• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Overganger vinteren 2017/18

Started by Lasaron, August 17, 2017, 20:46:15 PM

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

Go Down

Billy Elliott

Quote from: Pelle on February 26, 2018, 10:55:49 AM
Quote from: Billy Elliott on February 26, 2018, 10:44:09 AMKlipp BA:
Innen torsdag tvinges Brann til å velge den av klubbens utlendinger som ikke får være med på Branns 17 første seriekamper.


Man kan gjøre endringer frem til overgangsvinduet stenger så klart, noe annet ville vært absurd, men innen torsdag må det likevel gjøres et valg. At spilleren som velges bort i den første troppen som sendes inn også er den som velges bort i den endelige troppen er det vel nokså lav odds på. Med mindre det kommer skader som endrer situasjonen radikalt.
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Pelle

Quote from: Billy Elliott on February 26, 2018, 11:07:25 AM
Quote from: Pelle on February 26, 2018, 10:55:49 AM
Quote from: Billy Elliott on February 26, 2018, 10:44:09 AMKlipp BA:
Innen torsdag tvinges Brann til å velge den av klubbens utlendinger som ikke får være med på Branns 17 første seriekamper.


Man kan gjøre endringer frem til overgangsvinduet stenger så klart, noe annet ville vært absurd, men innen torsdag må det likevel gjøres et valg. At spilleren som velges bort i den første troppen som sendes inn også er den som velges bort i den endelige troppen er det vel nokså lav odds på. Med mindre det kommer skader som endrer situasjonen radikalt.

Så da bekreftet du i det siste sitatet at det ikke var riktig.

Det eneste som er sikkert er at ingenting er sikkert "her i livet".
"Det er kjekkere å logre med halen en å gå rundt å bjeffe!"

- Pelle

Gulløl

Skade som kan ta en tid å lege på en av de 10 kan "løse problemet". Altså hvordan skadesituasjonen er blant utlendingene rett før 04 april. For eksempel at Vega har en skade som tar 8 uker å bli frisk av, da kan han bli valgt bort selv om det er noen uker i forkant av 19 juli han kan være frisk. Troppen som blir meldt inn innen torsdag tror jeg blir uten Marengo siden han har vært den som har hatt minst tillit i det siste. Alternativt at Rólantsson finner seg en ny klubb innen torsdag, men det er vel ikke så stor sannsynlighet for siden det har vært jobbet med over lengre tid uten resultater. Uansett om en ser litt kortsiktig på det og de første 17 kampene (før en kan gjøre endringer igjen) tror jeg absolutt Rólantsson vil gjøre en best jobb for laget og klubben.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Corran

Mulig det er Vega som ikke kommer med i første omgang. Så tar de en ny vurdering på skaden hans opp mot 4 april. Er prognosene da at han knapt rekke å være spilleklar fram til neste overgangsvindu er det fort Vega som ikke er med fram til da.
Om Gilli finner seg ny klubb før 4 april så er det han som ryker til.
Marengsen er siste alternativet slik jeg ser det, men om de ikke har tenkt å forlenge med Gilli eller Vega er langtidsskadet så er en av de førstevalgene til ikke å være på listen
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Belfort

ER helt utrolig at Brann har satt seg selv i denne situasjonen. At man nå risikerer å gå til seriestart med en ren spiss, fordi man ikke kan hente en utenlandsk spiss, pga for mange utlendinger allerede, er så jævlig uprofesjonelt. Dette står til stryk Soltvedt!

tintin

Uenig i stryk karakteren. Dette må jo være det beste vinduet på år og dag. At spesielt komsoon muligheten kom må man jo ta med åpne armer. Det er lov å fristille spillere, men hvorfor gjøre det før man må? Blir nok ikkje veldig kostbart og slippe gilli, sjøl om eg personlig håper marengo ryker først

krakra

Det burde jo være mulig å bytte enten Gilli eller Marengo bort mot Stokke pluss noen kroner hvis han blir for dyr som rent kjøp. Skålevik er god, og kan godt være vårt førstevalg, men det er alt for tynt å ikke ha konkurranse på spissplassen og vi mangler den råe duellstyrken på topp som jeg tror vi får behov for i år også. Karadas er en joker, og bør ikke ha noen viktigere rolle enn det. Braaten er et alternativ, men ingen vet hvor mange kamper han vil være tilgjengelig.

