• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Overganger sommeren 2018

Started by Lasaron, April 09, 2018, 09:49:45 AM

0 Members and 6 Guests are viewing this topic.

Go Down

Spelaren

Det budet skal være på jækla mange millioner for å rettferdiggjøre en klar svekkelse av laget foran haustsesongen.
Gå av.

ACHTUNG

Brann kan virkelig ikke selge nøkkelspilleren Heltne midtveis i en sesong der de kan ta gull, hva i h er det som skjer???!!!!!

Belfort

Dette er ganske sykt! Jeg tror det må være en erkjennelse fra klubben at både RBK og Molde vil man ikke ha muligheten til å matche utover sesongen uansett.

Når det gjelder Sivert selv, så skjønner jeg ikke hva han tenker på. Kan kun være kunstner skatten i Danmark som gjør dette. Gå fra gullkamp til et middels dansk lag?? Hadde det nå ihvertfall vært en klubb i Belgia eller Nederland.

ACHTUNG

Det kan rett og slett ikke være sant. Jeg kan virkelig ikke tenke meg at forholdet mellom far og sønn er en så stor belastning, både for dem og garderoben, at ikke man hadde tålt at SHN spilte ut sesongen. Og så Horsens???!!! Barmen går nok inn som erstatter, men holder nakken? Og prøver Brann seg på Strand nå?

Med Heltne eller Vito ute kan Brann glemme gullkanp.

krakra

Dette gir ingen mening. Heltne er den viktigste spilleren i vår defensive trygghet. Vi ser hva som skjer når midtbanen ikke klarer å ta den enorme defensive ansvaret de har. Da er vi i beste fall et middels defensivt lag. Istedenfor å styrke det offensive, så svekker vi nå det defensive betydelig. Og for hva? En middels dansk klubb? Hvorfor selger vi nøkkelspillere til slike klubber? Hvorfor er våre nøkkelspillere interessert i å gå til en slik klubb? Har de veldig mye penger vi ikke vet noe om? For at dette skal gi mening må de jo bla opp en betydelig millionsum og samtidig gi Heltne Nilsen et betydelig lønnshopp. Noe som virker sært. For selv om han er veldig viktig for oss så er han jo isolert sett ikke noen ekstremt god spiller. Det er ikke en spiller Molde eller RBK legger seg langflate etter, for å si det sånn

Spelaren

Har Soltvedt fått heteslag? Ser for øvrig ut som nok et mislykket sommervindu.
Gå av.

Superjack

Om Sivert går, uten at Brann har en virkelig erstatter på vei inn, så settes dette i mine øyne i samme bås som tidenes idiot klarte å gjøre med å la Helstad gå før CL kvallik.

Da skal jeg gå tilbake på mine tidligere vurderinger i denne tråden der jeg stoler på den sportslige ledelsen i Brann.

Når det er sagt, så er fortsatt Sivert noe begrenset som fotballspiller, men har vært vesentlig i sin posisjon i år foran forsvarsrekken.
Brannsupporter.

Finfin respons

Angående prøvespill. Dani Hattaka skulle vært på prøvespill, da hadde vi eliminert den overgangen.

I listen over prøvespill glemmer dere Daniel Braaten. Danket ut et talent til kråkens fortvilelse.

Så er Per!Ove!Ludviksen.PerOveLu dviksen fersk i speidingen og Sølvtvedt viser vel bare at han lærer av erfaring. Speideren må kalibreres.

Ps. Hva er i veien med den nigerianske ligaen? Videoene av lokosa såg så rar ut, er landet ribbet for kvalitet av speidende klubber?
Kanskje.

krakra

Heltne Nilsen er så sentral i Branns spill at det må en betydelig bedre spiller inn for at vi ikke skal svekkes. En spiller med fysikk og spilleforståelse til å være en murbrekker bak og med ballferdigheter til å være den ballsentralen Heltne Nilsen med varierende hell har vært. Det tar tid å gå inn i en sånn rolle, så en like god spiller vil trolig være en svekkelse i høst.

Og så skal vi jo styrkes så etter at en bedre spiller har kommen inn bør det være penger igjen så vi feks kan hente Løkberg og Grøgaard allerede i sommer.

Da har Soltvedt kommet ok ut av det, men det er en veldig krevende oppgave. For Brann er nok ikke så attraktive som enkelte tror.

Superjack

Quote from: Finfin respons on July 27, 2018, 10:14:15 AMAngående prøvespill. Dani Hattaka skulle vært på prøvespill, da hadde vi eliminert den overgangen.

