• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Sesongen 2018

Started by Nixon, October 26, 2017, 09:47:00 AM

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Go Down

Superjack

Quote from: Pelle on August 18, 2018, 18:04:33 PM
Quote from: ACHTUNG on August 18, 2018, 17:46:48 PMMolde med og uten Braut, er som natt og dag. Ekstremt irriterende har fått denne i pose og sekk-avtalen, djevelsk irriterende. De kan stikke av med gullet på grunn av dette.

Nei det kan de ikke, vi skal ikke møte de flere ganger i år !

Da skal også RBK møte Braut. Tror jeg vi kan være glade for.
Brannsupporter.

OmOssSjølOgHansaøl

Quote from: OmOssSjølOgHansaøl on August 06, 2018, 21:09:06 PMNå kommer en rimelig heftig kamprekke:

- borte mot Molde
- hjemme mot Sarpsborg 08
- borte mot Vålerengen
- hjemme mot Ranheim
- borte mot Haugesund

Det skal bli interessant å se hvor vi ligger på tabellen kvelden 15. september, etter Haugesund-kampen.

1-0-1 og fortsatt serieledelse etter de to første kampene. Nå venter to vanskelige bortekamper og en ganske vanskelig hjemmekamp.
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

Spelaren

To mål etter lange innkast  8)  .
Gå av.

Superjack

Sesongen 2018 så langt. Solid i 17 kamper og null tap, 8 mål imot. Gått på grisesmeller mot Molde, 1-9. Med kopi av resten av kampene denne sesongen så blir det gull.
Brannsupporter.

Nixon

Quote from: Spelaren on August 19, 2018, 20:21:50 PMTo mål etter lange innkast  8)  .

Vel, skal man tro en herværende forumdeltager er ikke målene et resultat av de lange innkastene når de er innom andre spillere før ballen når målskårerne...;)
Rød makt på Hansa

Lasaron

Jeg kan melde at jeg er mye mer for lange innkast når Brann er gode på det :)
Tren på langskudd

Huff

Selvfølgelig får VIF en positiv opplevelse akkurat før de møter oss...

SK

Bedre det, enn at de får den i kampen mot oss. Noe som tidvis har vært en vane fra vår side - å gi selvtillit til lag i motgang...

ACHTUNG

Hva f er det Solskjær holder på med? Mot Brann hjemme går han all in, med toppet førsteellever og vinner, mens mot Stabæk på Nadderud, som han vet er en beinvanskelig kamp, spesielt etter uavgjorten på Lerkendal forrige helg, så hviler han Haaland og tre andre? Her gjør han alt han kan for å forringe Branns mulighet til å ta RBK og viser han at han gir fullstendig f i gullet og at det er e-cup som er prioritet, ved å sende B-laget på banen mot Stabæk? Nisse!

Nixon

Hva? Hvordan kan et Moldetap forringe Branns mulighet til å ta Rosenborg? Mulig det er fordi det er mandag morgen, men jeg ser ikke helt sammenhengen. I min verden var det perfekt at vi tok tre poeng på Molde i går.
Rød makt på Hansa

Nixon

Forøvrig viser BT i dag til en nederlandsk undersøkelse som viser at et lag har 42 prosent mindre sjanse for å vinne når de spiller midtukekamp og bare har to hele fridager mellom. Og at vi bør håpe på at Rosenborg går videre til gruppespillet i e-cupen dersom vi kun skal tenke på gullsjansene våre i år. Det er f.eks. satt opp gruppespillkamp torsdagen før vi skal møte bartepakket på Stadion i oktober.
Rød makt på Hansa

ACHTUNG

Quote from: Nixon on August 20, 2018, 09:22:31 AMHva? Hvordan kan et Moldetap forringe Branns mulighet til å ta Rosenborg? Mulig det er fordi det er mandag morgen, men jeg ser ikke helt sammenhengen. I min verden var det perfekt at vi tok tre poeng på Molde i går.