Corran

Skjønner ikke dette fokuset på Stokke? Ser ikke helt at han er den spissen Brann trenger.
Men de har jo ikke malt seg inn i et hjørne eller noe.
Om de finner en utenlandsk spiss så er det ikke verre enn at Gilli har utgående kontrakt så han kommer ikke med på listen og er Vega langtidsskadet igjen så sett ham og ut av listen.
Vi har såpass dekning på kant at vi kan ofre Marengsen og om vi får napp på en god spiss.
Så det er jo ikke sånn at en har låst seg helt, men sjansen for å tjene penger på dem er jo litt mindre om de er ute av listen over tilgjengelige spillere. Men det er en helt grei kalkulert risiko de har tatt.
Så ingen stryk karakter fra meg for at de er litt kyniske.
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Norlings Hund 2

Strykkarakter er milevis unna fasiten. Vi har styrket oss dette vinduet, uansett hva som skjer videre.

Billy Elliott

February 26, 2018, 14:06:49 PM #759 Last Edit: February 26, 2018, 14:18:55 PM by Billy Elliott
Stabæk aksepterte bud på Ohi på mellom 20 og 25 millioner kroner, men spissen takket nei til overgangen, selv om han ble tilbudt en årslønn på 10 millioner.
https://www.vg.no/sport/fotball/i/0EowMo/stabaek-sjef-irritert-paa-ohi-etter-kina-nei
 
Selv for Mohn kan den bli vanskelig å matche...
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Corran

BA lurte meg i 3 sekunder i dag med overskriften "Vil ha tidligere landslagsspiller i Brann"
Viste seg å være en kvinnelig eks spiller til styret i Brann
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

osoerli

Tippar Jonsson heng i ein tynn tråd.  Det er større behov for offensive innhopp for å gjera endringar i kampbildet undervegs i kampar, enn defensive.  Gilli kan spela både kant og back.  Denne Ordagic er vel kanskje ikkje heilt bankers i troppen.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

nero

Bra vindu på mange måter, men det er jo tynt med bare Skålevik som spiss. Azar er vel ikke noe reelt alternativ over tid hvis Skålevik skulle bli skadd. Man har jo heller ikke prøvd ut så mange alternativer i treningskampene, såvidt jeg har fått med meg. Barmen kan sikkert fungere som alternativ i ny og ne, men det virker unektelig litt tynt der fremme.
Lions led by donkeys.

Kagain

Quote from: krakra on February 25, 2018, 17:31:33 PMEr dette en syklubb? Hvilken interesse har dette i en overgangstråd på et Brannforum?

Dette er nok jeg som er skylden i, min venn. Men tanken var at Brann kanskje kunne gi en sjanse til noen som har bæsjet seg ut tidligere. De vil kanskje være desperate for å få spille og ha egenskaper som Brann kan trenge på banen. Så får de arbeide med å rehabilitere spillerne på det private planet ved siden av.

Corran

Quote from: osoerli on February 26, 2018, 17:23:31 PMTippar Jonsson heng i ein tynn tråd.  Det er større behov for offensive innhopp for å gjera endringar i kampbildet undervegs i kampar, enn defensive.  Gilli kan spela både kant og back.  Denne Ordagic er vel kanskje ikkje heilt bankers i troppen.

