• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Billettsalgstall

Started by krøvel vellevold, April 17, 2006, 16:54:06 PM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

Gulløl

November 05, 2021, 12:43:18 PM #15650 Last Edit: November 05, 2021, 13:12:29 PM by Gulløl
Etter sjøslaget i oktober 1973 da Brann og nordirske Glentorian spilte 1-1 i Europacupen innså Brann at det kunne være kjempesmart med plastduk. Viking kampen var bare blåbær i forhold, dette året var banen en kompakt myr uten noen form for drenering. Banemannskapet entret banen med støvler i knehøyde i pausen og prøvde å tømme en av de største dammene med lensepumpe noe som var helt fånyttes. God underholdning å lese om kampen i BT sine arkiver fra 25.10.1973, blant annet om den finske dommeren, knekt leggben og den inngående beskrivelsen av vær og baneforhold. Dommeren Hirviniemi uttalte etter kampen til BT at det i grunnen ikke var i hans tanker å avlyse kampen. Ble også spekulert av BT  sin journalist om dommeren ikke vågde å blåse av kampen i første omgang da Brann ledet 1-0.

Høsten 1979 var alt på skinner med plastduk. Ivar Hoff var jævlig stolt over plastduken.

Jeg blir bare simpelthen Idiot, gal . . . (Arne Garborg: Trætte Mænd 8 ) 

Lissabon

Den 30 august 1970 pumpet, lenset man vekk vanndammer fra banen, ut over sidelinjen gjennom slanger. 51 år siden altså.

Det unevnelige var brukt ihvertfall i fra 1978 og framover.

Hvordan det går an å jobbe dårligere med banen nå i 2021 enn da er en gåte.

Regnet i morgen kommer ca kl 14 og øker på. Gir seg tidlig søndag, grytidlig. Handlingsrommet er altså fra kl 12-13 til ca kl 16:30 lørdag

Henki

Quote from: Lissabon on November 05, 2021, 13:04:01 PMDen 30 august 1970 pumpet, lenset man vekk vanndammer fra banen, ut over sidelinjen gjennom slanger. 51 år siden altså.

Jobber man dårligere med banen i dag enn på 1970-tallet?
Ballen skal fremover!

Gulløl

November 05, 2021, 13:43:13 PM #15653 Last Edit: November 05, 2021, 13:45:58 PM by Gulløl
Hvor ble det egentlig av bataljonen av stolte tråkkemenn/banemannskap som inntok banedekket på Stadion i pausene med rive og gummistøvler ? Kunne ofte være opptil 50 menn som stormet banen med rive og det var ikke en ujevnhet som ikke ble tråkket ut på 15 minutter. Var en underholdningsfaktor på tribunen om fallskjermhopperne skulle bomme på Toro koppen og istedenfor treffe en av mennene med rive. Så vidt jeg husker var samme gjengen behjelpelig med plastduken også. Dette er menn som skulle hatt kongens fortjenestemedalje, i hvert fall en eller annen form for utmerkelse fra republikken. De må i hvert fall ikke glemmes, ordføreren bør nevne de i en av sine neste taler ; )

Superjack

Quote from: Henki on November 05, 2021, 13:20:12 PM
Quote from: Lissabon on November 05, 2021, 13:04:01 PMDen 30 august 1970 pumpet, lenset man vekk vanndammer fra banen, ut over sidelinjen gjennom slanger. 51 år siden altså.

Det tror jeg.
Brannsupporter.

Henki

Quote from: Superjack on November 05, 2021, 14:21:14 PM
Quote from: Henki on November 05, 2021, 13:20:12 PM

Det tror jeg.

Umiddelbart høres det rart ut. Det er f.eks. svært sjelden vi ser at man må pumpe og lense vekk vann fra banen, slik man angivelig måtte 30.august 1970. Vi ser heller ikke spesielt ofte bilder som det som det gjengis fra Brann-Glentoran i 1973. Ei heller at det i pausen er vanlig med en gjeng karer med spader og høygafler for å bedrive nødhjelp til banen. Ikke er det nødvendig med plastdekke til vanlig heller.

