• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Messages - Stian

51
Sorry for den. Postet med feil bruker.
52
Kamper / Sv: Kamptråd Godset - Brann
May 31, 2009, 10:51:13 AM
Nattbussen ble avlyst da det kun var 1 person påmeldt. Håper forøvrig du også er klar for kamp, ikke bare en lang dag på puben....
53
Og der var det slutt på usakeligheter fra BEGGE parter! Hold dere til tema!
54
Bataljonen.no / Sv: Forslag/Problemer/Rettelser:
May 27, 2009, 08:31:08 AM
Jepp.
55
Da fortsetter vi den videre diskusjonen om supporterkultur i en annen tråd.
56
Tifo, sanger o.l.... / Sv: Tromme likevel?
May 01, 2009, 12:42:49 PM
Jeg er ganske så sikker på at jeg snakker for hele styret når jeg sier at tromme er helt utelukket! Jeg hadde i allefall trukket meg på dagen.
57
Jævlig deilig med mål på overtid, og Riseth kan reise til H....... Husekleppen e konge utpå der. Redd for at han forsvinner snart. Er forøvrig helt jævlig å se Brann på tv... Anbefales ikke..
58
Bataljonen.no / Sv: Omplasseringen på Hansa
April 28, 2009, 15:18:27 PM
Quote from: slettebakken on April 27, 2009, 22:16:31 PM
men støtter forslaget om unummererte plasser som pÃ¥ gamle storestÃ¥. samme prinsippet som klanen kjører pÃ¥ vestbredden pÃ¥ ullevÃ¥l og som vi kjører pÃ¥ borte kamper.  ::)


Kommer nok ikke til å skje.
59
Bataljonen.no / Sv: Omplasseringen på Hansa
April 27, 2009, 14:38:26 PM
Quote from: Ferguson on April 27, 2009, 13:27:53 PM
Men fortsatt er jeg uenig at de som var fornøyde patourkortinnehavere mÃ¥tte flyttes! Hva var argumentene for Ã¥ gjøre det slik? Var det bare for at det at alle skulle fÃ¥ en sjanse til? Det syns jeg er tynt. Jeg er ikke misfornøyd fordi vi ble splittet. Jeg er misfornøyd med at alle mÃ¥tte flytte og det at jeg ble flyttet til en dÃ¥rligere plass. Det har tatt vekk noe av gleden med Ã¥ gÃ¥ pÃ¥ Stadion. Det feltet jeg nÃ¥ stÃ¥r pÃ¥ er helt dødt og lite stemningsfullt. Noe av grunnen til at jeg liker Ã¥ gÃ¥ pÃ¥ Stadion er Ã¥ være gal huleboer i 2*45.  Synge og skrike pÃ¥ dommeren, samtidig Ã¥ se laget jeg elsker! Føler Bataljonen ødelegger dette for meg og derfor melder jeg meg ut fra neste sesong!

Jeg mener også fortsatt at den nye plasseringen er skyld i den dårlige stemningen!
(PS: Det jeg legger i dårligere plass er både utsikt og stemning/mentalitet rundt meg på feltet!)


Som jeg har svart tidligere gjorde vi det på denne måten fordi vi ikke ønsket at 180 stk skulle flyttes fra øverste rad og ned til rad 4-5. Da hadde også stort sett alle de som sto sammen med noen på disse plassene blitt splittet. Vi valgte da å ta en full omorganisering der vi gjorde vårt aller beste, og brukte mangfoldige arbeidstimer, for at alle skulle få en sjangse til å ikke bli splittet og samtdig bli flyttet minst mulig. I de aller fleste tilfellene klarte vi dette, men i en så stor kabal vil det dessverre noen som ikke blir fornøyde.