Du bør lese hva jeg skriver. Jeg peker på at Molde går all inn, med alle mann på plass mot Brann hjemme, mens de hviler Haaland og 3 andre fra start mot Stabæk. Panelet på Fotball-Extra synset om det samme, at Solskjær nå bevisst prioterte E-cupen, fremfor hjemlig serie. Vi snakker vel om 50 mill, om gruppespillet nås, så det er vel en avveining de har tatt. Jeg kan love det, Nixon, at om Solskjær hadde hvilt Haaland fra start mot Brann, så hadde kampen artet seg ganske så annerledes. Ergo har Soskjærs inkonsekvens ødelagt for Brann. Dersom gullet virkelig var førsteprioritet, så hadde Molde kjørt toppet mannskap fra start mot Stabæk, minus Forren som var ute med suspensjon.

Belfort

Quote from: Nixon on August 20, 2018, 09:35:21 AMForøvrig viser BT i dag til en nederlandsk undersøkelse som viser at et lag har 42 prosent mindre sjanse for å vinne når de spiller midtukekamp og bare har to hele fridager mellom. Og at vi bør håpe på at Rosenborg går videre til gruppespillet i e-cupen dersom vi kun skal tenke på gullsjansene våre i år. Det er f.eks. satt opp gruppespillkamp torsdagen før vi skal møte bartepakket på Stadion i oktober.

Ja, dette er interessant. LAN klager jo på slitasje når han kun har den hjemmelige serien og forholde seg til. Tør ikke tenke på hvordan Brann skulle forholdt seg til to kamper i uken, vi hadde ikke hatt noen mulighet

Romarius

Quote from: ACHTUNG on August 20, 2018, 09:42:44 AM
Quote from: Nixon on August 20, 2018, 09:22:31 AMHva? Hvordan kan et Moldetap forringe Branns mulighet til å ta Rosenborg? Mulig det er fordi det er mandag morgen, men jeg ser ikke helt sammenhengen. I min verden var det perfekt at vi tok tre poeng på Molde i går.

Du bør lese hva jeg skriver. Jeg peker på at Molde går all inn, med alle mann på plass mot Brann hjemme, mens de hviler Haaland og 3 andre fra start mot Stabæk. Panelet på Fotball-Extra synset om det samme, at Solskjær nå bevisst prioterte E-cupen, fremfor hjemlig serie. Vi snakker vel om 50 mill, om gruppespillet nås, så det er vel en avveining de har tatt. Jeg kan love det, Nixon, at om Solskjær hadde hvilt Haaland fra start mot Brann, så hadde kampen artet seg ganske så annerledes. Ergo har Soskjærs inkonsekvens ødelagt for Brann. Dersom gullet virkelig var førsteprioritet, så hadde Molde kjørt toppet mannskap fra start mot Stabæk, minus Forren som var ute med suspensjon.

Solskjær ødelegger altså for Brann Ved å være så frekk å stille med toppet lag mot oss. Stygg sak!

Nixon

Quote from: ACHTUNG on August 20, 2018, 09:42:44 AMDu bør lese hva jeg skriver. Jeg peker på at Molde går all inn, med alle mann på plass mot Brann hjemme, mens de hviler Haaland og 3 andre fra start mot Stabæk. Panelet på Fotball-Extra synset om det samme, at Solskjær nå bevisst prioterte E-cupen, fremfor hjemlig serie. Vi snakker vel om 50 mill, om gruppespillet nås, så det er vel en avveining de har tatt. Jeg kan love det, Nixon, at om Solskjær hadde hvilt Haaland fra start mot Brann, så hadde kampen artet seg ganske så annerledes. Ergo har Soskjærs inkonsekvens ødelagt for Brann. Dersom gullet virkelig var førsteprioritet, så hadde Molde kjørt toppet mannskap fra start mot Stabæk, minus Forren som var ute med suspensjon.