Alt dette må da vel være indikasjoner på at det jobbes bedre med banedekket i dag enn det ble gjort på 1970-tallet?
Ballen skal fremover!

Lissabon

Eller at underlaget er bedre, men derfor gidder man ikke så mye som før...

Henki

Quote from: Lissabon on November 05, 2021, 14:53:46 PMEller at underlaget er bedre, men derfor gidder man ikke så mye som før...

Og hvorfor er underlaget bedre?
Ballen skal fremover!

Lissabon

Antar underlaget er bedre enn i 73 pga mer drenering under, samt varmekabler som settes på før vårkampene, kan hende jeg tar feil.

Henki

Quote from: Lissabon on November 05, 2021, 15:52:37 PMAntar underlaget er bedre enn i 73 pga mer drenering under, samt varmekabler som settes på før vårkampene, kan hende jeg tar feil.

Man har altså jobbet bedre med underlaget.
Ballen skal fremover!

Superjack

Quote from: Henki on November 05, 2021, 16:12:04 PM
Quote from: Lissabon on November 05, 2021, 15:52:37 PMAntar underlaget er bedre enn i 73 pga mer drenering under, samt varmekabler som settes på før vårkampene, kan hende jeg tar feil.

Underlaget har jo blitt helt anderledes. Gammel jord/myr med gress på har blitt løfter og blitt en moderne bane med gress på en sand/jordblanding.

Oppfatter at det kanskje snakkes om to ting.
Man har selvfølgelig lagt ned mye arbeid i en god matte, samtidig som det tidligere ble lagt mer arbeid i at banen skulle være bra, fra dag til dag. Som f.eks de nevnte folkene som stelte banen også i pauser osv.
Veldig mulig dagens baner er mer lettstelte, men hvem sier at ikke en plastmatte kunne gjort en nytte i dag også. For dager med ekstremnedbør?

Brannsupporter.

Henki

Quote from: Superjack on November 05, 2021, 17:08:23 PM
Quote from: Henki on November 05, 2021, 16:12:04 PM

Underlaget har jo blitt helt anderledes. Gammel jord/myr med gress på har blitt løfter og blitt en moderne bane med gress på en sand/jordblanding.

Oppfatter at det kanskje snakkes om to ting.
Man har selvfølgelig lagt ned mye arbeid i en god matte, samtidig som det tidligere ble lagt mer arbeid i at banen skulle være bra, fra dag til dag. Som f.eks de nevnte folkene som stelte banen også i pauser osv.
Veldig mulig dagens baner er mer lettstelte, men hvem sier at ikke en plastmatte kunne gjort en nytte i dag også. For dager med ekstremnedbør?

Jeg har ingen sterke følelser verken for eller mot plastduk. Men jeg stoler på de som jobber med gressmatten jevnlig når det gjelder hvordan det skal gjøres på best mulig måte. Det er mye som tyder på at de er flinkere nå enn på 70-tallet. Se bare på noe så enkelt som at gresset brukes nå fra slutten av mars til desember, kontra mai til siste halvdel av oktober på 70-, 80- og 90-tallet, og kvaliteten på dekket på Stadion er bedre enn de fleste andre baner i Norge.
Ballen skal fremover!

Lissabon

November 05, 2021, 17:55:56 PM #15662 Last Edit: November 05, 2021, 17:58:06 PM by Lissabon
Varmekablene er jo viktig. Særlig om våren.

RBK fikk hybridgress i 1996

Brann fikk det-dere-vet i 1978 og varmekabler i 2009 ?

Ham-Kam fikk varmekabler i 1970, Fana stadion i 1971

Liverpool og Man U bytter ut hele matten ofte, kanskje hvert 3 år, selv om de har hybrid og varmekabler.

Ullevål har benyttet lysrigger ( kunstig lys ) i mange år.

Det er ingen regler om kunstandelen i hybridmatter, men allt fra 4% til 13% hybridstrå er nevnt.

