot Sandefjord nå, så ville den mest sannsynlig ikke fylt stadion. Derimot en ubetydelig kamp mot Rosenborg hadde vært utsolgt ganske raskt.

Falkman

Quote from: Belfort on October 24, 2018, 19:53:11 PM
Quote from: Yngve on October 24, 2018, 18:21:50 PMRBK-kampen seld ut tre veker før avspark. Kampen veka etterpå: Framleis 4900 ledige billettar. Det er tragisk.

Litt fleire som ser eit håp om at me kan sikra oss noko i siste kamp, for der var det seld 9000 billettar no.

Husk at hvis en seriefinale var mot Sandefjord nå, så ville den mest sannsynlig ikke fylt stadion. Derimot en ubetydelig kamp mot Rosenborg hadde vært utsolgt ganske raskt.

Bare å innstille seg på glisne tribuner mot Godset, selv om vi slår RBK. Pinlig, pinlig,pinlig.

Gulløl

October 24, 2018, 20:29:57 PM #14776 Last Edit: October 24, 2018, 20:34:58 PM by Gulløl
Quote from: Falkman on October 24, 2018, 20:07:20 PMBare å innstille seg på glisne tribuner mot Godset, selv om vi slår RBK. Pinlig, pinlig,pinlig.
Nå skal vi huske på at det er hele Norges Rosenborg som kommer på søndag, da strømmer publikum til fra alle kanter. Da etterspør selv også bergensere billetter på bortetribunen som vi ser på finn.no. At det er innflyttede trøndere kan vi bare prøve å bortforklare men sakens realitet er at det er også bergensere som har gode minner fra Rosenborg sine CL bragder og har det som favorittlag.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Billy Elliott

Får da være grenser til pessimisme. Slår vi RBK kommer de siste kampene til å bli utsolgt ganske raskt. Jeg nekter å tro noe annet. Allerede nå er det bortimot utsolgt for sitteplasser i serieavslutningen. Skal man ha billetter til Godset som ikke koster skjorten begynner det også å haste litt.

Folk må gjerne sitte på gjerdet, men vinner vi på søndag tror jeg neppe man kan vente for lenge inn på mandagen om man vil få med seg innspurten.
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Falkman

Quote from: Billy Elliott on October 25, 2018, 08:28:09 AMFår da være grenser til pessimisme. Slår vi RBK kommer de siste kampene til å bli utsolgt ganske raskt. Jeg nekter å tro noe annet. Allerede nå er det bortimot utsolgt for sitteplasser i serieavslutningen. Skal man ha billetter til Godset som ikke koster skjorten begynner det også å haste litt.

Folk må gjerne sitte på gjerdet, men vinner vi på søndag tror jeg neppe man kan vente for lenge inn på mandagen om man vil få med seg innspurten.

Man skulle jo tro at 5 prosent av byens befolkning ville ta seg bryet med å stille opp, hvis vi slår RBK, ja. Men jeg vil nå se det før jeg tror på det.

Nixon

Quote from: Billy Elliott on October 25, 2018, 08:28:09 AMFolk må gjerne sitte på gjerdet, men vinner vi på søndag tror jeg neppe man kan vente for lenge inn på mandagen om man vil få med seg innspurten.

Ja, dersom vi vinner mot Rosenborg bør ikke folk som er på Stadion ha for lang vei hjem, eller fikse billett før de setter seg i bilen. Dersom ikke billettsalget eksploderer den kvelden er det bare å gi opp.
Rød makt på Hansa

Billy Elliott

- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Lidenskapen

Da har jeg fått tak i 2 stk billetter på BOB tribunen, er det noen som kan ha interesse av og bytte disse mot 1 på store stå?
Jeg er en tiger, jeg er en løve. For å bli konge må du jobbe som en slave. I dag jobbet jeg som en slave, derfor ble jeg konge.
Toni Nhleko: ^^Strandløve^^

Gulløl

October 26, 2018, 11:49:04 AM #14782 Last Edit: October 26, 2018, 11:55:45 AM by Gulløl
Odd kampen går i stort tempo mot utsolgt, sitteplassbilletter er det ganske lite igjen av.
Om Brann vinner på søndag tipper jeg det er helt utsolgt på mandag. Da er det fremdeles 26 dager til kampen. I 2007 var det vel snakk om at det kunne blitt solgt 50 000 billetter når gullet skulle deles ut mot Viking. Å sikre seg inn mot en eventuell gullfest med billetter haster det veldig å gjøre om en ikke allerede har gjort det.