Bataljonen kan ikke kontrollere at alle de som kjøper partoutkort med oss bidrar like mye til tribunelivet, men som sagt, så ønsker vi å gjøre noe med mentaliteten som råder på deler av tribunen, og her kan alle som ønsker bedre tribuneliv bidra. Det kan være med å komme med forslag til hva som bør gjøres, komme med forslag til nye sanger eller rett og slett gi grei beskjed til de som ikke bidrar at her er det bare å henge seg på sangene. Nedre Hansa er en supportertribune, og på en supportertribune tar man del i tribunelivet.
60
Bataljonen.no / Sv: Omplasseringen på Hansa
April 20, 2009, 22:50:58 PM
Quote from: Ferguson on April 15, 2009, 14:20:09 PM
Quote from: Stian on April 14, 2009, 10:25:08 AM
Dersom vi hadde gjort det slik du sier, mÃ¥tte vi plassert ca 160 stykker som hadde plass pÃ¥ rad 13b der det var ledig, før det ble sendt ut fornyelse. I praksis vil det si enkeltplasser her og der fra rad 5 og nedover, kanskje utenom noen plasser høyere opp pÃ¥ felt A. Kom ikke Ã¥ fortell meg at vi ikke hadde splittet mange ved Ã¥ gjøre det pÃ¥ denne mÃ¥ten? Dersom folk hadde gjort slik som vi ba om, og sendt inn info om hvem de sto med, sÃ¥ hadde de nesten helt sikkert ikke blitt splittet heller.  Flere sier de ikke har mottatt noe brev om dette og andre at de ikke skjønte at de mÃ¥tte sende inn siden det ikke var deres plasser som skulle fjernes.
1. Dersom man ikke mottok noe brev er det fordi Brann ikke har riktig adresse, og det har man selv ansvar for.
2. Det sto klart og tydelig i infoen at alle måtte sende inn info, og det skjønte de aller fleste. Vi satt til slutt med en liste på ca 1200 navn.


Joda sikkert mange som hadde blitt sure men hvorfor må jeg bli skadelidene av den grunn? Hvorfor måtte alle flytte? Hvorfor ikke si at alle som er misfornøyd med plassen sinn, kan søke om ny plass så kan de som faktisk er fornøyd med plassen sinn stå der de er fornøyd. Var det den eneste begrunnelsen for å rokere om alt? Takk for et dårligere produkt og dårligere stemning på Stadion!

Kom ikke her å fortell meg at brevet var godt formulert. Vi som stod sammen(3 stk) hadde 3 forskjellige oppfatninger av brevet!! Flere andre som jeg har snakket med trodde dette bare berørte de som skulle flyttes pga av ingangen og de som var misfornøyd med den plassen de hadde før!

Quote from: Stian on April 14, 2009, 10:25:08 AM
andre at de ikke skjønte at de måtte sende inn siden det ikke var deres plasser som skulle fjernes.


Her sier du jo at brevet ikke var så godt formulert!


Det det i bunn og grunn munner ut i er at man aldri kan gjøre alle fornøyd. Vi gjorde dette med tanke på flertallets beste, og dersom det gikk utover deg beklager vi dette, men det er dessverre ingenting vi kan gjøre med. Brevet som ble sendt ut ble skrevet av Brann, og siden 1200 personer sendte inn mail regner jeg med at det var ganske lett å skjønne hva man skulle gjøre.

Til en annen gang kan du la være å legge ord i munnen på andre. Bataljonen tar ikke selvkritikk på dette, da vi mener at vi har gjort vårt aller beste for å gjøre flertallet av våre partoutkortinnehavere fornøyde.
61
Bataljonen.no / Sv: Omplasseringen på Hansa
April 17, 2009, 22:50:25 PM
For å svare deg enkelt og ærlig: Nei!
62
Bataljonen.no / Sv: Omplasseringen på Hansa
April 15, 2009, 12:47:27 PM
For å være helt ærlig: Veldig liten.
63
Brann / Sv: Billettsalgstall
April 15, 2009, 10:53:59 AM
Brann har byttet billettsystem forran årets sesong.
64
Bataljonen.no / Sv: Omplasseringen på Hansa
April 15, 2009, 10:44:49 AM
Det vi har fått beskjed om fra Brann er at inngangen skal lages i sommer. Når det gjelder ledige plasser på felt B og C, så er nok det bare et resultat av at endel ikke valgte å fornye partoutkortet fra i fjor, og at folk flytter seg litt rundt på tribunen for å stå med andre, eller står tettere. Dersom noen ønsker å bytte plass til neste år får vi evt. ta en runde på det etter sesongslutt.
65
Videre disusjon angående omplasseringen på Hansa foregår her: https://www.bataljonen.no/forum/index.php/topic,9598.0.html
66
Bataljonen.no / Sv: Omplasseringen på Hansa
April 14, 2009, 10:25:08 AM
Lagde en tråd om omplasseringen slik at vi ikke sporer av i den andre tråden.