RBK hadde stålmatte under gresset som "armering"

Min lokalbutikk har armering på gresset sitt utenfor, det er et slags nett like over røttene, ca 2 cm under overflaten. Armering

En bedrift skal så frø nedi jord som allerede har liggende et nett med ca 10% kunststrå som stikker litt opp av nettet. Når de skjærer av det vil det stikke opp kunststrå fra nettet i en andel av ca 10%, men ikke så høyt at gressklipperen når ned.

Supertzar

November 05, 2021, 19:01:23 PM #15663 Last Edit: November 05, 2021, 19:05:33 PM by Supertzar
Var det ikkje betre markedsføring for kampane for 20-30 år sidan?

Burde hatt flagging i sentrum og billett/infobod på Torgallmenningen dagen før kamp + kampdag. Synst å hugse det var det i gamle dager? Vore stand på kjøpesentra, som andre nevner. Selge billettar og skjerf. Effektar ein ikkje treng 10 størrelsar av, men enkle og greie. I det heile tatt vere meir synlege i bybildet. Det gjer at folk legg merke til at det er tid for kamp. Kanskje ein ikkje selger tusenvis av billettar, men folk kjem bortom og slår av ein Brann-prat. Får sikkert 21 amerikanske cruiseturistar til å kjøpe dei dyraste billettane vi andre uansett ikkje kjøper. Eg trur ganske mange halvvegs interesserte knapt klarar få med seg når kampar blir spelt laurdag og ikkje søndag.

Belfort

Vanligvis ville jeg sagt at det er en skandale at det ikke kommer 13-15 000 i morgen. Vanvittig viktig kamp+rbk, men likevel håper jeg nå det blir lite folk.

Spillerne og Horneland har gitt klart utrykk for at mye folk er negativt, så en oppfordring til at folk i morgen kveld prioriterer Skal vi danse.

Lissabon

Selgere i sentrum, Åsane, Fyllingsdalen, Fana, Krohnstad osv. Biler med megafon som gauler ut kom og kjøp. Gjøre billettkjøp enkelt, som innsamlingsaksjoner. Send xxx til yyy og få bilett i retur.

Buss fra Fyllingsdalen kl 17, osv. i 1968 gikk det busser med destinasjon STADION. 1968

Fra Smiberget søndag kl 12

Gulløl

Klipp fra BA artikkelen:
Eirik Horneland har ingen tro på at forholdene blir så dårlige at kampen står i fare.
- Nei, nei, nei. Kampen spilles. Det er jeg helt sikker på. Men det er noe dommerne vurderer, og så forbereder vi oss til det som blir en svært viktig kamp, sier Brann-treneren.

1908

Quote from: Gulløl on November 05, 2021, 20:19:38 PMKlipp fra BA artikkelen:
Eirik Horneland har ingen tro på at forholdene blir så dårlige at kampen står i fare.
- Nei, nei, nei. Kampen spilles. Det er jeg helt sikker på. Men det er noe dommerne vurderer, og så forbereder vi oss til det som blir en svært viktig kamp, sier Brann-treneren.

BA gjør alt for at folk skal holde seg hjemme..

https://www.ba.no/frykter-ny-vannpolo-kamp-dommerne-og-nff-ma-se-noye-pa-forholdene-for-kampstart/s/5-8-1737662

Lissabon

At voksne mennesker slår innsidepasninger INN I EN VANNDAM når de ser vanndammen er utrolig.

Glem ALLT dere kan om fotball, slå langt i 90 minutter, ikke tenk fotball.

Nixon

Quote from: Supertzar on November 05, 2021, 19:01:23 PMVar det ikkje betre markedsføring for kampane for 20-30 år sidan?

Jeg tror samlet sett treffer Brann flere, og disse oftere, enn da.

Og denne troen på at noen stands skal ha særlig effekt, er litt rar. Har dette i det hele tatt vært vanlig?
Rød makt på Hansa!

Lissabon

Vet ikke, bør prøves. Allt kan bidra litt. Jeg tror det viktigste i en digital hverdag er å få oppmerksomhet om kampene. Det er kamp altså, vet dere det. Og så må det bli "en kul greie å dra på kamp med kompiser"

Når jeg var ung , lenge siden, gledet vi oss mest til å treffe kompiser på stadda, ikke selve kampen.