Er jo bare få dager siden de sa det var uaktuelt å låne ut Jonsson og om det stemmer er det vel ikke han som ikke kommer med i troppen.
https://www.ba.no/sport/sk-brann/fotball/desperat-etter-spilletid-uaktuelt-a-leie-ham-ut/s/5-8-748709
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Gulløl

Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

bernu

Quote from: Gulløl on February 26, 2018, 23:03:53 PMSISTE !!
Vålerengen-spiss Henrik Kjelsrud Johansen (24) er på vei til Brann.
https://www.ba.no/sk-brann/sport/fotball/denne-spissen-er-pa-vei-til-brann/s/5-8-750851

Dette er vel ikke akkurat kjøpet som løfter oss opp i medaljestriden.....
Henrik hvem?
HANSA - Z

Gulløl

February 26, 2018, 23:14:39 PM #767 Last Edit: February 26, 2018, 23:17:05 PM by Gulløl
Kan være en spiss som dekker det akutte behovet og at Brann utsetter å hente toppspissen til sommeren antyder artikelen. Men er han er Jakob Orlov type kan det vel kanskje bli en del spilletid på han i vår kanskje ?

Klipp 1:
Kjelsrud Johansen har havnet bakover i rekkene i Vålerengen etter at klubben tidligere i vinter hentet den liberiske angrepsspilleren Sam Johnson. Nettavisen har tidligere omtalt at Kjelsrud Johansen er en av fire spillere som Vålerengen ønsker å kvitte seg med. Kristiansund, Aalesund og Fredrikstad har også vist interesse for kraftspissen. I Brann ser de på Kjelsrud Johansen som en erstatter for Jakob Orlov. Han er en sterk og robust spiss som alltid jobber knallhardt. Og han er norsk. Med ti utlendinger i Brann-troppen, er Branns utlendingskvote overfylt, noe som har tvunget dem til å se etter norske alternativer.

Klipp 2:
Kjøpet av Gjøvik-karen kan gjøre at Brann avventer ytterligere spisskjøp til sommerens overgangsvindu. Innen den tid kan også utlendingssituasjonen i klubben ha endret seg, og det utenlandske spissmarkedet kan igjen være aktuelt.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

krakra

Råsterkt og hardtarbeidende spiss som scorer lite. Ikke overtakende type.

Det kan jo være at Brann omsider ser at de har en potensielt veldig god spiss i Skålevik som de ønsker å satse på, og at Kjelsrud er tiltenkt rollen som backup og murbrekker når det trengs.

bernu

Jobber knallhardt og scorer lite mål.
Høres ut som en perfekt LAN-spiss.....
HANSA - Z

Nixon

Spillere som er til overs i andre norske klubber gir meg ikke akkurat høy puls og problemer med å sovne i kveld. Blir det denne løsningen blir mye av ansvaret lagt på skuldrene til Skålevik. Jeg har vært skeptisk til han lenge, har blitt litt mer optimistisk gjennom vinteren, men jeg er langt fra sikker at han klarer å levere varene når alvoret begynner.
Rød makt på Hansa

dex1974

Leser han puttet 11 ganger på 19 kamper da han var lånt ut til Fredrikstad i OBOS i 2015?
Mulig han trenger rette klubben og spillestil for å lykkes?

Samme året var Brann divisjonskollega i OBOS og var vel Barmen som ble toppscorer? 8-9 mål var det ikke?

Har noen kolleger og kompiser som er VIF fans og de samt flesteparten av Klanen digger fyren selvom han scorer lite.
De elsker hans oppofrende stil og at han blør for drakten.

Blir han Brann-spiller så bør han i første rekke kun være backup for Skålevik med det første.

Er ikke gamle karen heller med sine 24 år så kan fortsatt forbedre seg.
Ekte lidelse fra 1982 frem til no!

bernu

Problemet til Skålevik er vel at han historisk sett virker å være god i OBOS, men faller igjennom i EL.
Regner med at det fortsetter.
Blir fryktelig overasket hvis han scoret over 10 mål.
Og at vi faktisk vurderer å hente 2.-3.valget til VIF. Skremmende.
Trist at vi ikke makter å hente en kvalitetsspiss og tør å utfordre medaljekampen.
HANSA - Z

krakra

February 26, 2018, 23:59:32 PM #773 Last Edit: February 27, 2018, 00:06:42 AM by krakra
Problemet til Skålevik er at han knapt har fått sjansen i Eliteserien og at Brann har verdsatt andre ferdigheter enn målteft på spissplass. Man kan gjerne diskutere om det han leverte i 2016 var helt godt nok, men falt han virkelig igjennom da han ble vår toppscorer med seks mål på et antall minutter som tilsvarer ganske nøyaktig 1/3 av sesongen?