Dersom vi hadde gjort det slik du sier, mÃ¥tte vi plassert ca 160 stykker som hadde plass pÃ¥ rad 13b der det var ledig, før det ble sendt ut fornyelse. I praksis vil det si enkeltplasser her og der fra rad 5 og nedover, kanskje utenom noen plasser høyere opp pÃ¥ felt A. Kom ikke Ã¥ fortell meg at vi ikke hadde splittet mange ved Ã¥ gjøre det pÃ¥ denne mÃ¥ten? Dersom folk hadde gjort slik som vi ba om, og sendt inn info om hvem de sto med, sÃ¥ hadde de nesten helt sikkert ikke blitt splittet heller.  Flere sier de ikke har mottatt noe brev om dette og andre at de ikke skjønte at de mÃ¥tte sende inn siden det ikke var deres plasser som skulle fjernes.
1. Dersom man ikke mottok noe brev er det fordi Brann ikke har riktig adresse, og det har man selv ansvar for.
2. Det sto klart og tydelig i infoen at alle måtte sende inn info, og det skjønte de aller fleste. Vi satt til slutt med en liste på ca 1200 navn.
67
Bataljonen.no / Omplasseringen på Hansa
April 14, 2009, 09:26:19 AM
Quote from: Ferguson on April 14, 2009, 06:58:08 AM
Quote from: Stian on April 14, 2009, 00:31:50 AM
Hva mener dere Bataljonen kan gjøre for å bedre stemningen på stadion? Slik som det har vært hittil i år er det altfor mange som ikke bidrar på tribunene, og det ønsker vi selvfølgelig å gjøre noe med! Spytt ut!


Den nye plasseringen Bataljonen har gjort er en skandale fo stemningen. Ikke at det var kjempe godt før, men nå er det blitt verre. Det er fordi enkelte som synger endel har blitt flyttet helt ut på siden på A feltet og på den andre siden. Disse er erstattet med fjortiser!

Dere har skyld i problemet selv så slutt å sutre!!


Har du enda ikke fått med deg hvorfor dette måtte gjøres? Tror du vi tok på oss tilsammen ca 100 frivillige arbeidstimer bare på gøy? Brann har fjernet hele rad 13 b. Dette utgjør ca 160 plasser. I tillegg skal det bygges en ny inngang midt på tribunen i sommer, slik at Brann ikke kan selge partoutkort på plassene som blir berørt der. Til sammen er det snakk om ca 200 plasser. Hadde det vært opp til Brann hadde alle mistet plassene sine, og det hadde vært førstemann til mølla for å skaffe seg den gamle plassen, evt. en ny.

Dette synes vi var en altfor dårlig løsning for våre medlemmer, derfor sendte vi ut brev der vi ba ALLE sende inn info om hvem de sto sammen med og hvor de sto slik at vi skulle unngå å splitte kompisgjenger osv. Vi har gjort vårt aller beste for å få kabalen til å gå opp slik at flest mulig skulle få beholde plassene sine, eller i allefall ikke bli flyttet alt for mye.

Det var også en god del som lot være å fornye partoutkortet, flere med gode plasser. Disse gikk da til de på ventelisten. Jeg ser virkelig ikke at dette er Bataljonen sin feil.
68
Jeg håper du ikke seriøst tror at vi overhodet tenker på å innføre noe CAPO, fugle-kultur osv. Problemet slik jeg ser det, er at det er altfor mange som står på nedre Hansa som ikke bidrar til annet enn å fylle opp setene. Utgangspunktet for disse personene er at de er Brannsupportere og de kan faktisk synge. Utfordringen ligger da i å få disse til å faktisk gjøre det på kamp.