Corran

Var det ikke nå sist i kunstgress debatten at det var en kar som hadde hatt ansvaret for Hovding sin gressmatte og som gjorde at den alltid var meget bra. Når han sluttet så ble banen straks mye verre.
Har Brann en slik gress entusiast?

Nå når det skal legges ny matte håper jeg det hentes inn dyktig ekspertise og da gjerne ikke fra et land som ikke har noen som helst form for sammenlignbart vær og forhold.
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

fortune

Man får fremdeles kjøpt «tjommi-må-gå»-billetter, så da er det ikke solgt 1000 på den kampanjen. Tipper 10000 solgte og betydelig færre fremmøtte.
First is first, second is nothing

esp123

Quote from: Corran on November 05, 2021, 23:50:33 PMVar det ikke nå sist i kunstgress debatten at det var en kar som hadde hatt ansvaret for Hovding sin gressmatte og som gjorde at den alltid var meget bra. Når han sluttet så ble banen straks mye verre.

Nå når det skal legges ny matte håper jeg det hentes inn dyktig ekspertise og da gjerne ikke fra et land som ikke har noen som helst form for sammenlignbart vær og forhold.

Anekdotiske fortellinger om en gressbane som var bra, men når ble den brukt? Ble den brukt fra oktober til desember? Hva med mars? Hvordan reagerte den på enorme regnmengder? Lå den midt i et myrområde?

Supertzar

Quote from: Nixon on November 05, 2021, 20:49:38 PM
Quote from: Supertzar on November 05, 2021, 19:01:23 PMVar det ikkje betre markedsføring for kampane for 20-30 år sidan?

Og denne troen på at noen stands skal ha særlig effekt, er litt rar. Har dette i det hele tatt vært vanlig?

Kan vere eg er noko naiv, ja.
Tenker mest at det er positivt på lang sikt om Brann er fysisk i bybildet, ikkje berre på nett (der dei har 4 tweets om RBK-kampen i løpet av ei veke).

Corran

Quote from: esp123 on November 06, 2021, 15:28:25 PM
Quote from: Corran on November 05, 2021, 23:50:33 PMVar det ikke nå sist i kunstgress debatten at det var en kar som hadde hatt ansvaret for Hovding sin gressmatte og som gjorde at den alltid var meget bra. Når han sluttet så ble banen straks mye verre.

Anekdotiske fortellinger om en gressbane som var bra, men når ble den brukt? Ble den brukt fra oktober til desember? Hva med mars? Hvordan reagerte den på enorme regnmengder? Lå den midt i et myrområde?

Enorme regnmengder kan da være problem uansett underlag. Med de mengdene som kom ved Viking kampen hadde det gjerne vært mye overvann på en kunstgress bane og.
Og kunstgressbaner har vi jo sett ha problemer de og som feks frostproblemen på KBK sin bane

Poenget var at en dyktig lidenskaplig banemester holdt banen i tipp topp stand men i det han sluttet så klarte ikke andre å holde den like bra.

Og med mye regn i det siste men ikke så ekstremt som mot Viking så hold jo banen bra stand på lørdag
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Superjack

Quote from: Corran on November 07, 2021, 21:20:14 PM

Poenget var at en dyktig lidenskaplig banemester holdt banen i tipp topp stand men i det han sluttet så klarte ikke andre å holde den like bra.

Så Brann har ikke en banemester?
Brannsupporter.

Corran

Quote from: Superjack on November 08, 2021, 08:00:52 AM
Quote from: Corran on November 07, 2021, 21:20:14 PM

Så Brann har ikke en banemester?

Sikkert men vet ikke hvor god han er
Bare nevner at det kan være stor forskjell på en lidenskapelig og veldig god banemester og en som bare er ok

Nixon

https://www.brann.no/nyheter/har-kjopt-over-2000-billetter-til-sondagens-kamp

Klubbens partnere har kjøpt opp 2000 billetter til søndagens kamp som skal bli delt ut "til barn og unge, samt personer og grupper som normalt sett ikke har muligheten til å gå på kamp."

Klubben vil med andre ord påføre de svakeste blant oss både smerte og lidelse...
Rød makt på Hansa!