Uforståelig at han kan si at det da vil være veldig overraskende hvis han scorer ti mål på en hel sesong som fast spiss på et langt mer offensivt Brann-lag

Nixon

Quote from: bernu on February 26, 2018, 23:52:57 PMOg at vi faktisk vurderer å hente 2.-3.valget til VIF. Skremmende.

Noe som sannsynligvis er en direkte konsekvens av antall utlendinger i stallen. Valgmulighetene er nok veldig små her. Brann har store nok problemer nå med å kvitte seg med én spiller om de ikke skulle prøve med to.
Rød makt på Hansa

ACHTUNG

Kjelsrud er en spiller jeg har sansen for, sterk som en okse, god på hodet og ok langs bakken.

Seriegull

Er ikke fra meg av glede, men går det an å være litt optimistisk? Kan jo hende HKJ får en ny vår i brann dersom dette Brann-laget vil produsere like mange sjanser som jeg ser for meg. Nok av eksempler på spillere som ikke slår til i VIF, men blomstrer andre steder. HKJ har trossalt scoret en del mål tidligere

Belfort

Dette er bare trist. At en klubb som Brann skal ende opp med fjerde valget til ViF er smått tragisk

Corran

Nå er vel ikke Brann sin erfaring med å kjøpe 2-3 valg fra vif så veldig dårlig ;-)
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Spelaren

Flagget ikkje akkurat helt til topps, men vrakgods frå den siden har fungert før.
Gå av.

Billy Elliott

February 27, 2018, 08:40:47 AM #780 Last Edit: February 27, 2018, 08:56:37 AM by Billy Elliott
Quote from: Gulløl on February 26, 2018, 23:03:53 PMSISTE !!
Vålerengen-spiss Henrik Kjelsrud Johansen (24) er på vei til Brann.
https://www.ba.no/sk-brann/sport/fotball/denne-spissen-er-pa-vei-til-brann/s/5-8-750851

Dette må være kødd!?

Kjelsrud Johansen er så dårlig at han ikke bare bør være bak Skålevik i spisskøen, men også Karadas og Barmen.

Så en del Engen-kamper i fjor, og den beste måten å beskrive HKJ er vel kløne. En murstein med touch omtrent like følsom. Mål scorer han heller ikke. Og dette skal vi betale penger for? Hent heller Dang, eller Herrem, eller hvem som helst egentlig. Dette blir penger rett ut vinduet, og en kontraktspost som blir umulig å kvitte seg med når det uunngåelige skjer; at Soltvedt og alle andre innser at han ikke er god nok.

Vi klarte nettopp kunststykket å kvitte oss med Børven, kun for å snu oss rundt og kjøpe et nytt, enda dyrere (?) problem? Dette er tull Soltvedt, og det bør du klare å skjønne selv før denne katastrofesignering fullbyrdes. Det er ingen skam å snu, Rune!
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Nixon

Man trenger ikke å ha et følsomt touch for å jage ball og være god på defensiv dødball.
Så det blir nok en overgang her...
Rød makt på Hansa

Billy Elliott

February 27, 2018, 09:00:38 AM #782 Last Edit: February 27, 2018, 09:16:36 AM by Billy Elliott
Quote from: Nixon on February 27, 2018, 08:54:04 AMMan trenger ikke å ha et følsomt touch for å jage ball og være god på defensiv dødball.
Så det blir nok en overgang her...

Ja, det aller verste med dette er jo at han kommer til å spille også. Det var det for Skålevik, liksom. Nå har vi kjøpt oss en murblokk, så da kan vi like gjerne putte den som spiss. LAN vil nok finne et taktisk argument for å spille med murblokken både hjemme og borte.