Klipp fra BA:
Og billettsalget til de kampene går så det griner. Det er allerede solgt over 10.000 billetter til serieavslutningen mot Odd om én måned. Bare det siste døgnet har det blitt solgt over 1000 billetter til den kampen. - Det er tilstander vi ikke har opplevd siden 2007. Det er herlig, stråler Schutz.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Gulløl

11000 solgt til Odd kampen. Ganske få sitteplassbilletter ved siden av hverandre igjen.
https://www.brann.no/nyheter/na-selges-odd-kampen-kjapt
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Gulløl

Avslutningskampen mot Odd selger jevnt og trutt, billettsalget ligger nå på omtrent 11500.
Kun litt sitteplasser igjen ved siden av hverandre på endene på Sp.V.
Blir nok en kamp som ender på 12-tallet og kanskje helt utsolgt om det står om en sølvmedalje.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Gulløl

Kun 290 sitteplasser igjen mot Odd om tre uker.
Utenom det er det kun Store Stå og VIP som er muligheten for å komme inn på serieavslutingen.
Brann har nok nå solgt en plass mellom 11500 og 11800 til denne kampen. Brann bør nå opplyse om at det haster veldig å kjøpe, spesielt om en ønsker å sitte ved siden av hverandre.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Nixon

https://www.vg.no/sport/fotball/i/yv2qz2/tilskuertallene-stuper-for-gulljagende-rosenborg-folk-har-ikke-hatt-noen-god-opplevelse?utm_content=row-1&utm_source=vgfront

Det er ikke bare her i byen at det er lite folk på kamp. Gårsdagen var forøvrig særdeles pinlig i så måte med under 9000 solgte.
Rød makt på Hansa

Kagain

8 887 + en pusekatt i følge speaker. I det minste er artig tall.

ACHTUNG

Det er ikke mye ledig plass på den nye langsiden til kampen mot Godsrt, er det en indikasjon på at det kan ha rundet 10.000 allerede, eller har Brann reservert til kampanje?

Optimist

Kan det virkelig ha rundet 10 000 allerede? Det er jo nesten en måned til kampen. Har heller ikke vært typisk med mange folk på tribunen i første hjemmekamp de siste årene. Men kanskje den nye tribunen gir en veldig god boost?
Er det realistisk med fullt hus i første hjemmekamp egentlig?
Kokende idiot

Billy Elliott

Quote from: ACHTUNG on March 09, 2019, 14:05:00 PMDet er ikke mye ledig plass på den nye langsiden til kampen mot Godsrt, er det en indikasjon på at det kan ha rundet 10.000 allerede, eller har Brann reservert til kampanje?

Er nok bare mange som er nysgjerrige på hvordan den nye tribunen er, og derfor har kjøpt billetter der i stedet for andre steder. Det er mye ledig på de andre tribunene.

Når det er sagt vil jeg tro man bikker minst 14.000 på den første kampen med «ny» stadion. Med skikkelig god PR og et bra resultat i Skien har jeg også tro på fullt hus.
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Superjack

Quote from: Optimist on March 09, 2019, 14:28:34 PMKan det virkelig ha rundet 10 000 allerede? Det er jo nesten en måned til kampen. Har heller ikke vært typisk med mange folk på tribunen i første hjemmekamp de siste årene. Men kanskje den nye tribunen gir en veldig god boost?
Er det realistisk med fullt hus i første hjemmekamp egentlig?

Ny tribune, mye omtale i media. Ballspark tror jeg er en gullgruve for Brann. Mange nye spillere inn, generell optimisme og ikke seriestart samtidig som Nordtug peser rundt i en skiløype.

Godt resultat mot RBK i morgen, en ny spennende spiller inn, Ala Berisha, og seier i Skien så blir det utsolgt i første kamp.
Brannsupporter.

Optimist

Quote from: Superjack on March 09, 2019, 15:18:39 PM
Quote from: Optimist on March 09, 2019, 14:28:34 PMKan det virkelig ha rundet 10 000 allerede? Det er jo nesten en måned til kampen. Har heller ikke vært typisk med mange folk på tribunen i første hjemmekamp de siste årene. Men kanskje den nye tribunen gir en veldig god boost?
Er det realistisk med fullt hus i første hjemmekamp egentlig?

Ny tribune, mye omtale i media. Ballspark tror jeg er en gullgruve for Brann. Mange nye spillere inn, generell optimisme og ikke seriestart samtidig som Nordtug peser rundt i en skiløype.

Godt resultat mot RBK i morgen, en ny spennende spiller inn, Ala Berisha, og seier i Skien så blir det utsolgt i første kamp.

