• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Astana - Brann, ECL - Torsdag 29.08.2024

Started by ACHTUNG, August 23, 2024, 09:09:16 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

kabelmann

Kun en ting som irriterer mer enn at Brann spiller i blått: Korte cornere.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

opplett

Norling skryter likevel av oppholdet i Norge . - Menneskene i Brann var fantastiske. Klubben var vakker som s****.

Henrik9

Bra start, holder en del på ball og har godt egetspill, men faller litt dypt når Astana angriper.

opplett

Synes de får spille seg alt for varme nå
Norling skryter likevel av oppholdet i Norge . - Menneskene i Brann var fantastiske. Klubben var vakker som s****.

Henrik9

Vi må holde på ball selv, for pokker som vi sliter på kontringer.

andreas1989

Korvig kan ikke være mer enn en midlertidig løsning på 6er rollen, alt for mye rom foran forsvaret.

Henrik9

Ruben sliter skikkelig også. Får kontinuerlig ball bak seg.

opplett

Lasaron

Ut med Sol, inn med Japhet. Nå!

Det er lett å se hvor Astana velger å angripe mest, og det funker bra.
Optimaliser trenings- og kampfasiliteter. Optimaliser dyktighet på å utvikle egne spillere og trenere.

fortune

Med Finne på topp har vi ikke noe annet alternativ enn å spille oss ut bakfra og blir brutt igjen og igjen. Men blir vel neppe spissbytte før etter 70 uansett.
First is first, second is nothing

opplett

Thore P roter seg bort. Tok alt for mye sjanser på midten når alle er foran han.

andreas1989

Vi er ikke feige, men vi er naive, Thore Pedersen tror dette er FKH hjemme.

Vi lever farlig, men vi har likefullt mål i oss.

kabelmann

Må slutte med de latterlige korte cornerne!

Henrik9

Nå må vi for pokker slå cornere inn i feltet, corner for oss er jo en invitasjon til kontring imot.

Og jeg vil si Ruben sliter like mye som Sol. Er Japhet kampklar bør han på.

esp123

Quote from: fortune on August 29, 2024, 15:30:53 PMMed Finne på topp har vi ikke noe annet alternativ enn å spille oss ut bakfra og blir brutt igjen og igjen. Men blir vel neppe spissbytte før etter 70 uansett.
Å spille med Finne i slike kamper er som å spille med 10 mann. Jeg fatter ikke tanken med å bruke han fra start her. Hadde vært interessant å vite hva som er Hornelands plan med det spissvalget.

Lasaron

Håpet ligger i at vi kan bytte oss opp.

Moberg tror at sydligere og varmere strøk automatisk betyr mer luftfuktighet. Det er feil. Almaty har mye tørrere luft enn Bergen, generelt og i kveld.
Optimaliser trenings- og kampfasiliteter. Optimaliser dyktighet på å utvikle egne spillere og trenere.

opplett

Litt bedre siste 10, men Astana er et helt annet lag enn i Bergen.

andreas1989

To lag som er klart bedre til å angripe enn å forsvare seg. Seriøse Arouca vibber over forsvarsspillet til tider.

Erlend

Tenkte før kampen at så lenge vi holder nullen til pause så drar vi dette inn og jeg kan slappe litt av.  Med kampbildet som har vært så blir det en ny omgang med mye nerver kjenner jeg.  Men andre halvdel av omgangen er betydelig bedre enn første, så jeg har fortsatt troen på avansement

opplett

Alle de som trodde at dette blir lett kan bare gå og legge seg i hvert fall.

Miller

Quote from: esp123 on August 29, 2024, 15:38:17 PM
Quote from: fortune on August 29, 2024, 15:30:53 PMMed Finne på topp har vi ikke noe annet alternativ enn å spille oss ut bakfra og blir brutt igjen og igjen. Men blir vel neppe spissbytte før etter 70 uansett.
Å spille med Finne i slike kamper er som å spille med 10 mann. Jeg fatter ikke tanken med å bruke han fra start her. Hadde vært interessant å vite hva som er Hornelands plan med det spissvalget.

Ser du på kampen?

Lasaron

Når Huse ikke er med, så sender Hornis ut Hassan.