Brann stadion er Brann stadion, og Brannsupportere er Brannsupportere. Vi har vår egen kultur, og den skal vi bevare, men at ting kan bli bedre synes for meg soleklart!
69
Hva mener dere Bataljonen kan gjøre for å bedre stemningen på stadion? Slik som det har vært hittil i år er det altfor mange som ikke bidrar på tribunene, og det ønsker vi selvfølgelig å gjøre noe med! Spytt ut!
70
Og der var diskusjonen en nordlending fattigere...
71
Og så holder vi oss til tema....
72
Er ganske sikker på at disse må bestilles hos TIL eller Isberget minst 3-4 dager før kamp.
73
Brann / Sv: Billettsalgstall
April 01, 2009, 14:14:57 PM
Brann har endelig skjønt det!! http://www.brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=7494&gad=CNPbmKYFEgjfPn-1VP1DPhjxj6D8AyDrgLc1

Nå er det bare å få dette ut i media!
74
Brann / Sv: Brannsupportere på bortebane
March 19, 2009, 07:19:22 AM
Quote from: 1908 on March 18, 2009, 23:43:23 PM
Når supportere har misstillit til noen i styret så har de et stykke å gå...


Hvis det er misstillit til oss i styret, så burde vel dette ha kommet frem på årsmøtet? Nytter ikke å gjemme seg bak et anonymt nick på forumet hvis du vil gjøre noe med hvem som sitter i styret! Husk at det er medlemene som velger styret.
75
Brann / Sv: Møte med Bruun, Nilsen og Skarsfjord
March 11, 2009, 12:35:57 PM
Det skal gå fint.
76
Brann / Sv: Møte med Bruun, Nilsen og Skarsfjord
March 11, 2009, 12:28:43 PM
Siden endel av medlemskortene ikke er sendt ut enda, holder det med medleskort for 2008.
77
Brann / Sv: Møte med Bruun, Nilsen og Skarsfjord
March 10, 2009, 23:09:03 PM
Eneste restriksjon er at man må være medlem.
79
Kamper / Sv: Før Kampen: Brann - Stabæk 22.03
March 10, 2009, 06:45:16 AM
Vi har ikke fått et endelig tall fra Brann enda, men jeg vil tippe i overkant av 200.
80
Kamper / Kamptråd: Brann - Stabæk 22.03
March 09, 2009, 23:11:40 PM
Nå kan du bestille billetter til denne kampen på www.bataljonen.no
81
Vil bare informere om at det er den ytterst generøse reiselederen, Thomas, som tar på seg alle ekstrakostnader utover den bussen Bataljonen har satt opp! Takk Thomas!
82
Brann / Sv: Forberedelser til sesongen 2009
March 07, 2009, 09:35:45 AM
Hva i alle dager har dette med forberedelser til sesongen 2009 å gjøre? Back to subjekt!
84
Kamper / Sv: Turtråd: Sandefjord 16.mars
March 03, 2009, 12:07:14 PM
Kommer info om dette snart.
85
Brann / Sv: �konomitråd
February 23, 2009, 20:03:51 PM
Før jeg trakker i salaten her. Er det noe som tilsier at det ikke skal være lov? Skal sakslisten være hemmelig for alle andre enn medlemene?
86
Brann / Sv: �konomitråd
February 23, 2009, 19:29:45 PM
Quote from: Nixon on February 23, 2009, 16:34:46 PM
Quote from: dudo on February 23, 2009, 16:19:06 PMFortsatt intet nytt om saksliste til årsmøtet?


Sakslisten til årsmøtet blir ikke sendt ut etter det jeg har forstått, men må hentes oppe på Stadion. For som det står i lovene til Brann: Fullstendig sakliste og andre nødvendige saksdokumenter med forslag må være tilgjengelig for medlemmene senest en uke før årsmøtet. Det står altså ingenting om at den skal bli sendt ut, og slik har det visst vært i mange år.