1908

Klubben burde gitt et par tusen billetter til om de skal klare å fylle tribunen...

fortune

Quote from: 1908 on November 23, 2021, 15:21:35 PMKlubben burde gitt et par tusen billetter til om de skal klare å fylle tribunen...

Har det noe å si? Det er neppe kroneutlegget som hindrer folk flest fra å benytte første søndag i advent til å se Brann tape stort mot Molde. Jeg skal selv riktignok, men jeg er jo miljøskadet

1908

Quote from: fortune on November 23, 2021, 15:38:43 PM
Quote from: 1908 on November 23, 2021, 15:21:35 PMKlubben burde gitt et par tusen billetter til om de skal klare å fylle tribunen...

Har det noe å si? Det er neppe kroneutlegget som hindrer folk flest fra å benytte første søndag i advent til å se Brann tape stort mot Molde. Jeg skal selv riktignok, men jeg er jo miljøskadet

Virker jo som gjengen på stadion har gitt opp.. Akkurat som spillerne gjorde på søndag...

DumboMumbo

Quote from: Supertzar on November 06, 2021, 15:44:28 PM

Tenker mest at det er positivt på lang sikt om Brann er fysisk i bybildet, ikkje berre på nett (der dei har 4 tweets om RBK-kampen i løpet av ei veke).

Hm, det virker på meg som at mange skal shanghaie folk til å gå på Stadion, alle vet at Brann spiller kamper når det er sesong. Enten vil man gå på kamp eller så vil man ikke. Skal ballett, opera og teater bruke samme strategi som det dere ønsker Brann skal gjøre, vil det føre til at du tar en tur og ser på et ballettstykke ?
Pris er bare tull, det er ikke for dyrt å gå på kamp, men det er nok en god unnskyldning for mange.
Den beste gruppen Brann bør sette inn markedsføringen mot er de som allerede går på 1-3 kamper i året og så få de til å gå på en kamp til.
Så fantastisk er det da heller ikke på Stadion, hverken stemningsmessig eller resultatmessig, så det er fullt forståelig at folk ikke ønsker å bruke tid på dette.

Lasaron

Her var det både gode og dårlige poenger.

Godt poeng: Det fins selvsagt mange ting jeg aldri ville gått på, uansett hvor gratis det ble.

Dårlig poeng: Klart pris spiller en rolle for de som er fra litt interessert til ganske interessert.
Tren på langskudd

DumboMumbo

Quote from: Lasaron on November 23, 2021, 18:16:48 PMHer var det både gode og dårlige poenger.

Godt poeng: Det fins selvsagt mange ting jeg aldri ville gått på, uansett hvor gratis det ble.

Dårlig poeng: Klart pris spiller en rolle for de som er fra litt interessert til ganske interessert.

Så du tror i fult alvor at det finnes titusenvis av mennesker som drømmer om å gå Stadion, men som ikke kan fordi de ikke har råd til det ?

Jose Arrogantio

Quote from: DumboMumbo on November 23, 2021, 17:00:13 PM
Quote from: Supertzar on November 06, 2021, 15:44:28 PM

Hm, det virker på meg som at mange skal shanghaie folk til å gå på Stadion, alle vet at Brann spiller kamper når det er sesong. Enten vil man gå på kamp eller så vil man ikke. Skal ballett, opera og teater bruke samme strategi som det dere ønsker Brann skal gjøre, vil det føre til at du tar en tur og ser på et ballettstykke ?
Pris er bare tull, det er ikke for dyrt å gå på kamp, men det er nok en god unnskyldning for mange.
Den beste gruppen Brann bør sette inn markedsføringen mot er de som allerede går på 1-3 kamper i året og så få de til å gå på en kamp til.
Så fantastisk er det da heller ikke på Stadion, hverken stemningsmessig eller resultatmessig, så det er fullt forståelig at folk ikke ønsker å bruke tid på dette.

Jeg har droppet å gå på konsert med artister jeg liker, grunnet pris. Jeg har også vært og sett kamp i andre sporter siden prisen var overkommelig og ikke vært med på andre kamper på grunn av pris.