I listen over prøvespill glemmer dere Daniel Braaten. Danket ut et talent til kråkens fortvilelse.

Så er Per!Ove!Ludviksen.PerOveLu dviksen fersk i speidingen og Sølvtvedt viser vel bare at han lærer av erfaring. Speideren må kalibreres.

Ps. Hva er i veien med den nigerianske ligaen? Videoene av lokosa såg så rar ut, er landet ribbet for kvalitet av speidende klubber?

Nigerianske talentene hentes vel til akademier som 16 åringer. Er vel støvsugd for alt av de store talentene lenge før de spiller i noe seniorfotball...
Brannsupporter.

Spelaren

Sivert har klare begrensninger, men har i år vært tilnærmet perfekt i den rollen han har i laget. Hele denne overgangen skriker av at enten ulmer det noen steder, eller så er budet så bra at det knapt er mulig å avslå.
Gå av.

Superjack

Quote from: krakra on July 27, 2018, 10:15:14 AMHeltne Nilsen er så sentral i Branns spill at det må en betydelig bedre spiller inn for at vi ikke skal svekkes. En spiller med fysikk og spilleforståelse til å være en murbrekker bak og med ballferdigheter til å være den ballsentralen Heltne Nilsen med varierende hell har vært. Det tar tid å gå inn i en sånn rolle, så en like god spiller vil trolig være en svekkelse i høst.

Og så skal vi jo styrkes så etter at en bedre spiller har kommen inn bør det være penger igjen så vi feks kan hente Løkberg og Grøgaard allerede i sommer.

Da har Soltvedt kommet ok ut av det, men det er en veldig krevende oppgave. For Brann er nok ikke så attraktive som enkelte tror.

Hvor attraktive Brann er får vi vel se i løpet av meste uken vil jeg tro. Noe ess i ermet bør det være her, om man spiller Sivert ut - kortet....
Brannsupporter.

Superjack

July 27, 2018, 10:17:56 AM #962 Last Edit: July 27, 2018, 10:19:50 AM by Superjack
Quote from: Spelaren on July 27, 2018, 10:16:09 AMSivert har klare begrensninger, men har i år vært tilnærmet perfekt i den rollen han har i laget. Hele denne overgangen skriker av at enten ulmer det noen steder, eller så er budet så bra at det knapt er mulig å avslå.

Eller så er det noen på vei inn som vi ikke vet om.
Kan Kristoffer Zachariassen være på vei inn, selv om han har vært avvisende i pressen? Lovnad om sentrale midtbaneplassen?
Brannsupporter.

Gepard

July 27, 2018, 10:20:26 AM #963 Last Edit: July 27, 2018, 10:22:44 AM by Gepard
Fatter faen ingenting av dette her ! Sivert er hjertet i dette laget, uten han kom Vito og Acosta til å fremstå langt svakere. Barmen er ikke på samme nivå lenger og kan knapt heade en ball. Hva F er det som foregår

Og så HORSENS !! For en inorm skandale

Hva har Horsens tilbudt brann ? 15 mill ? Alt under 10 er det jo bare å le seg i hjel av.

Belfort

Hva er det Sivert selv tenker på med denne overgangen?? Horsens????

krakra

Quote from: Superjack on July 27, 2018, 10:12:29 AMOm Sivert går, uten at Brann har en virkelig erstatter på vei inn, så settes dette i mine øyne i samme bås som tidenes idiot klarte å gjøre med å la Helstad gå før CL kvallik.

Da skal jeg gå tilbake på mine tidligere vurderinger i denne tråden der jeg stoler på den sportslige ledelsen i Brann.

Når det er sagt, så er fortsatt Sivert noe begrenset som fotballspiller, men har vært vesentlig i sin posisjon i år foran forsvarsrekken.