Dersom noen får tak i dette sagnomsuste dokumentet, scanner det og sender det til meg på mail, så skal jeg få lagt det ut på bataljonen.no
88
Brann / Sv: Partoutkort 09
February 14, 2009, 15:06:26 PM
Vi håper på å få unnagjort plasseringen av de som står på Bataljonen sin venteliste i løpet av et par uker. Vi venter fremdeles på endel info fra Brann før vi kan begynne.
89
Bataljonen.no / Sv: Kjære admin
January 13, 2009, 12:00:19 PM
Trykk på F5 så er julen over.
90
Brann / Sv: Partoutkort 09
January 06, 2009, 19:31:45 PM
Sånn som det ser ut nå vil ikke dette skje før i februar.
91
Brann / Sv: Partoukort 09
December 17, 2008, 16:56:20 PM
Stemmer. Rad 13b er nok vekke, men de som forsvinner på grunn av inngangen selges som løssalg frem til sommeren etter det jeg har hørt.

Til erik24: Se på årstallene.
92
Brann / Sv: Partoukort 09
December 17, 2008, 16:41:13 PM
Vi vil holde av noen billetter til løssalg, ja.
93
Brann / Sv: Partoukort 09
December 17, 2008, 13:46:58 PM
Brann har per dags dato godt over 2000 på sin venteliste. Bataljonen har ca 230 på sin. Så lenge ikke så altfor mange ikke velger å fornye partoutkortene sine vil det ikke bli solgt partoutkort på Bataljonen sine felter utenom til de på ventelisten.
94
Brann / Sv: Overganger 2008
December 15, 2008, 21:21:35 PM
Samme fyr mener forøvrig at en 2.-3. divisjons spiller er verdt 5 mill, mens en tippeligaspiller automatisk er verdt 20 mill! ;D
95
Bataljonen.no / Sv: Kjære admin
December 10, 2008, 01:01:38 AM
Vi har fått julebanner ;D Tror det skal være en julesløyfre over logoen ;)
96
Bataljonen.no / Sv: Medlemskap Bataljonen 2009
December 04, 2008, 12:21:58 PM
For å sitere det som står på giroen: Minner om at medlemskap er inkludert i partoutkortet på Bataljonsfeltene på nedre frydenbø.

NÃ¥r du betaler for partoutkort med Bataljonen betaler du samtidig for medlemskap da dette er lagt inn i prisen.
97
Brann / Sv: Billettsalgstall
December 03, 2008, 18:29:18 PM
Som sagt vil tilbud om fornyelse bli sendt ut litt seinere til med plass på nedre Hansa på grunn av jobben med omplasseringen. Kan forøvrig si allerede nå at det nye billettsstemet virker mye bedre og enklere å bruke enn det forrige. Systemet har også muligheter for et såkalt "lojalitetsprogram". Dette vil Brann vurdere å ta i bruk om et år eller to.
98
Brann / Sv: Homohets
December 01, 2008, 17:32:29 PM
Dersom noen kan fortelle meg hva denne diskusjonen har med Brann å gjøre så skal jeg la være å stenge tråden.
99
Brann / Sv: Billettsalgstall
November 30, 2008, 15:40:00 PM
Da arbeidet med å omplassere folk på Hansa tar endel lenger tid enn vi hadde regnet med vil brev med tilbud om fornye partoutkort for de som har plass på nedre Hansa bli sendt ut seinere enn for de med plass på andre steder på stadion.
100
Brann / Sv: Billettsalgstall
November 29, 2008, 17:22:15 PM
Quote from: abe78 on November 29, 2008, 13:45:22 PM
Quote from: Stian on November 28, 2008, 21:40:13 PM
Brev skal bli sendt ut neste uke, kan hende litt seinere på Bataljonsfeltene på grunn av omplasseringen. Betalingsfristen skal være rundt 15. des. Mulighens noen dager seinere.


Jeg er veldig spent på hva som skjer med vår gruppe som ikke stod på Bataljonfeltet, men likvel nedre Hansa. Vi må vel bli flyttet et sted, men jeg er usikker på hvor vi får plass.


Regner med dere har sendt mail med hvem dere er og hvilke plasser dere har hatt?