Skjønner. Men dette er jo helt vanlig tropprullering når en klubb spiller mer enn bare hver helg. Og hvis noen klubber skal kunne gjøre det er det vel Molde som har en stor tropp. Dersom dette er inkonsekvent er det mange inkonsekvente trenere rundt om i verden.
Rød makt på Hansa

ACHTUNG

Quote from: Romarius on August 20, 2018, 09:59:04 AM
Quote from: ACHTUNG on August 20, 2018, 09:42:44 AM
Quote from: Nixon on August 20, 2018, 09:22:31 AMHva? Hvordan kan et Moldetap forringe Branns mulighet til å ta Rosenborg? Mulig det er fordi det er mandag morgen, men jeg ser ikke helt sammenhengen. I min verden var det perfekt at vi tok tre poeng på Molde i går.

Du bør lese hva jeg skriver. Jeg peker på at Molde går all inn, med alle mann på plass mot Brann hjemme, mens de hviler Haaland og 3 andre fra start mot Stabæk. Panelet på Fotball-Extra synset om det samme, at Solskjær nå bevisst prioterte E-cupen, fremfor hjemlig serie. Vi snakker vel om 50 mill, om gruppespillet nås, så det er vel en avveining de har tatt. Jeg kan love det, Nixon, at om Solskjær hadde hvilt Haaland fra start mot Brann, så hadde kampen artet seg ganske så annerledes. Ergo har Soskjærs inkonsekvens ødelagt for Brann. Dersom gullet virkelig var førsteprioritet, så hadde Molde kjørt toppet mannskap fra start mot Stabæk, minus Forren som var ute med suspensjon.

Solskjær ødelegger altså for Brann Ved å være så frekk å stille med toppet lag mot oss. Stygg sak!


Du bør også lese nøyere. At Solskjær valgte å kjøre toppet mot Brann, mens stjernene ble hvilt fra start mot Stabæk, viser at det var en liten bløff fra Moldes side, at de gikk for gull.

ACHTUNG

Quote from: Nixon on August 20, 2018, 10:04:54 AM
Quote from: ACHTUNG on August 20, 2018, 09:42:44 AMDu bør lese hva jeg skriver. Jeg peker på at Molde går all inn, med alle mann på plass mot Brann hjemme, mens de hviler Haaland og 3 andre fra start mot Stabæk. Panelet på Fotball-Extra synset om det samme, at Solskjær nå bevisst prioterte E-cupen, fremfor hjemlig serie. Vi snakker vel om 50 mill, om gruppespillet nås, så det er vel en avveining de har tatt. Jeg kan love det, Nixon, at om Solskjær hadde hvilt Haaland fra start mot Brann, så hadde kampen artet seg ganske så annerledes. Ergo har Soskjærs inkonsekvens ødelagt for Brann. Dersom gullet virkelig var førsteprioritet, så hadde Molde kjørt toppet mannskap fra start mot Stabæk, minus Forren som var ute med suspensjon.

Skjønner. Men dette er jo helt vanlig tropprullering når en klubb spiller mer enn bare hver helg. Og hvis noen klubber skal kunne gjøre det er det vel Molde som har en stor tropp. Dersom dette er inkonsekvent er det mange inkonsekvente trenere rundt om i verden.

Vi kan uansett være enig om at dersom gullet var førsteprioritet for Molde, så hadde man kjørt det remmer kunne bære eller briste, mot Stabæk igår kveld. Haaland fra start ville brakt Stabæk mer på defensiven både mentalt og fysisk, jeg er sikker på at Stabæk ble ekstremt lettet da kjempebabyen startet på benken. Vel, spist er spist, Brann har uansett seg selv å takke for skandalene mot Molde.

Corran

Nå har jo solskjær rullert mye i år og fått mye kritikk
Og at han "sparer" noen mot stabæk er naturlig. At det gikk åt skogen er jo bare bra for oss så har vi et større tak på sølvet.
rbk sparte jo noen i går og, men de klarte å dra det i land med litt problemer
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

ACHTUNG

Quote from: Corran on August 20, 2018, 11:09:13 AMNå har jo solskjær rullert mye i år og fått mye kritikk
Og at han "sparer" noen mot stabæk er naturlig. At det gikk åt skogen er jo bare bra for oss så har vi et større tak på sølvet.
rbk sparte jo noen i går og, men de klarte å dra det i land med litt problemer



Sølv vil være et stort nederlag, en enorm nedtur, slik sesongen har utviklet seg. Hvem pokker samler på sølvmedaljer?