Heltne Nilsen er begrenset, men det er også Branns spillestil og Heltne Nilsen og LAN-stilen Passer som hånd i hanske. En stil som i stor grad avhenger av å vinne dueller og treffe med presset er veldig avhengig av en spiller med både fysiske egenskaper(der er det jo ikke så vanskelig å finne en erstatter) og en spilleforståelse som gjør at laget henger sammen. På sistnevnte er Heltne Nilsen undervurdert og det er ekstremt vanskelig for en ny spiller å bare gå rett inn i den rollen. Hadde han fått en preseason på seg så kunne det gått, men det er veldig vanskelig å unngå en svekkelse her. Da må vi nesten opp på landslagsklasse.
Å være stopper i Brann er en av de enkleste stopperjobbene i ligaen. Fordi midtbanen tar brodden av fleste angrep før de blir farlige. Vi har sett de gangene dette ikke har gått. Da har forsvaret slitt. Stopperne er gode, dog noe overvurderte, men vi har backer som ofte lar seg lure og en keeper som er skrekkelig i feltet og gjør de merkeligste feil. Det er avgjørende at vi har en midtbane som hindrer motstander fra å sette press på oss. Offensivt er vi gode når vi vinner ballen høyt. Når vi må sette i gang bakfra er vi rimelig ufarlige. Heltne Nilsen er også avgjørende for at vi lykkes med det høye pressen uten at det koster all verdens bakover. Det handler ikke bare om ferdigheter, men også om at han har vært her i tre år, spilt fast hele tiden og rendyrket rollen over tid. Han er jo langt bedre nå enn han var både i OBOS-ligaen og sølvsesongen og det handler neppe om at han har blitt en veldig mye bedre spiller.

Kagain

Quote from: ACHTUNG on July 27, 2018, 10:06:12 AMDet kan rett og slett ikke være sant. Jeg kan virkelig ikke tenke meg at forholdet mellom far og sønn er en så stor belastning, både for dem og garderoben, at ikke man hadde tålt at SHN spilte ut sesongen. Og så Horsens???!!! Barmen går nok inn som erstatter, men holder nakken? Og prøver Brann seg på Strand nå?


Det største spørsmålstegnet jeg sitter med er hvorfor selger SHN? Er budet så stort at de ikke kunne si nei? Tviler på at LAN bare gjør dette for å være grei med sønnen sin.

Av andre spørsmål jeg stiller meg kan jeg nevne:

- Hvor mye penger er det snakk om?

- Har Brann noen tanker om hvordan de skal kompensere for tapet av SHN? Han er jo på en måte en begrenset spiller, men det er jo nettopp det at man spiller rundt disse begrensningene som gjør at SHN i det hele tatt virker for klubben. Ja, han er ikke så kreativ, men da lar vi andre (Haugen) få ta seg av den kreative delen av spillet og så kan SHN på en måte avhjelpe Haugen med litt defensivt ryddearbeid.

- Hvem skal erstatte SHN? Barmen har jo tidligere gjort sine ting greit i den posisjonen. Kan hende at han ikke trenger å ta så mange hodedueller heller der. Så kan Orry ta indreløperjobben til Barmen, med hodedueller og det hele. Da Braaten kom til Brann ble det jo nevnt av en av hans tidligere trenere at han så for seg Braaten kunne gjøre en god jobb i en defensiv midtbanejobb. Tenker Brann at de skal dytte inn Løkberg for SHN eller blir de nå også nødt til å kjøpe en ny terrier til SHN-rollen? Hvor skal dette komme fra og hvem snakker vi?

Når det gjelder Strand så gir det jo rom for å hente inn han, men han er vel heller ikke helt SHN. Da må de legge om spillestilen sin på en eller annen måte. Når vi snakker om spillestil så er det jo en av forklaringene Junior Lokosa har fått på at han ikke er aktuell. I alle fall i følge agenten hans

"- Spilleren liker klubben, det har vært en interessant mulighet for ham. Han forstår også at klubben setter pris på ham, men at spillestilen hans ikke passer med systemet for øyeblikket, utdyper Abiodun til BT."


Jeg tror det må ha skjedd ett eller annet her som ikke blir nevnt. For i BA sin artikkel fra 27. juli står det kun

"Det er foreløpig uvisst om Lokosa blir med på søndagens treningskamp mot Haugesund.

Jobber med Kehinde
- Han virker som en fin type. Det blir til slutt en total hvor vi må vurdere mange ulike elementer, sier Branns sportssjef, Rune Soltvedt.
- Når tror du det blir en endelig avgjørelse?
- Det er vanskelig å si. Vi ønsker å forankre det bedre og se litt mer før vi gjør noe. "

Mens BT leverer en artikkel i papiravisen samme dag hvor de forklarer at han blir sendt hjem.

