• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

15.04 kl 20:00 Sarpsborg 08 - Brann

Started by ACHTUNG, April 09, 2018, 17:41:47 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Spelaren

Så mye dumt me gjør no. Frispark i farlig posisjon, flørter med hands og roter bort enkle baller.
Gå av.

Serez

Synes vi har hevet oss litt siste 5-10 min. Nå mangler det bare med uttelling.

Serez

April 15, 2018, 20:37:05 PM #52 Last Edit: April 15, 2018, 20:38:59 PM by Serez
Der ja. Og bryter 1 straffe/sesong forbannelsen i samme slengen

Spelaren

Det kom seg, ja. Og straffen var forsåvidt grei, holding er et evig problem en aldri vet når det blåses for uansett vei. Men det er over ti minutter igjen og S08 har tatt oss på overtiden før.
Gå av.

Spelaren

Gå av.

Spelaren

April 15, 2018, 20:44:52 PM #55 Last Edit: April 15, 2018, 20:46:38 PM by Spelaren
Quote from: Spelaren on April 15, 2018, 20:43:58 PMSer da vitterlig ut som en filming. Fint det ble bom...

Æsj, går litt i surr med knappene her. Straffen så veldig billig ut, Koomson pirker i ballen mens S08-spilleren faller som en sekk.
Kjeldsrud har for øvrig vært enorm.
Gå av.

Kjell249

For en deilig seier! Alt inaktiv er vi best og har flest sjanser. Stort sett alle spillerne har hjertet utenpå drakten.
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

Gulløl

For en sinnsyk seier ! Heftig og herlig !
Alle mann på kamp. Serieledelse etter Stabæk kampen på lørdag.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

krakra

Lite tillitsvekkende igjen av Radlinger i dag. Greit at han er god med ball, men han mangler jo fullstendig plasseringsevne og har en ganske rar keeperteknikk der han ikke tørr å holde ballen. Han må få mer tid, men det han har vist så langt holder jo ikke.

Jose Arrogantio

Quote from: krakra on April 15, 2018, 21:01:53 PMLite tillitsvekkende igjen av Radlinger i dag. Greit at han er god med ball, men han mangler jo fullstendig plasseringsevne og har en ganske rar keeperteknikk der han ikke tørr å holde ballen. Han må få mer tid, men det han har vist så langt holder jo ikke.

Per i dag er jeg glad han er bare på lån.

Billy Elliott

April 15, 2018, 21:28:43 PM #60 Last Edit: April 15, 2018, 21:35:33 PM by Billy Elliott
Egentlig en fortjent seier, men på grunn av dommerens nokså sinnsyke avgjørelse om å tildele hjemmelaget en kompensasjonsstraffe er det til slutt flaks som gjør at vi står igjen med 3 poeng.

Beste sesongstart siden 2007, kan vi klare over 9000 hjemme mot Stabæk neste lørdag?
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Belfort

Quote from: Billy Elliott on April 15, 2018, 21:28:43 PMBeste sesongstart siden 2007, kan vi klare over 9000 hjemme mot Stabæk neste søndag?

Med bra vær kan vi klare opp mot 9000

Lasaron

Aiaiai! Spennende kamp! Og så så deilig! Her er det mentalitet, vinnervilje, offervilje. Må føye til at Johansen har en stigende kurve. Imponerende innhopp i kveld.
Tren på langskudd

Huff

Så kampen på en elendig stream og fikk ikke med meg de første 20, men gu kor herlig! Etter orgasmeavslutningen på KBK-kampen og dette her kan de som ikke snakker om spenning ta seg en bolle.

Kjelsrud virker i mindre og mindre grad ubrukelig, Sivert har tatt steg, Komsoon tilfører en ny dimensjon og vi klarer og komme tilbake med Haugen ute med skade. Denne finnen vi hentet fra Sogndal, som ut fra besrkvelsene i media virket som en traust og sinnsykt kjedelig back er og en festlig bekjentskap. At vi er ''heldige'' pga straffemissen til 08 lar jeg ligge, for det er jo ikke i nærheten av straffe, for all del, Sarpingene kunne fått straffe på handsen til Acosta, men slikt skjer jo i hver kamp, og situasjonen med Komsoon er i alle fall langt unna strafe.

Keeper virker fullstendig sinnsyk. Han feiberegner ballbanen på et 08 innlegg i første omgang med ca 50 meter, og målet er noe av det merkeligste jeg har sett på en stund. Samtig er han og kanongod til tider.

Disse østerrikerne altså. Forrige var en piss elendig religiøs fanatiker som var meget når han forlot oss for en angivelig bedre liga, og så har vi der FuBballgott, med sin personlige mentor og allslags finurligheter.


Hallais

Jeg husker en av Leciejewskis første kamper, borte mot Vålerenga i 2011. Brann vant 2-0, men Leciejewski spilte på stor risiko og liknet på en full sjømann bakerst. At det ikke ble baklengs i den kampen er utrolig. Han hevet seg etter den kampen, og vi får håpe det samme skjer med Radlinger. Men det begynner å bli litt bekymringsverdig.