Corran

For meg er det ingen nedtur med sølv all den tid at eg ikkje har hatt troen på gull og nok ikke kommer til å få det før tidligst etter rbk kampen.
Om sølv er nedtur for deg så vil jeg påstå at du er litt kravstor.
Å forvente gull når Brann har vært ustabil i det siste og hatt en ok stor ledelse som er skrumpet inn til 1 poeng er vel litt vel optimistisk.
Personlig ville jeg kalle det litt virkelighetsfjern når alt annet enn gull er et nederlag Ja til og med et stort nederlag og enorm nedtur.
Hadde jeg ikke vist bedre så hadde jeg trodd du var første års supporter
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

ACHTUNG

Sjarmerende svar, Corran. Jeg var ikke blant de som tok av da Brann tok sølv i 2000 eller bronse i 1999, men det er å gå ut fra at du er blant dem som står og synger for Brann, etter horrible tap hjemme, bare for å vise hvor god syngende supporter du er og du tar nok helt av bare du vet at Brann kan ta sølv eller bronse. Har du noensinne hørt om sølv- eller bronsekamp, i fotballsammenheng? De lagene som er der oppe, jakter kun gull, sølv eller bronse er ikke noe annet enn et hyggelig plaster på såret. Så, lille venn, du får bare velge å ta fullstendig av, om Brann taper gullkampen og ender opp med en tapermedalje, for akkurat der tror jeg at jeg har flere med meg, enn du har.

Kanskje vi skal arrangere sølvtog, om Brann tar sølv?

Huff


Nixon

Og hvis det virkelig er slik at alle som ikke mener at sølv er "stort nederlag og enorm nedtur" automatisk vil "ta fullstendig av" så kan det bli en riktig så hyggelig sølvmedalje...;)
Rød makt på Hansa

Corran

Kjære lille søte og sinte Torvanger. Nei jeg er ikke blant de syngende supporterne og når Brann taper går eg hem drit sur og under Molde kampen måtte eg slå av TV for når 2-0 kom så knuste eg en mus og på 3-0 så slo eg av og gikk meg en liten tur for å roe ned.
Nå holder vi med et lag som stort sett havner midt på tabellene og som for en av de første gangene i nyere historie klarer å etablere seg som et topplag.
Og ja eg har hørt om sølvkamp og bronsekamp. Ofte referert til som medaljekampen. Og ja det er ikke det som er gjevest men det gir penger og de tre øverste plassene gir muligheter for europacup (ja av og til 4 plasssen også men da må cupvinenr være blant de 3 beste).

Dessuten er det stor forskjell på å juble hemningsløst over medalje og det å ikke bli skuffet over at det ikke blir gull.
Men eg skal innrømme at eg var en av de sm jublet på Nadderud i 97 over sølv. Det var jo ikke akkurat hverdagskost.

Så lille koseklumpen lykke til med den dype skuffelsen og de enorme nedturene hver gang Brann ikke får gull. Sånn sett må jo sesongen alt være en gedigen nedtur for deg da de ikke vant cupen, men det er vel en verdiløs ting å vinne det?

PS Kos at du har flere med deg enn jeg har, du skal få den for det virker som du trenger å ha noen med deg. Det er jo sånn at jo flere som mener noe jo riktigere blir det ;-)
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Lasaron

Jeg er fornøyd med bronse, jeg :)
Tren på langskudd

ACHTUNG

Quote from: Corran on August 20, 2018, 13:26:37 PMKjære lille søte og sinte Torvanger. Nei jeg er ikke blant de syngende supporterne og når Brann taper går eg hem drit sur og under Molde kampen måtte eg slå av TV for når 2-0 kom så knuste eg en mus og på 3-0 så slo eg av og gikk meg en liten tur for å roe ned.
Nå holder vi med et lag som stort sett havner midt på tabellene og som for en av de første gangene i nyere historie klarer å etablere seg som et topplag.
Og ja eg har hørt om sølvkamp og bronsekamp. Ofte referert til som medaljekampen. Og ja det er ikke det som er gjevest men det gir penger og de tre øverste plassene gir muligheter for europacup (ja av og til 4 plasssen også men da må cupvinenr være blant de 3 beste).