Til sist må jeg si at jeg syns det er merksnodig at Brann legger opp til flere prøvespill som de avslutter ganske tidlig. jeg sitter igjen med et inntrykk av at både Psyché og Lokosa var forespeilet lengre prøvespill enn det de fikk. Er det slik at Brann har noen andre og mer hemmelige spillere som er klare i de posisjonene? For jeg vil jo tro at et litt lengre prøvespill gir bedre mulighet for å se spillerne over flere dager, og at det på den måten er lettere å gjøre en nøytral og veloverveid beslutning om å gi eller ikke gi kontrakt.


SKBCPH

Hvis Sivert drar ned til landsbygda på Jylland for et par usle millioner så kan både han og klubben dra dit peppern gror. skandale!
- Vi har den treneren vi har.

fortune

Om Sivert nå selges tror jeg ikke klubben skal budsjettere med mange solgte enkeltbilletter utover høsten, hvorfor skal publikum ha troen på gull når sentrale spillere åpenbart ikke har troen og forlater skuten?
First is first, second is nothing

Spelaren

Skal være ambulanse på veg til Stadion nå, mistanke om heteslag.
Gå av.

Billy Elliott

Tenker dette bare kan være positivt, for om de selger SHN må det bety at en betraktelig bedre spiller er på vei inn.
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Falkman

At han heller vil spille kamper mot FCK og Brøndby en Kristiansund og Ranheim, er ikke så vanskelig å forstå. Men timingen er jo temmelig absurd.  Må bety at erstatteren i praksis er klar. Og han bør være jævlig god!

ACHTUNG

Dette legger ikke minst en demper på publikumsinteressen, hvem er det som gidder å gå mann av huse når Brann selger seg bort fra seriegull? Og til dem som mener at SHN er begrenset; Heltne har tatt enorme steg vs ifjor, han har blitt bedre med ball, virker å ha fått bedre teknikk og er MYE tryggere i pasningsspillet. Han slår også flere lekre, presise langpasninger. Den klart beste av de tre på midtbanen, en anfører, innpisker, vår Mike Jensen.

Gulløl

July 27, 2018, 10:54:11 AM #973 Last Edit: July 27, 2018, 10:59:00 AM by Gulløl
Tror nok at planen er at Barmen skal overta Hetle Nilsen rollen. Selv om denne rollen også krever hodedueller er de nok færre og ikke så påpasset av en til to spillere og så mange "dytt i ryggen dueller" som tidligere har slått opp skaden flere ganger. Den lange skadehistorikken som Barmen har med nakken må han nok bli omskolert i en annen rolle, så et Hetle Nilsen salg vil kunne åpne opp for det. Med Barmen i den rollen får laget en mer ballsikker spiller som sjelden slår feilpasninger. Men som duellspiller og ryddegutt ligger nok Barmen et stykke bak Hetle Nilsen foreløpig. Men Barmen vil nok utvikle seg i rollen etterhvert akkurat som Hetle Nilsen har gjort. Uansett er det veldig kjedelig og dårlige nyheter at Hetle Nilsen forsvinner midt i sesongen, burde skjedd etter sesongen. Kan muligens forsvares om det er snakk om 5 millioner eller mer og det er en god plan hvilke spiller(ere) pengene skal reinvesteres i. Stoler fortsatt 100 % på at Soltvedt styrker stallen totalt sett i sommer. Skjer ikke det vil han møte en bølge med kritikk.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Finfin respons

Det lukter svidd gummi, men shn tar vel en for laget, Brann er jo en butikk og disse pengene var nøkkelen til å få kabalen til å gå opp.

Jeg er ikke så lei meg, nå kan Brann utvikle stilen sin.
Magen sier Haugen på dm med enorme pasninger fra dypt i banen.
Kanskje.

Falkman

Quote from: ACHTUNG on July 27, 2018, 10:53:28 AMDette legger ikke minst en demper på publikumsinteressen, hvem er det som gidder å gå mann av huse når Brann selger seg bort fra seriegull? Og til dem som mener at SHN er begrenset; Heltne har tatt enorme steg vs ifjor, han har blitt bedre med ball, virker å ha fått bedre teknikk og er MYE tryggere i pasningsspillet. Han slår også flere lekre, presise langpasninger. Den klart beste av de tre på midtbanen, en anfører, innpisker, vår Mike Jensen.

Han er bedre enn PL-materialet Barmen, altså?

Spelaren

At han heller vil spille kamper mot Hobro og SønderjyskE enn Rosenborg og Molde er merkelig.
Gå av.