Om folk tror vi henter et andrevalg, tenk igjen!
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Billy Elliott

Det er for øvrig godt over en måned igjen av overgangsvinduet. Var ikke beskjeden fra Soltvedt at man ikke skulle hoppe på det første og beste, men heller ha is i magen og se etter et klart førstevalg?

Er HKJ det klare førstevalget? Hvis så, skremmende. Meget skremmende.
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Atlet Orvanger

Kjelsrud Johansen - 69 kamper i Eliteserien - 3 mål
Ruben Kristiansen - 69 kamper for Brann - 3 mål


Corran

Tror dette valget har litt med skaden til Azar å gjøre også
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Billy Elliott

February 27, 2018, 10:05:47 AM #786 Last Edit: February 27, 2018, 10:07:35 AM by Billy Elliott
Jeg ser forresten at FFK-fansen på Twitter er fryktelig skuffet over at HKJ går til Brann. De hadde stor tro på å få han til Fredrikstad. Til info spiller FFK i 2. divisjon. Det sier vel egentlig alt.
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

ACHTUNG

LAN og Soltvedt driter uansett i hva vi mener, og i noen tilfeller er det kun bra. Mye negativitet da Tineste ble hentet, for eksempel. Min tommel går opo for Kjelsrud.

krakra

Man burde vel tatt Gillis tilbud om å terminere kontrakten selv om noen sikkert mener det hadde vært for «snilt». Da hadde vi imidlertid fortsatt ikke hatt rom for en utenlandsk spiss. Jeg er glad vi hentet Koomson, som er bedre enn det ville vært realistisk å håpe på for en spiss. Radlinger virker også som en smart signering.

Så er spørsmålet om vi kunne droppet Ordagic, men den gang var vi i en litt annen situasjon der Haugens situasjon var uavklart. Dessuten har jeg troen på at han vil løfte det offensive spillet vårt.

I etterpåklokskapens lys, i positivt fortegn, virker også Teniste som en solid forsterking.

Pamer m.fl. kritiserer Brann for å ha malt seg opp i et hjørne. Det hadde vært interessant å se hvilke prioriteringer de mener Brann burde gjort istedenfor.

Billy Elliott

Quote from: krakra on February 27, 2018, 10:22:31 AMPamer m.fl. kritiserer Brann for å ha malt seg opp i et hjørne. Det hadde vært interessant å se hvilke prioriteringer de mener Brann burde gjort istedenfor.

Pamer skriver i BT i dag at han mener den største feilprioriteringen som ble gjort var panikkjøpet av Marengo.

Kan leses her, av abonnementer:
https://www.bt.no/100Sport/fotball/Dette-er-Brann-spilleren-som-ma-vekk-251066b.html

Pamer påstår også at Marengo har "svært god lønn".
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

krakra

Da går man et stykke tilbake i etterpåklokskapen. Men i utgangspunktet bør utlendinger vært kvalitetsspillere eller potensielle kvalitetsspillere. Jeg har ikke den store troen på Marengo i noen av kategoriene. Men tar han steg på produksjonsbiten tar jeg jo feil der. Så i utgangspunktet sitter en igjen med at man ikke burde hentet Marengo i sommer og latt Gilli gå da man hadde sjansen. Det kan Brann kritiseres for, men da må man som sagt bruke litt etterpåklokskap.

ostraume

Merkelig mye negativitet til HKJ. Dette er da en ok Orlov-erstatter? Jeg vil tro Skålevik fortsatt er førstevalget på topp, og det hadde vært moro å se om han kan slå gjennom for fullt. Sånn sett bedre med en murstein og ekstremferdigheter enn en ny spiss som er litt god på det meste (Børven). Alle skjønner vel at det er nyttig med et oppspillspunkt på topp? Selv Arsene Wenger, som neppe kan anklages for å være særlig kynisk, liker å ha noen å kunne spille opp på i luftrommet.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Billy Elliott

Quote from: ostraume on February 27, 2018, 10:44:45 AMMerkelig mye negativitet til HKJ. Dette er da en ok Orlov-erstatter? Jeg vil tro Skålevik fortsatt er førstevalget på topp, og det hadde vært moro å se om han kan slå gjennom for fullt. Sånn sett bedre med en murstein og ekstremferdigheter enn en ny spiss som er litt god på det meste (Børven). Alle skjønner vel at det er nyttig med et oppspillspunkt på topp? Selv Arsene Wenger, som neppe kan anklages for å være særlig kynisk, liker å ha noen å kunne spille opp på i luftrommet.