Dessuten er det stor forskjell på å juble hemningsløst over medalje og det å ikke bli skuffet over at det ikke blir gull.
Men eg skal innrømme at eg var en av de sm jublet på Nadderud i 97 over sølv. Det var jo ikke akkurat hverdagskost.

Så lille koseklumpen lykke til med den dype skuffelsen og de enorme nedturene hver gang Brann ikke får gull. Sånn sett må jo sesongen alt være en gedigen nedtur for deg da de ikke vant cupen, men det er vel en verdiløs ting å vinne det?

PS Kos at du har flere med deg enn jeg har, du skal få den for det virker som du trenger å ha noen med deg. Det er jo sånn at jo flere som mener noe jo riktigere blir det ;-)



Takk for ros, duttebassen! Glemte jeg seriesølvet i 97? Akkurat den var jeg happy for, uten jeg storjublet. Fikk med meg opp- og nedrykk på 80-tallet, tapte cupfinaler..... Når det er sagt, så smaker serisølv langt bedre enn cupsølv, det må sies! Men seriesølv eller seriebronse i 2018. Nei, det blir nedtur. Spesielt når RBK har vært så svake og ustabile som de har vært til nå i år. Det er i år vi har sjansen, til neste år frykter jeg at vi får nok en mellomsesong, med flere sentrale spillere ut før sesongen starter, deriblant Vito og Haugen. Så pokker heller, der i år eller "aldri"! Og heldigvis er livet mer enn Brann og fotball for meg, så jeg skal nok overleve uansett utfall. Men alt annet enn gull i 2018, det er................

Giles

Det er gull som gjelder og all in. Det er eneste rette innstilling, uten den ingen gull. Hvis det ender med sølv etter å ha gått for gull så er det greit..

ACHTUNG

Det blir rævva og kommer til å være innforjæklig irriterende, om gullet glipper. Man dør man? Det er helt ufarlig å skru seg opp, om man ender i en dyp depresjon om det ikke går som man håper, da er det bare å slutte og følge fotball og Brann.

Norlings Hund 2

Det er selvsagt litt skuffende om vi ikke tar gull etter den gode starten. Vi ga fra oss det store forspranget vi hadde, men til gjengjeld har vi forsterket oss (hvis ingen forsvinner i løpet av de neste 10 dagene er vi svært godt styrket og er i en glimrende posisjon til å kjempe helt inn.

Likevel betyr et sølv at vi virkelig er i ferd med å stabilisere oss i toppen, og jeg tror vi kommer til å være der hvert år så lenge LAN er ved roret. Så noen skandale er det ikke med sølv eller bronse, det gir mye ekstra penger å forsterke laget for og betyr at vi får sjansen i Europa.

SK

Enig i at alt annet enn gull er nedtur i år. Det betyr jo ikke at sølv ikke er en god prestasjon, eller noe som objektivt sett ikke er bra. Men når man skriver 20.august og vi ligger på topp etter å ha ledet så og si hele sesongen, konkurrentene ikke er på sitt beste og mulighetene er der, er det kun gullet vi går for. Da sier det seg selv at det blir en nedtur å ikke få det til. Sølv er jo også noe vi presterer langt oftere.

pidre

Gull er gull, men får vi medalje er jeg fornøyd.

For å utvikle klubben videre, til å bli en stabil toppklubb a la RBK, er det avgjørende å komme oss jevnlig ut i europa - der er det penger og sportslige utfordringer. Vi tiltrekker oss bedre spillere, får bedre betalt for de vi selger, osv. En god spiral.

Så får heller gull komme etterhvert, og kanskje kan vi også greie å komme oss til CL.

Men nå, prioritet nummer 1 må være medalje og europa.
Saludar a los monos!