Da blir det en del som må stemme 😉 tror vi sliter litt med å hente Berisha da, men finnes jo flere andre spennende spillere
Kokende idiot

kabelmann

Quote from: Optimist on March 09, 2019, 14:28:34 PMKan det virkelig ha rundet 10 000 allerede? Det er jo nesten en måned til kampen. Har heller ikke vært typisk med mange folk på tribunen i første hjemmekamp de siste årene. Men kanskje den nye tribunen gir en veldig god boost?
Er det realistisk med fullt hus i første hjemmekamp egentlig?

Det er reserverte billetter.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Gulløl

March 11, 2019, 17:22:43 PM #14794 Last Edit: March 11, 2019, 17:27:05 PM by Gulløl
Håper Brann også i år selger enn pakke med tre kamper der 16 mai kampen mot Sarpsborg 08 er inklusiv. Ved å ta med Ranheim kampen 05 mai og Rosenborg kampen 26 mai i pakken får en tatt med en av sesongens minst attraktive kamper mot Ranheim i dragsuget av to meget attraktive kamper. Totalt sett mer solgte billetter og mer inntekter fordi at potensielt kan alle tre kamper da bli utsolgt. Og så får enn redusert det store antall "glory hunteres" som kun har planer å gå på 16 mai kampen og Rosenborg kampen i år som tidligere år. Jeg synes det er helt greit at de må betale "ekstra" for Ranheim kampen. Brann kan kalle det mai-pakken siden det er de tre hjemmekampene som er i mai. Men sikkert lurt å la være å markedsføre en slik pakke før sesongen er i gang slik at det ikke påvirker partoutkort salget. Rett etter tredje runde 10 april hadde vært er greit tidspunkt å starte markedsføring og salg av pakken.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

ACHTUNG

Jeg har sørget for fire billetter til Godset.

Optimist

Bra de kjører pakke rundt 16. Mai kampen! Det kommer garantert til å hjelpe til Ranheim-kampen
Kokende idiot

Superjack

Quote from: Optimist on March 09, 2019, 15:47:56 PM
Quote from: Superjack on March 09, 2019, 15:18:39 PM
Quote from: Optimist on March 09, 2019, 14:28:34 PMKan det virkelig ha rundet 10 000 allerede? Det er jo nesten en måned til kampen. Har heller ikke vært typisk med mange folk på tribunen i første hjemmekamp de siste årene. Men kanskje den nye tribunen gir en veldig god boost?
Er det realistisk med fullt hus i første hjemmekamp egentlig?

Ny tribune, mye omtale i media. Ballspark tror jeg er en gullgruve for Brann. Mange nye spillere inn, generell optimisme og ikke seriestart samtidig som Nordtug peser rundt i en skiløype.

Godt resultat mot RBK i morgen, en ny spennende spiller inn, Ala Berisha, og seier i Skien så blir det utsolgt i første kamp.

Da blir det en del som må stemme 😉 tror vi sliter litt med å hente Berisha da, men finnes jo flere andre spennende spillere

1 av tre er på plass, usikker på om ny spiller er mest viktig nå, men bra resultat mot B/G og Sogndal samt Seier mot Odd så er det utsolgt i seriestarten.

Brannsupporter.

ostraume

Quote from: Superjack on March 11, 2019, 23:37:53 PM1 av tre er på plass, usikker på om ny spiller er mest viktig nå, men bra resultat mot B/G og Sogndal samt Seier mot Odd så er det utsolgt i seriestarten.



Har vi glemt i fjor? For hver seier ble det sagt at "nå kommer folk", men det skjedde jo aldri.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Gulløl

March 14, 2019, 12:28:27 PM #14799 Last Edit: March 14, 2019, 12:48:45 PM by Gulløl
Det er 24 dager igjen til Strømsgodset kampen. Har fulgt med på salget på den nye Fjordkraft tribunen etter seieren mot Rosenborg. Har absolutt vært bra trøkk både på billettsalg og partoutkortsalg på denne langsiden etter seieren, et merkbart løft i tempoet i forhold til perioden før. Nå er det ganske få plasser igjen å velge mellom om en ikke vil betale for å sitte på de to midtfeltene. Er salgstrenden den samme på de andre tribunene ser det bra ut.
Om Brann har tall på et godt oppsving i salget etter Rosenborg kampen burde Vibeke Johannesen og klubben brukt det for det det er verdt og informert om det til blant annet sine nesten 90 000 følgere på facebook. Å hausse opp stemningen litt og opplyse om økt interesse kan gi ytterlige økt interesse noe som har vist seg rundt Brann sitt billettsalg mange ganger før.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Go Up