Jeg har også gjort ting som å gå bar til bar for å finne en som viste en viss pay per view event fordi jeg ville se men ikke betale. Når jeg ikke har gått på mer enn en håndfull basketballkamper tross i at jeg bodde en periode i byen hvor favorittlaget mitt spilte, var det på grunn av pris, ikke interesse.

Pris er viktig når man er ung student. Og nå når jeg er eldre og arbeidende er pris ennå viktig fordi jeg har et budsjett å balansere.

Lasaron

Quote from: DumboMumbo on November 23, 2021, 18:46:05 PM
Quote from: Lasaron on November 23, 2021, 18:16:48 PMHer var det både gode og dårlige poenger.

Så du tror i fult alvor at det finnes titusenvis av mennesker som drømmer om å gå Stadion, men som ikke kan fordi de ikke har råd til det ?

Nei. Likevel mener jeg at pris spiller en rolle. Rart, hæ?
Tren på langskudd

Nixon

Klart pris spiller en rolle. Det er ikke tilfeldig at flere tusen gratisbilletter kan forsvinne på noen minutter. Noen har ikke råd, det blir jo en bra sum skal man ta med ett par unger og partner, men de fleste tar seg ikke råd og prioriterer noe annet. Særlig i dårlige tider for laget.

Men jeg er ikke for at klubben for ofte skal ty til slike virkemidler. Og er det ikke slik at slike mobiliseringer ofte bare ender i skuffelse? Nei, gi meg 4500 tilskuere på søndag, og vi har en sjanse til å vinne!
Rød makt på Hansa!

DumboMumbo

Quote from: Nixon on November 23, 2021, 22:44:31 PMKlart pris spiller en rolle. Det er ikke tilfeldig at flere tusen gratisbilletter kan forsvinne på noen minutter. Noen har ikke råd, det blir jo en bra sum skal man ta med ett par unger og partner, men de fleste tar seg ikke råd og prioriterer noe annet. Særlig i dårlige tider for laget.

Men jeg er ikke for at klubben for ofte skal ty til slike virkemidler. Og er det ikke slik at slike mobiliseringer ofte bare ender i skuffelse? Nei, gi meg 4500 tilskuere på søndag, og vi har en sjanse til å vinne!

Det er klart folk tar i mot noe gratis enten det er kake eller billetter, uten at det betyr at de som tar i mot ikke har råd eller ville valgt å gå på stadion uansett hvis billetten var billigere.

Hva med de 2-3000 billettene som ikke blir benyttet hver kamp, hvordan passer det inn i bildet med dyre billetter?  For mange så er billetten tydeligvis så billig at de ikke bryr seg om den blir benyttet eller ikke.

Nixon

Quote from: DumboMumbo on November 24, 2021, 05:43:52 AMHva med de 2-3000 billettene som ikke blir benyttet hver kamp, hvordan passer det inn i bildet med dyre billetter?  For mange så er billetten tydeligvis så billig at de ikke bryr seg om den blir benyttet eller ikke.

Det blir en helt annen psykologi. Et partoutkort som ble betalt i november 2020 har for mange ikke noe pengeverdi i november 2021. Vi har fått mange lønninger siden den gang, og de som dropper Molde-kampen på søndag reflekterer neppe over pengene når de tar den avgjørelsen.

Uansett så trumfer sportslig suksess prisen på billettene. Betalingsviljen øker selvsagt en god del når laget gjør det bra.
Rød makt på Hansa!

Lissabon

November 24, 2021, 13:42:35 PM #15690 Last Edit: November 24, 2021, 13:47:21 PM by Lissabon
Brann har et nesten uløselig problem nå, sent torsdag kveld er det meldt SNØ, !! se ev wikipedia, dvs nedbør i fast form samtidig med kulde. Regner med de innkaller både kjemikere, metrologer og betaler en rad forskere for å drøfte dette uløselige problemet , ifall de følger med på yr.no da, det er jo ikke sikkert.

Dette sensasjonelle værskiftet er jo meget sjeldent. De har vel ikke lenger det-dere-vet som kunne vært lagt over i morgen ettermiddag.