Corran

En fantastisk bra kamp alt i alt. Dominerte i første og hentet seg godt inn igjen etter en litt trøblete start på 2 omgangen.
Radlinger må få litt tid før en dømmer ham men ikke patent i dag. Må jo ha vært noe som lurte ham på langskuddet for han gikk jo helt feil. Som Reken sa så hadde Lindegaard samme problemene i starten han og men når han lærte seg norsk fotball så ble han meget god. Så vi får håpe.
At S08 bommet på straffen var ikke flaks for Brann Det var karma for den straffen skulle de aldri hatt.

Men fantastisk deilig seier og en fantastisk jobbing på hele laget. Og Kjeldsrup Johannsen virker mer og mer som et bra kjøp. Får han snart starte så er det ikke pga politikk men at han har bevist at han fortjener det
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Billy Elliott

Quote from: Corran on April 15, 2018, 22:39:48 PMAt S08 bommet på straffen var ikke flaks for Brann Det var karma for den straffen skulle de aldri hatt.

Men fantastisk deilig seier og en fantastisk jobbing på hele laget. Og Kjeldsrup Johannsen virker mer og mer som et bra kjøp. Får han snart starte så er det ikke pga politikk men at han har bevist at han fortjener det

Det var jo på en måte litt flaks, all den tid straffer som oftest er noe som resulterer i mål, men at den var helt feil idømt er selvfølgelig helt riktig.

Jeg tror ikke noen har påstått at HKJ kommer til å få spilletid på grunn av «politikk» (hva nå enn det skulle bety?), men også jeg håper han får spille litt mer fremover. Gjerne også fra start. Skal han gjøre mine spådommer til skamme må han få minuttene på banen til å gjøre en forskjell. Starter nok uansett på onsdag.
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Nixon

Deilig deilig deilig opplevelse! Jeg er spesielt imponert over at Brann kommer tilbake i andre omgang etter å ha blitt kjørt de første 20 minuttene. Det tror jeg ikke at vi hadde klart å gjøre i fjor. For det var først og fremst Brann sin fortjeneste og ikke at Sarpsborg mistet momentet. Det viser at laget har tatt viktige steg siden i fjor.

Men hva er det med at vi er bedre på bortebane enn på hjemmebane? Jeg føler at vi er mer på hugget borte.

Når det gjelder Samuel så helt enig at dette var litt foruroligende. Fjerde kamp bør liksom ikke være dårligere enn de tre første. Men selvsagt litt tidlig å felle noen dom.
Rød makt på Hansa

Superjack

Quote from: Billy Elliott on April 15, 2018, 20:09:03 PMDette er tabbenes sesong.

Det veies opp av at vi i denne sesongen kanskje får straffer i ny og ne?
Brannsupporter.

Lasaron

Quote from: Nixon on April 15, 2018, 23:09:21 PMMen hva er det med at vi er bedre på bortebane enn på hjemmebane? Jeg føler at vi er mer på hugget borte.


Jeg tror det har mest med underlaget å gjøre. På Stadion har banen foreløpig vært for dårlig til å spille slik Brann har tenkt og trent på.
Tren på langskudd

Corran

Quote from: Lasaron on April 16, 2018, 05:51:46 AM
Quote from: Nixon on April 15, 2018, 23:09:21 PMMen hva er det med at vi er bedre på bortebane enn på hjemmebane? Jeg føler at vi er mer på hugget borte.


Jeg tror det har mest med underlaget å gjøre. På Stadion har banen foreløpig vært for dårlig til å spille slik Brann har tenkt og trent på.
Det og at det ene laget de møtte hjemme gjorde alt de kunne for å ødelegge kampen. Ikke lett å spille fotball da, men noe en må beherske om en skal hevde seg
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Lasaron

SHN ga et interessant innblikk i den psykologiske kampen som vi tilskuere sjelden får med oss. Han brølte ut "Karma, karma!" rett før straffen til Sarpsborg skulle tas, og sendte Johansen bort til Schwartz rett forut for å trekke ut tiden.
Tren på langskudd

Corran

Tror han brølte "karma, karma" etter han bommet men sendte Johansen bort til Schwartz for å psyke ham litt.

Sitat:
"Psyket ut før straffemissen?
 Men Sarpsborgs Ronnie Schwartz misset, fem minutter etter at Vito Wormgoor hadde satt Branns straffe.

- Jeg bare brølte. "Karma, karma". Jeg tror jeg bare brølte det ut i luften, jeg måtte jo være forsiktig, gliser Heltne Nilsen, som allerede hadde et gult kort på samvittigheten etter en tøff takling som fikk Sarpsborg-benken til å koke.

Derfor sendte han også innbytter Henrik Kjelsrud Johansen bort til Schwartz før han steppet opp: Han skulle psykes ut!

- Jeg sa til Henrik at han måtte bruke opp litt tid med ham. Jeg tror det gikk kjapt likevel, beskriver Heltne Nilsen den effektive praten Brann-spissen Kjelsrud Johansen tok med straffeksekutøren."
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Go Up