Dette er uten tvil en Orlov-erstatter, ja. Og Orlov var LANs ubestridte favorittspiss når han var skadefri. Det tror jeg dessverre HKJ kommer til å bli også. Det er noe av grunnen til at jeg er såpass negativ.

Orlov var kjent som en hardtarbeidende spiss som scorte litt, men ikke nok. En løsning som funket greit, men som kunne forbedres. Nå kjøper vi altså en mer eller mindre lik spiller, bare med enda dårligere målsnitt.

Orlov:
19 mål på 76 kamper i Eliteserien

Kjeldsrud Johansen:
6 mål på 81 kamper i Eliteserien

Det er klart folk blir skuffet.
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

krakra

February 27, 2018, 10:52:54 AM #793 Last Edit: February 27, 2018, 10:56:14 AM by krakra
Det var Børven som var førstevalget i fjor. Så danket Orlov ham ut med storspill, mål og målgivende. Når Orlov igjen dalte så klarte ikke Børven løfte seg. I 2016 var dansken førstevalg. Han floppet. Orlov har egentlig aldri vært noe førstevalg inn mot sesongen for LAN, men han har spilt seg inn på laget(eller førstevalget har spilt seg ut).

Jeg er ganske sikker på at Skålevik starter som førstevalg i år. Hvis Kjelsrud storspiller og danner han ut er det greit det.

Corran

Må si meg enig med Krakra her. Grunnen til Orlov har vært førstevalg er at de andre har spilt seg ut av laget. Orlov har de jo prøvd å selge siden sesongen etter han kom
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Billy Elliott

February 27, 2018, 11:10:11 AM #795 Last Edit: February 27, 2018, 11:31:23 AM by Billy Elliott
Quote from: krakra on February 27, 2018, 10:52:54 AMDet var Børven som var førstevalget i fjor. Så danket Orlov ham ut med storspill, mål og målgivende. Når Orlov igjen dalte så klarte ikke Børven løfte seg. I 2016 var dansken førstevalg. Han floppet. Orlov har egentlig aldri vært noe førstevalg inn mot sesongen for LAN, men han har spilt seg inn på laget(eller førstevalget har spilt seg ut).

Jeg er ganske sikker på at Skålevik starter som førstevalg i år. Hvis Kjelsrud storspiller og danner han ut er det greit det.
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

krakra

Børven startet 5 av de første åtte kampene. Da var ikke Orlov førstevalg.

Jeg har ingen problemer med å tro at HJK starter de "ekle bortekampene", men det er et stykke derifra til at han blir førstevalg. Jeg tror Skålevik vil starte flertallet av kampene, og at han også starter en god del bortekamper. HJK starter nok i hovedsak de kampene der kampplanen er å være kynisk og krige. Noe vi får håpe blir et klart mindretall i år, med de offensive forsterkningene våre.

Nixon

Quote from: krakra on February 27, 2018, 10:52:54 AMJeg er ganske sikker på at Skålevik starter som førstevalg i år. Hvis Kjelsrud storspiller og danner han ut er det greit det.

Jeg tror også at Skålevik blir et førstevalg i starten. Men frykten er at ingen kommer til å storspille slik at det blir som pest eller kolera hvem som starter kampene...
Rød makt på Hansa


SKBCPH

Jeg tenker at det er bedre enn ingenting, og at det muligens er det beste man kan få tak i nå. En erstatter bak Skålevik i tillegg til Karadas trengtes uansett, så hvorfor ikke en som har godt med Eliteserien-erfaring.
- Vi har den treneren vi har.

Go Up