Gulløl

August 20, 2018, 19:48:54 PM #731 Last Edit: August 20, 2018, 19:52:02 PM by Gulløl
Gulltoget går, tut - tut, tøff - tøff !
Torvanger er lokfører  :  )

Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Spelaren

Å komme seg jevnlig ut i Europa er en luksus eg gjerne tar med meg etter at gullbeholdningen er noenlunde oppdatert. Molde tok igjen gullageret vårt på fire år. 4 år! Det er helt sinnsykt... De er i drivet og vet at de kan vinne gull innen kort tid. De selger spillere for abnorme summer og kan således forsterke laget når de vil, har en solid økonomi i bunn og en god spillerlogistikk. For vår del begynner gullet å bli så smått mytisk igjen, og glipper det nå i år med 12 runder igjen så er det ikkje sikkert en lignende situasjon (Rbk med skadetrøbbel og utfordrende ego i troppen) slår til igjen samtidig som alt klaffer for oss. Medalje av kjipere valør er -godkjent- men nedtur. Plass utenfor pallen og europa helt på trynet.
Gå av.

Kjell249

RBK hadde 41 poeng i fjor etter 19 runder og 40 i år. Så at de er så mye dårligere enn vanlig stemmer ikke. Det er heller vi som har vært mye mer stabil.

RBK slet i fjor med Europa cup og serie. Men klarer ikke helt å bestemme meg for om jeg vil at de skal kvalifisere seg og få masse penger, eller ikke.
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

Jose Arrogantio

Om RBK holder fjorårets form for resten av sesongen vil syv seire holde til gull selv om vi skulle tape de andre fire. Men tenker RBK vil være bedre i høst enn i for høst, siden de nå har reell konkurranse om gullet.

Pelle

https://www.vg.no/sport/fotball/i/VRw8zp/skaalevik-jeg-foelte-meg-oensket-i-brann

SKÅLEVIK: - JEG FØLTE MEG ØNSKET I BRANN

Heltne Følte seg ønsket i Horsens.............

Ikke faen om det der dreier seg bare om penger.....................
"Det er kjekkere å logre med halen en å gå rundt å bjeffe!"

- Pelle

Superjack

RBK kan komme til å vinne resten av kampene. Det er såpass mye kvalitet i den troppen at det kan skje.

Tror ikke 63 poeng holder til seriegull i år. Er også noe med når to klubber som presser hverandre slik som nå.

Kanskje 65 - 66 poeng er nødvendig.
Brannsupporter.

Superjack

Quote from: Pelle on August 21, 2018, 08:44:01 AMhttps://www.vg.no/sport/fotball/i/VRw8zp/skaalevik-jeg-foelte-meg-oensket-i-brann

SKÅLEVIK: - JEG FØLTE MEG ØNSKET I BRANN

Heltne Følte seg ønsket i Horsens.............

Ikke faen om det der dreier seg bare om penger.....................

Ville Sønnen bort og faren sa at da kom han til å ende på benken? Sønnen ble sur og gikk i trass, fordi Soltvedt hadde akseptert et bud?

Gir fortsatt veldig veldig lite mening å gå til Horsens, nesten i bunn av dansk superliga, 3000 mennesker på kampene. Veldig veldig rart valg.
Brannsupporter.

Dunkin

Min personlige hypotese rundt Sivert-saken er at han brukte det første budet fra Horsens til å forbedre kontrakten sin. Soltvedt og co trodde sikkert de hadde bedre kort på hånden enn de hadde og satt seg på bakbeina. De trodde nok at han aldri ville forlate Brann i gullkamp. Sivert tolket dette som at han ikke var verdsatt for den jobben han gjorde, og forholdet mellom Sivert og Brann forsuret seg kjapt. Noe som til slutt førte til en overgang ingen av partene ønsket i starten.

pidre

Quote from: Superjack on August 21, 2018, 08:47:40 AMRBK kan komme til å vinne resten av kampene.


Brann kan komme til å vinne resten av kampene.
Saludar a los monos!