Superjack

Quote from: krakra on July 27, 2018, 10:23:29 AM
Quote from: Superjack on July 27, 2018, 10:12:29 AMOm Sivert går, uten at Brann har en virkelig erstatter på vei inn, så settes dette i mine øyne i samme bås som tidenes idiot klarte å gjøre med å la Helstad gå før CL kvallik.

Da skal jeg gå tilbake på mine tidligere vurderinger i denne tråden der jeg stoler på den sportslige ledelsen i Brann.

Når det er sagt, så er fortsatt Sivert noe begrenset som fotballspiller, men har vært vesentlig i sin posisjon i år foran forsvarsrekken.

...[det er ekstremt vanskelig for en ny spiller å bare gå rett inn i den rollen. Hadde han fått en preseason på seg så kunne det gått]... [Det handler ikke bare om ferdigheter, men også om at han har vært her i tre år, spilt fast hele tiden og rendyrket rollen over tid.]


Her jeg også stusser, LAN er ekstremt opptatt av relasjoner, relasjoner og relasjoner. Vito har vel dratt frem SHN også som en vesentlig årsak til så få innslupne mål i år også.

En erstatter skal ikke bare inn, han skal få relasjonene som hos laget i år nesten har vært på autopilot.

Så hva dette er for noe vet jeg ikke helt:

1. Sivert har bedt om å få gå, mer lyst å prøve seg utenlands, og eller har mistet troen på gull med Brann i år.
2. Erstatter er klar, og Sivert må / har sagt seg villig til å gå.
3. Sivert går uten noe mer grunn enn at Brann får penger, ingen solide inn.

Ved alternativ 3 så blir jeg sur og setter Soltvedt i samme klovnebås som RBH.
Brannsupporter.

pidre

Sønnen betyr vel like mye for oss nå som MA gjorde, så det synes som en klar svekkelse av våre muligheter for gull i år.

Samtidig har klubben en presset økonomi, og en intensjon om å tjene penger på spillersalg. Fine ord, men da er faktisk slike salg realiteten.

Et salg kan også forklares med at ingen spillere er uerstattelige i LAN sitt system - og slik bør det jo også være.

At sønnen velger å gå kan være både økonomisk og sportslig motivert. Med et lite sportslig knepp opp og høyere lønn + sign on fee kan den økonomiske gevinsten være > 1-2 millioner. Forstår at SHN ikke gir avkall på dette i bytte mot 15 Brannkamper.
Saludar a los monos!

Superjack

Quote from: Finfin respons on July 27, 2018, 10:54:32 AMDet lukter svidd gummi, men shn tar vel en for laget, Brann er jo en butikk og disse pengene var nøkkelen til å få kabalen til å gå opp.

Denne jeg håper er grunnen. At spilleren Soltvedt har ønske om få inn har satt satt som krav at det er reell mulighet for fast spilletid. Med Haugen - SHN - Barmen i klubben og friske ville det være særdeles vanskelig. Med SHN ut må kabalen legges på nytt.

Brannsupporter.

pidre

July 27, 2018, 11:04:26 AM #980 Last Edit: July 27, 2018, 11:15:11 AM by pidre
Feil
Saludar a los monos!

pidre

July 27, 2018, 11:04:48 AM #981 Last Edit: July 27, 2018, 11:15:27 AM by pidre
Feil
Saludar a los monos!

pidre

July 27, 2018, 11:05:12 AM #982 Last Edit: July 27, 2018, 11:15:47 AM by pidre
Feil
Saludar a los monos!

pidre

Quote from: Spelaren on July 27, 2018, 10:41:07 AMSkal være ambulanse på veg til Stadion nå, mistanke om heteslag.
Dagens !
Saludar a los monos!

pidre

Er forholdet far/sønn en belastning?
Saludar a los monos!

pidre

Saludar a los monos!

pidre

Saludar a los monos!

Spelaren

SISTE: Ambulansen har nå tatt en omvei om pidre i stedet  8)  .
Gå av.

sydnes76

Sitter på fergeleiet i Kiel og oppdaterer meg på Brann. I hvertfall vittig med strålende kommentarer! Haha takk Spelaren!

Belfort

Quote from: Spelaren on July 27, 2018, 11:16:00 AMSISTE: Ambulansen har nå tatt en omvei om pidre i stedet  8)  .

Håper han plukker opp Sivert også..

Billy Elliott

Jeg klarer ikke å skjønne annet enn at en eller to solide forsterkninger nå vil bli klare for Brann innen kort tid. Vi har ikke så dårlig økonomi at vi må selge unna nøkkelspillere for noen skarve millioner.