Skal ikke se bort fra at noen hinter om å lete etter en strømbryter på stadda som kan varme opp banen, men det er jo altfor mye forlangt. Tipser noen om det vanker det nok bonus og fast jobb i Brann. De er sikkert opptatt med å se Glimt-kampen på TV, så legger de seg. Får sjokk fredag morgen ? Siden er jo bruker DorisDay-metoden, det-som-skjer-det-skjer vil de bli sjokkert over kulden fram mot kampstart. Det-dere-vet som de ikke har lenger som kan legges over en natt eller 2 er jo støket fra verktøykassen.

Nixon

Da dumpet fornyelse av partoutkort ned i postkassen. Blir fornyet i løpet av helgen. Ikke fordi det haster eller for å være flink gutt. Men det er doble bonuspoeng på Mastercardet i helgen!:)

Men lurer på hvor mange som venter på divisjonsstatusen før de bestemmer seg.
Rød makt på Hansa!

Spelaren

Quote from: Nixon on November 25, 2021, 12:30:37 PMMen lurer på hvor mange som venter på divisjonsstatusen før de bestemmer seg.

Eg tror det er ca 0 partoutkortinnehavere som faktisk lurer på divisjonsstatus. Kanskje en og annen tante i Åsane som var på kamp en gang i 2008 lurer fortsatt.
Gå av.

Nixon

Egentlig burde man solgt flere partoutkort i OBOS da sjansen for seirer og mål er større. For er det ikke det vi ønsker å se uavhengig av motstandere?

He he, håper denne logikken slår an i vinter!
Rød makt på Hansa!

fortune

Men vi er nok ganske mange som avventer for å de hvorvidt Brann stabler på beina et prosjekt vi kan tro på. Om Vibecke og Jimmi styrer spillerlogistikken like dårlig fremover, samtidig som Horneland fortsetter med en 433 han ikke behersker og samtidig er talentfiendtlig, blir det neppe partoutkort på meg.

Da det raste rundt RBH svarte jeg på en av disse fornyingsmailene om at jeg fornyet den dag geniet var ute. Dagen etter at avgangen var et faktum fikk jeg påminnelse fra Gorm Nattlandsmyr, så det hjelper kanskje å stemme med lommeboken av og til..

Lasaron

Quote from: Nixon on November 25, 2021, 12:30:37 PMDa dumpet fornyelse av partoutkort ned i postkassen. Blir fornyet i løpet av helgen. Ikke fordi det haster eller for å være flink gutt. Men det er doble bonuspoeng på Mastercardet i helgen!:)

Men, er det ikke naturlig at de setter ned prisen ved nedrykk?
Tren på langskudd

DumboMumbo

Quote from: Lasaron on November 25, 2021, 15:55:18 PM
Quote from: Nixon on November 25, 2021, 12:30:37 PMDa dumpet fornyelse av partoutkort ned i postkassen. Blir fornyet i løpet av helgen. Ikke fordi det haster eller for å være flink gutt. Men det er doble bonuspoeng på Mastercardet i helgen!:)

Men, er det ikke naturlig at de setter ned prisen ved nedrykk?

Nei, folk kommer for å oppleve merkevaren Brann. Motstander og nivå betyr ikke noe.

Spelaren

"Lei av å se de samme gamle fjesene i RBK, Molde, Strømsgodset og Haugesund? Kom på Stadion og opplev nye, freshe og eksotiske lag som Raufoss, Grorud og KFUM Oslo!"

- Branns markedsavdeling, sikkert.
Gå av.

Lasaron

Ja, med den tankegangen Dumbo fremviser, så er jo dagens priser fornuftige uansett divisjonsstatus. Men det er han jo selvsagt ikke enig i. Så da er man uenig om hvor grensen skal gå. Jeg mener forskjellen på Eliteserien og 1. divisjon er den største divisjonsforskjellen i så måte, og dermed en selvfølgelig grense.
Tren på langskudd

Lissabon

"Se Norges beste spillerstall boltre seg mot Brann på søndag" eller "Avslutt adventåpningen på stadda"

PS Moille har uten tvil den aller beste stallen, men fotballintelligensen til Knutsen knuser alle.

Go Up