Superjack

Quote from: pidre on August 21, 2018, 10:28:43 AM
Quote from: Superjack on August 21, 2018, 08:47:40 AMRBK kan komme til å vinne resten av kampene.


Brann kan komme til å vinne resten av kampene.

Ja, det kan de, poenget mitt var vel mest at jeg ikke tror 63 poeng er nok til gull i år.
Brannsupporter.

Gulløl

Quote from: Dunkin on August 21, 2018, 10:04:25 AMMin personlige hypotese rundt Sivert-saken er at han brukte det første budet fra Horsens til å forbedre kontrakten sin. Soltvedt og co trodde sikkert de hadde bedre kort på hånden enn de hadde og satt seg på bakbeina. De trodde nok at han aldri ville forlate Brann i gullkamp. Sivert tolket dette som at han ikke var verdsatt for den jobben han gjorde, og forholdet mellom Sivert og Brann forsuret seg kjapt. Noe som til slutt førte til en overgang ingen av partene ønsket i starten.
Tror du er ganske nær sannheten.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

ACHTUNG

Hverken Brann eller RBK bør være så kjepphøye, at FKH ignoreres. Brann kan gå på et bananskall i Oslo og det er ikke umulig at RBK kan kladde det til hjemme mot Godset.

Serez

RBK slet lenge mot Kristiansund. Har ikke troen på at de vinner resten av kampene. Men tror ikke vi har råd til å avgi så mange poeng, ellers blir det nok vinn eller forsvinn 28. Oktober.

Morkel

Quote from: ACHTUNG on August 21, 2018, 11:09:24 AMHverken Brann eller RBK bør være så kjepphøye, at FKH ignoreres. Brann kan gå på et bananskall i Oslo og det er ikke umulig at RBK kan kladde det til hjemme mot Godset.

Tenkte det samme selv. Det er kun 3 poeng ned til dem hvis vi taper mot Enga og de slår Stabæk. Men de har ganske mange vanskelige kamper igjen. RBK borte, Molde borte, Sarpsborg borte, Kristiansund borte. Men for all del de er et godt lag, begynner Brann å sløse med poengene har de nok "lette" kamper til å ta 20 poeng til.

PimpyPete

https://www.eurosport.no/fotball/eliteserien/2018/usikkert-om-pedersen-blir-klar-til-neste-kamp_sif_sto6895416/story.shtml

Når Godset trolig ikke kan stille med toppscoreren mot RBK er vel sjansene dårlig for at de kan stjele med seg poeng..
Kjør!

Pelle

Konkurranse = frykt for å tape !


Fatter ikke korfor dere bekymrer dere så mye ;-)
"Det er kjekkere å logre med halen en å gå rundt å bjeffe!"

- Pelle

Kagain

En ting som vil bli interessant på slutten av sesongen uavhengig om det er gull, sølv eller messing som blir Brann til dels er hvorvidt La Bamba har oppfylt forventningene man hadde til han da man kjøpte han for så mye penger. Kristiansund fikk jo tak i Kastraten for under 10% av det Bamba gikk for... Mon om ikke de har gjort en bedre deal enn Brann her. Tror nok at Kastraten kan overraske...

Håper selvfølgelig at Bamba glimter så jævlig til i Brann og viser seg verdt den summen han ble kjøpt for...

Pelle

Steffen Lie Skålevik eller Daouda Bamba? Det er valget Brann-trener Lars Arne Nilsen står overfor. Dette er Eurosports Eliteserie-ekspert Christian Gauseths analyse av spissene.

https://video.eurosport.no/fotball/eliteserien/2018/se-hele-analysen-av-skalevik-vs-bamba_vid1116672/video.shtml
"Det er kjekkere å logre med halen en å gå rundt å bjeffe!"

- Pelle

ACHTUNG

August 22, 2018, 09:14:19 AM #749 Last Edit: August 22, 2018, 09:19:49 AM by ACHTUNG
Ekspert og ekspert, mer synser.

Hva er det som plager Askar? Ligger Brann lavt? Og er Skålevik god på oppspill?

Go Up