Jeg blir ofte beskyldt for å være for negativ her inne, men dette tror jeg faktisk kan borge for en kvalitetsheving, spesielt offensivt. Satser på at ny midtbanemann og spiss er klar innen kort tid. Jeg nekter å tro at Soltvedt hadde solgt SHN, trenerens favorittspiller, uten å ha noen solide ess i ermet.
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Crispo 2

Quote from: Billy Elliott on July 27, 2018, 11:25:29 AMJeg klarer ikke å skjønne annet enn at en eller to solide forsterkninger nå vil bli klare for Brann innen kort tid. Vi har ikke så dårlig økonomi at vi må selge unna nøkkelspillere for noen skarve millioner.

Jeg blir ofte beskyldt for å være for negativ her inne, men dette tror jeg faktisk kan borge for en kvalitetsheving, spesielt offensivt. Satser på at ny midtbanemann og spiss er klar innen kort tid. Jeg nekter å tro at Soltvedt hadde solgt SHN, trenerens favorittspiller, uten å ha noen solide ess i ermet.

I Brann går all ting an!

Men lever i håpet, men de gjør det ikkje lett for oss supportere å unngå hjerteproblemer.
Per Pettersen 1960-1964

Spelaren

Her er koket som venter Nilsen når knappe 3000 tilskuere kommer på kamp. Scoringsmusikk og greier også! K O N T I N E N T A L T . . .
Gå av.

SKBCPH

Det er jo en kjip erkjennelse at AC Horsens kan tilby bedre lønnsbetingelser enn Brann, til tross for dansk kunstnerskatt og en smule bedre økonomi i dansk fotball...
- Vi har den treneren vi har.

EspenF

Ser at Patrick Berg (sønn av Ørjan) er på jakt etter ny klubb. Kunne det vært en kar å bygge laget rundt?

hjortland

Da satser vi på at Stefan Johansen har fått beskjed om null spilletid i Fulham framover og ønsker å komme hjem til fedrelandet ^^

SKBCPH

Quote from: EspenF on July 27, 2018, 11:40:37 AMSer at Patrick Berg (sønn av Ørjan) er på jakt etter ny klubb. Kunne det vært en kar å bygge laget rundt?

Bygget laget rundt han på FM18, var klart vellykket. ;-)
- Vi har den treneren vi har.

Jose Arrogantio

Spilleren Nilsen kan erstattes, men typen Nilsen ser jeg ikke oss erstatte. Og han vil vi savne enda mer.

Gulløl

De er ganske overrasket over denne sannsynlige overgangen i Danmark også.

Klipp fra Horsens Folkeblad:
Sivert Heltne Nilsen var den sidste spiller, man havde forventet forlade Brann Bergen, fordi hans far Lars Arne Nilsen er klubbens cheftræner, og det er ifølge en dansk scout en stor overraskelse, at AC Horsens kan komme i nærheden af en spiller af den kvalitet.
Hvis han ville forlade norsk fodbold og Brann Bergen, ville det være mere nærliggende, at han skiftede til en rig topklub som FC København med internationale kampe, ikke mindst fordi FCK har en norsk træner, siger en kilde til Folkebladet.

https://hsfo.dk/achorsens/Norsk-medie-Topspiller-fra-Bergen-er-paa-vej-til-AC-Horsens/artikel/179478
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Belfort

Quote from: Gulløl on July 27, 2018, 12:01:54 PMDe er ganske overrasket over denne sannsynlige overgangen i Danmark også.

Klipp fra Horsens Folkeblad:
Sivert Heltne Nilsen var den sidste spiller, man havde forventet forlade Brann Bergen, fordi hans far Lars Arne Nilsen er klubbens cheftræner, og det er ifølge en dansk scout en stor overraskelse, at AC Horsens kan komme i nærheden af en spiller af den kvalitet.
Hvis han ville forlade norsk fodbold og Brann Bergen, ville det være mere nærliggende, at han skiftede til en rig topklub som FC København med internationale kampe, ikke mindst fordi FCK har en norsk træner, siger en kilde til Folkebladet.

https://hsfo.dk/achorsens/Norsk-medie-Topspiller-fra-Bergen-er-paa-vej-til-AC-Horsens/artikel/179478


Ja, det rimer ikke dette. Han går til fra gullkamp til en middelmådighet i Danmark. Kan det være slitasje med faren eller Soltvedt?

Go Up