Rossi

Moberg bør evaluere dette prosjektet sitt som kommentator.
World domination within 5 years.

kabelmann

Katastrofalt forsvarsspill, men det har det egentlig vært hele kampen.

Huff

De byttene kommer altfor sent.

Merkelig at Kartum blir på banen.

Billy Elliott

Hvilke idioter var det som påstod at dette ble lett? Her ryker på hode og ræven ut.
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Lasaron

Det er så lavt nivå på alt Brann gjør nå. Hornis inkludert.

Lasaron

Brann mister ballen fort hele tiden. Venstresiden vår er åpen hele tiden. Hornis gjør ingenting. Jeg kjenner det irriterer meg litt.

Rossi

kabelmann

Skjønner ikke hvorfor ikke Sery kommer inn for Soltvedt. Slik Brann presses nå har Sol ingenting å by på.

andreas1989

Pallesen er så sjokkerende passiv i markeringsspillet. Helt ufattelig at ikke Jeff starter denne kampen.

Rossi

For et utrolig feigt bytte, å gå over til 5 bak.

Billy Elliott

Bra at vi ikke hadde en dritt å lære av Bodø da.
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

fortune

Fikk umiddelbar uttelling for å gå over til en formasjon vi aldri har spilt før..
First is first, second is nothing

Spelaren

Gå av.

Lasaron

Jeg tror Dyngeland må ta et større ansvar for baklengsen enn formasjonsendringen. Men Hornis har vært helt elendig i dag.

Skallene til spillerne våre virker å være på et lavt europeisk nivå. Typisk norsk i fotball.

Rossi

Latterlig dårlig. For en gjeng tapere.

kabelmann

osoerli

KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

andreas1989

Alle målene kommer etter sjokkerende tabber.

kabelmann

De største tabbene har Horneland stått for.

Lasaron

Ekstrem dårlig spillerdisponering av Horneland i dag. Sjokkerende svakt av hovedtrener. Helt utrolig sjokkerende. Prestasjonen til Horneland i dag er noe av det verste jeg har sett i Brann.

stigh

Quote from: kabelmann on August 29, 2024, 16:52:42 PMDe største tabbene har Horneland stått for.

Nåja

Den sto dynge og soltvedt for

Rossi

Soltvedt har gått rundt og haltet, burde vært tatt av for lenge siden. Klarte ikke engang å slå corner.

Spelaren

Så mange millioner på fly, og så ser det ut som de har gått hele veien dit.
Gå av.

kabelmann

Quote from: stigh on August 29, 2024, 16:53:34 PM
Quote from: kabelmann on August 29, 2024, 16:52:42 PMDe største tabbene har Horneland stått for.

Nåja

Den sto dynge og soltvedt for

Soltvedt skulle aldri vært i posisjon til å gjøre den tabben. Han skulle vært tatt av til pause. Minst.

Superjack

Quote from: Rossi on August 29, 2024, 13:49:42 PM
Quote from: Superjack on August 29, 2024, 06:47:46 AMIgjen, husk at alt som er på nivå med Levanger er ekstremt vanskelig.

Det går fint å gjøre en sammenligning med Glimt og Brann sitt utgangspunkt og oppgave. Astana og Røde Stjerne er vant å spille i Europa, begge er kjent for å være sterke på hjemmebane.

Så er det vel slutt på likheter.
Astana har en middels sesong. Spiller på en bane langt hjemmefra og er langt unna Røde Stjerne i nivå.

Vil si minst 70-30 favør Brann i forhold til å gå videre.
Mulig 80-20.

Faktisk 93 %, mener jeg å ha lest i BT; ifølge et eller annet regnestykke.

Tenker spillerne trodde 100%
Totalt godnatt fra Brann sin side.

Alle!
Brannsupporter.

krakra

Grove personlige feil fra trener og enkeltspillere som ødelegger. Astana var ikke så farlige utover målene vi ga vekk, selv om de hadde mye ball. Også tabbe å starte med Finne. Dårlig kampledelse av Horneland i dag også.

andreas1989

Har ingenting å gjøre i Europa uansett.

Gleder meg til spillerbørs, blir sikkert noen 4ere, men det skal fortsatt være koselig så strengere enn det blir det vel ikke?

opplett

Har lyst til å slå nestemann som nevner Levanger.

Go Up